Тема . Весна іде у рідний край

Опис документу:
Мета: - продовжити ознайомлення дітей із особливостями пори року весни, прислів 'ями, прикметами весняної погоди; - за допомогою художнього слова формувати вміння бачити,відчувати красу природи; - розвивати навички простого аналізу твору; - розвивати допитливість і спостережливість ; -виховувати любов до рідного краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема . Весна іде у рідний край

Мета:

- продовжити ознайомлення дітей із особливостями пори року весни, прислів 'ями, прикметами весняної погоди;

- за допомогою художнього слова формувати вміння

бачити,відчувати красу природи;

- розвивати навички простого аналізу твору;

- розвивати допитливість і спостережливість ;

-виховувати любов до рідного краю.

Хід уроку

1.Організація класу.

Пролунав уже дзвінок,

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашому класі

Діти просто мо-лод-ці.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні у нас урок позакласного читання. Яка ж тема нашого

уроку ? Про це ви дізнаєтесь , коли виконаєте вправу «Дешифрувальник». Отже, тема нашого уроку : « Весна іде у рідний край» .

ІІІ . Ознайомлення з листком оцінювання

Я думаю , що ви будете цілий урок добре працювати. Отримаєте за свою роботу високі бали. І я очікую , що ви будете ....

IV. Розповідь учителя

В українській міфології Зима – це стара бабуся,а Весна – маленька дівчинка. Старий Мороз веде Зиму під руку, бо вона зігнулася, трясеться і ледь іде. У лютому кожух на бабі полатаний, чоботи подерті,а в хустці діри, а з тих дір стирчить сиве волосся.

( Вивішую малюнок ) .А Весна - це гарна дівчинка . Коли Весна вступає в свої права у неї на голові з'являється віночок. Дівчинка – Весна звернулася до нас з проханням виконати завдання її посланця - Мудрого Грака. Коли завдання будуть успішно виконані і віночок буде сплетений, Грак віднесе його Весні. Вона одягне його і вступить у свої права.

Чи готові ви прийти на допомогу Весні? Отож , приступаємо до роботи.

Перше завдання:

Чи знаєте ви весняні місяці ? Хто пронумерує їх по порядку ?

З першим завданням ви впорались і я дозволю собі розпочати плетіння віночка.

V. Об'єднання у групи.

А тепер у кого №1 сідає за перший стіл , № 2 – за другий, № 3 – за третій.

1 група - « Березень» , 2 група – « Квітень», 3 група – « Травень»).

До сьогоднішнього уроку кожен з вас готував індивідуальне завдання. Зараз ми готові вас послухати.

Уважно слухайте своїх товаришів , бо на домашнє завдання вам потрібно буде підготувати

повідомлення :

групі « Березня » - про квітень, групі «Квітня » - про травень,

групі « Травня» - про березень.

За презентацію можна отримати від 0 до 3 балів. тож розпочинаємо роботу.

VI. Презентація місяців.

( Відповіді дітей )

- Прошу виставити собі бали. Представники групи мають право вплести квіточки у віночок.

VII. Робота над приказками та прикметами.

Ви знаєте,що український народ дуже творчий і спостережливий. Українці склали багато приказок і записали безліч прикмет і прислів'їв про весну. Мудрий Грак пропонує Вам нове завдання. Беремо завдання № 2.Кожній групі необхідно вибрати приказку чи прикмету про свій місяць. Час – 2 хв.

( Відповіді дітей )

Перевірка виконання. І з цим завданням ви впорались. Хто вибрав 3 прикмети має право поставити - 3 бали , 2 прикмети - - 2 бали ,

1 - 1 бал..Прошу виставити собі бали .А представники групи можуть вплести квіточки у віночок.

VIII. Робота в групах.

Мудрий Грак пропонує вам зараз побути :

1 групі - « Синоптиками», 2 групі – «Дослідниками»,

3 групі – « Письменниками».

Відкривайте завдання № 3.

( При потребі пригадуємо правила роботи в групі) Правила роботи в групі.

1.Говорити по черзі ,не перебивати один одного.

2.Уважно читати завдання.

3.Дотримуватись відведеного часу.

4.Дотримуватись правила піднятої руки.

5.Презентує роботу лідер групи.

6.Працюємо так, щоб не заважати іншим.

Завдання для кожної групи - на парті.

( Відповіді дітей. Виставлення балів. Лідери вплітають квіти у

віночок ).

IX. Фізкультхвилинка.

X. Опрацювання казки.

На сьогоднішньому уроці ми будемо опрацьовувати казку « Як Зайчик весни дочекався ».

Сідайте зручно. У руки беріть олівець і уважно слухайте казку.

(Додаток ).

1.Читання казки вчителем.

2.Словникова робота.

3.Читання казки учнями.

4.Перевірка розуміння прочитаного :

- Чи сподобалась вам казка ?

- Назвіть дійових осіб.

- Про що розмовляли зайчик і берізка ?

- Знайдіть ознаки весни у відповідях берізки .

- Коли ж настане справжня весна.

5.Читання в особах.

Ви добре попрацювали над казкою. Оцініть себе. Представники груп завершіть плетіння віночка.

Грак відніс дівчинці Весні віночок сплетений вами. З усіма завданнями ви впорались. Дівчинка задоволена.

ХІ. Підведення підсумків оцінювання.

ХII. Підсумок уроку.

На завершення я хочу взяти у вас інтерв' ю. Даю вам тільки одне питання :

«Що би ви сказали про прихід весни в Україну людині,яка ніколи не була у нас ?».

( Відповіді учнів )

Тепер настав час відкрити мої очікування. Мені здається , що вони справдились. Ви були ..

І в нашому класі настала весна. Працювали ви старанно. Дякую вам за співпрацю .

Матеріал до уроку.

Як зайчик весни дочекався

Росла на засніженому пагорбі берізка. Підбіг до неї зайчик і спитав :

- Берізко ,чи скоро прийде весна ?

- Тоді ,як шпаки прилетять ,- відповіла берізка.

Став зайчик шпаків виглядати. А як прилетіли шпаки,зайчик знов гайда до берізки: 
- Берізко , шпаки прилетіли , а де ж весна ?

-Зачекай ,- сказала берізка. - Ще сніг не розтав.


Став зайчик чекати. Аж ось повіяв теплий вітерець і сніг розтав. Зайчик знову до берізки.

-Берізко ,- мовив ,- уже і шпаки прилетіли , і теплий вітерець повіяв , чому ж весна забарилась ?
-Почекай ще трохи,- відповіла берізка , - набубнявіють на моїх гілочках бруньки,задзвенять струмочки,пташки заходяться гніздечка мостити. Отоді й настане справжня весна.

Чекає зайчик , чекає, коли на берізці бруньки набубнявіють,коли струмочки задзвенять, а пташки гніздечка помостять. Нарешті такий день настав. Зайчик аж не впізнав берізки,підбіг до неї і хвалиться :

- Тепер я знаю : весна настає тоді , як прилітають шпаки,як бруньки на берізках бубнявіють, як весело дзвенять струмочки,а пташки заходжуються мостити гнізда. А ще ...тоді, як берізки одягають зелене вбрання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.