Тема: Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом І «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин».

Опис документу:
Мета: : здійснити узагальнення і тематичне оцінювання знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення теми; удосконалювати наявні вміння і навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства Тип уроку: повторювально-узагальнюючий.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План конспект уроку Всесвітня Історія 8 клас. Урок 7, 17/10/18

Тема: Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом І «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин».

Мета: : здійснити узагальнення і тематичне оцінювання знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення теми; удосконалювати наявні вміння і навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства

Тип уроку: повторювально-узагальнюючий.

Обладнання: підручник, стінна карта, атлас, матеріали, підготовлені вчителем для узагальнення й оцінювання навчальних досягнень учнів.

Хід уроку

І варіант

1. Який мореплавець у 1488 р., пливучи вздовж західного узбережжя Африки, зумів досягти її південного краю?

А Бартоломеу Діаш

Б Христофор Колумб

В Васко да Гама

Г Фернан Магеллан

2. Хто очолював ескадру, яка в 1500 р. відкрила Бразилію?

А Бартоломеу Діаш

Б Христофор Колумб

В Педру Кабрал

Г Фернан Магеллан

3. Хто здійснив першу в історії навколосвітню подорож?

А Бартоломеу Діаш

Б Христофор Колумб

В Баско да Гама

Г Фернан Магеллан

4. Завоювання держави якого з індіанських народів розпочав у 1531 р. Ф. Пісарро?

А ацтеків

Б майя

В інків

Г чибча

5. Правителем якої з індіанських держав у період Конкісти був Монтесума?

А майя

Б чибча

В ацтеків

Г інків

6. Що навчилися використовувати як джерело енергії у промисловості Нідерландів у першій половині XVI ст.?

А сонце

Б воду

В вітер

Г пару

7. Що з наведеного є ознакою праці на мануфактурі?

А постійне використання машин і механізмів

Б поділ праці між робітниками

В використання праці учнів і підмайстрів

Г участь власника підприємства у виробництві

8. Що стали вперше використовувати у Нюрнберзі близько 1550 р.?

А вітряк як джерело енергії

Б помпу для відкачування води

В друкарський гвинтовий прес

Г доменна піч

9. У якій із тогочасних європейських країн було близько 300 міст?

А Німеччина

Б Іспанія

В Італія

Г Нідерланди

10. З якого матеріалу в XVI — першій половині XVII ст. будувала свої оселі більшість селян на півночі Європи?

А цегла

Б деревина

В камінь

Г глина

11. Який новий вид меблів винайшли у XVI ст. італійські майстри?

А секретер

Б шафа

В ліжко

Г крісло

12. Унаслідок Великих географічних шляхів головні торговельні шляхи перемістилися

А в Балтійське море

Б у Чорне море

В в океани

Г у Середземне море

13. Розкрийте основні географічні відкриття португальців.

14. Опишіть відкриття Фернана Магеллана та його значення.

15. Поясніть значення понять і термінів:

Колоніальна імперія

Революція цін

Конкіста

Найманий робітник

II варіант

1. Мореплавець якої держави вперше відкрив морський шлях до Індії вздовж західного узбережжя Африки?

А Іспанія

Б Португалія

В Англія

Г Голландія

2. Коли було відкрито Америку?

А 1488 р.

Б 1492 р.

В 1498 р.

Г 1510 р.

3. Коли було укладено Тордесільяську угоду?

А 1499 р.

Б 1494 р.

В 1513 р.

Г 1529 р.

4. Завоювання держави якого з індіанських народів розпочав у 1519 р. Е. Кортес?

А ацтеків

Б майя

В інків

Г чибча

5. Правителем якої з індіанських держав у період Конкісти був Атахуальпа?

А майя

Б чибча

В ацтеки

Г інки

6. Яка європейська держава у XVI ст. стала головним європейським виробником і постачальником коксу?

А Англія

Б Франція

В Іспанія

Г Нідерланди

7. Розвиток виробництва якої культури у Бразилії та її експорт у Європу сприяв появі нових галузей харчової промисловості?

А тютюн

Б цукор

В кава

Г чай

8. Як називали велике підприємство, у якому використовувалися ручні знаряддя праці та існував поділ праці між робітниками?

А майстерня

Б мануфактура

В завод

Г фабрика

9. Яке місто Європи в XVI — першій половині XVII ст. було найбільшим за кількістю населення?

А Лондон

Б Амстердам

В Париж

Г Рим

10. Хто в XVI — першій половині XVII ст. становив більшість населення Європи?

А ремісники

Б міщани

В духовенство

Г селяни

11. З якого матеріалу в XVI — першій половині XVII ст. будувала свої оселі більшість селян на півдні Європи?

А цегла

Б деревина

В камінь

Г глина

12. Що робили європейські колонізатори для того, щоб замінити померлих на важких роботах індіанців?

А будували лікарні

Б зменшували інтенсивність праці

В заводили чорношкірих рабів з Африки

Г перетворювали на рабів військовополонених із Європи

13. Розкрийте основні географічні відкриття іспанців.

14. Опишіть відкриття Христофора Колумба та його значення.

15. Поясніть значення понять і термінів:

Великі географічні відкриття

Колонія

Буржуазія

Конкістадор

Підсумок уроку

Сьогодні на уроці учнями було здійснено узагальнення і тематичне оцінювання знань, умінь і навичок, набутих впродовж вивчення теми; удосконалили наявні вміння і навички; виховали шанобливе ставлення до минулого людства.

Домашнє завдання

Випереджальне завдання. Підготуйте повідомлення або презентацію за однією з тем:

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.