Тема уроку:"Інсценування уривків із оповідань Рея Бредбері"

Опис документу:
Мета :розвивати навички художнього читання, творчу уяву та акторські здібності, вміння працювати з додатковою літературою; довести, що мистецтво і краса здатні змінити душу людини, зупинити жорстокість; виховувати почуття прекрасного, доброти, відповідальності за майбутнє людства.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку:Інсценування уривків із оповідань Рея Бредбері

Мета :розвивати навички художнього читання, творчу уяву та акторські здібності, вміння працювати з додатковою літературою; довести, що мистецтво і краса здатні змінити душу людини, зупинити жорстокість; виховувати почуття прекрасного, доброти, відповідальності за майбутнє людства.

Інсценування уривку з оповідання «Прощавай, літо»

Дуглас. Слухайте, що воно за день сьогодні?

Бабуся. Що за день? Твій день, Дугласе.

Дуглас. Мій?

Мер. Твій, Дугласе. Особливий день. Кращий від дня народження, святкові ший від Різдва, урочистіший від Четвертого липня, пишніший від Великодня. Твій день, Дугласе, твій!

Дуглас. Але ж…

Дідусь. Дуг, отут для тебе суничний пиріг.

Бабуся. І суничний торт, і суничне морозиво!

Живчик. А коли потемніє буде феєрверк. І ще, віддам тобі свою банку із світлячками, їх там по самі вінця, я ціле літо збирав.

Дуглас. Не впізнав тебе, Живчику. З якого це дива ти її віддаєш?

Живчик. Бо сьогодні День Дугласа Сполдінга. Ми принесли тобі квіти, Дуг.

Інсценування уривку з оповідання « Канікули»

Хлопчик. Ми самі, тату?

Батько. Так.

Хлопчик. І більше нікого, ніде?

Батько. Більше нікого.

Хлопчик. А раніше на світі були люди?

Батько. Навіщо ти весь час запитуєш? Це було не так давно. Всього декілька місяців. Ти і сам пам'ятаєш.

Хлопчик. Погано пам'ятаю…( Хлопчик просіяв між пальцями жменю піску) – Людей було скільки, скільки піску тут? А що з ними трапилося?

Батько. Не знаю.

Бредбері. Одного чудового ранку всі прокинулися – а світ був пустий… Не гули вуличним рухом могутні артерії міста, телефони не здригалися від власного дзвінка, не кричали діти… Тільки вчора батько з матір'ю сиділи на терасі і мріяли:

Батько. А чудово було б … Проснутися завтра, і в усьому світі ні душі, починай все спочатку.

Мати. Якби можна було зараз натиснути таку кнопку, ти б натиснув?

Батько. Мабуть, так. Без насилля. Просто все зникне з лиця землі. Залишити землю і море, і все, що росте, - квіти, траву, плодові дерева. І звірі також нехай лишаються. Усе залишити, окрім людини, котра полює, коли не голодна, їсть, коли сита, жорстока, хоча її ніхто не зачіпає.

Мати. Але ж ми повинні залишитись ( тихо посміхнулася).

Батько. Добре було б. Попереду - скільки завгодно часу. Самі найдовші канікули в історії.

Бредбері. Ось яким був ранок нового світу. Вони проснулися і почули м'які звуки землі, яка тепер була просто лугом, міста тонули в морі трави, нагідок, маргариток…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.