Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Тема уроку: вправи з малим м’ячем (метання малого м’яча в ціль).

Фізична культура

Для кого: 3 Клас

12.10.2021

48

1

0

Опис документу:

Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №152 з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва

Конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 3 класу

Вчитель фізичної культури:

Старжинська Н.В.

2021-2022 н.р.

Тема уроку: вправи з малим м’ячем (метання малого м’яча в ціль).

Завдання уроку:

  1. Вивчення техніки виконання метання малого м’яча в ціль.

  2. Розвиток міткості, спритності за допомогою впав на метання в ціль.

  3. Виховання морально-вольових якостей, дисциплінованості, уваги.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: м’ячики для великого тенісу, свисток, гарний настрій.

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно – методичні вказівки

І.

Підготовча частина

Організовуючі вправи.

Шикування у коло, привітання, готовності учнів до уроку, візуальна перевірка. Контролю самопочуття учнів. Повідомлення завдань уроку.

Девіз нашого уроку:

З спортом будемо дружити

Фізкультуру теж любити.

Про здоров’я своє дбати,

Організм свій захищати. . Ходьба:

- звичайна:

- на носках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на п’ятках;

- перекати з п’ятки на носок.

Біг, спец- бігові вправи:

- звичайний;

-приставні кроки правим боком;

- приставні кроки лівим боком;

- з високим підніманням стегна;

- із закиданням гомілок;

- з підстрибом;

- півприсід, руки на колінах;

- стрибки (по два) на правій на лівій нозі;

- перемінним кроком правим боком;

- перемінним кроком лівим боком.

Вправи на відновлення ритму дихання:

1-2 вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору:

3-4 – видих , опуститись на повну ступню, руки вниз.

Контроль самопочуття. Комплекс загально розвиваючих вправ.

1) В.п -стійка ноги нарізно:

1,2 - нахил голови вправо;

3,4 -нахил голови вліво.

2) В.п.-стійка ноги нарізно:

1,6-нахил голови вперед, тянемось підборіддям до грудноЇ клітини;

1-6 підборіддям тянемось в гору.

3)В.п.-стійка ноги на рівні плечей:

1-8 колові рухи кістями рук всередину;

1-8 колові рухи кістями рук на зовню.

4) В.п.- стійка ноги на рівні плечей:

1,2- руки зігнуті в ліктях розвести перед грудьми в сторони;

3,4 -поворот тулуба вліво, руки в сторону;

1,2- руки розвести перед грудьми;

3,4 -поворот тулуба вправо, руки в сторонни.

5) В.п. ноги на рівні плечей:

1,2- нахил тулуба вперед;

3,4- нахил тулуба назад.

6) В.п. ноги на рівні плечей:

1,4- колові рухи тулубом праворуч;

1,4- колові рухи тулубом ліворуч.

7) В.п – стійка ноги нарізно:

1- дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки;

2- В.п.;

3-дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки;

4-В.п..

8) В.п- стійка ноги нарізно:

1 -мах лівої ноги, сплеск під зігнутим коліном;

2- В.п. руки в сторону;

3 -мах правої ноги, сплеск під зігнутим коліном;

4 -В.п. руки в сторону.

9) В.п. ноги нарізно, руки витягнуті вперед, долонями до низу:

1- присід;

2- В.п.

10) В.п. ноги разом;

1-20 стрибки на носочках.

Контроль самопочуття.

10-12хв.

3-4хв.

7-8хв.

6-8 раз

2-4раз

2-рази

4-6 раз

4-6 раз

4-6 раз

6-8раз

6-8раз

10-раз

20-раз

Запитати, чи всі добре себе почувають.

Вимір чсс.

Руки на пояс.

Руки за спину.

Руки за голову.

Прямі руки в сторони.

Темп виконання – повільний,

за сигналом учителя, тримати дистанцію.

В русі по колу.

Темп виконання середній.

Тулуб тримати прямо.

Руки витягнути перед собою.

Тримати лікті на рівні плечей.

При нахилі в перед прогнутись в спині.

Тягнемось коліном до плеча.

Стежити за чітким виконанням вправи, дотримуватись темпу.

Тулуб нахилений під кутом дев’яносто градусів, слідкуємо за диханням.

Руки схрещені на грудях.

Темп виконання повільний.

Вимір чсс.

ІІ.

Основна частина:

Метання тенісного м’ячика в ціль-баскетбольний щит.

1-учень стоїть облич­чям до напрямку метання, ліва нога спереду на всій ступні, права нога на крок позаду на носку, права рука з м'ячем спереду на рівні голови, ліва рука у довільному положенні. 2-опускаючи праву ногу на всю ступню і зги­наючи її в коліні, учень відводить праву руку вниз — на­зад — в бік, а тулуб нахиляє праворуч і піднімає ліву руку вперед.

3- Потім швидко вирівнюється і повертає ту­луб ліворуч до напрямку метання, права нога позаду на носку. Разом з тим рука швидко рухається над плечем уперед — угору. М'яч випускається під кутом близько 45°. Контроль самопочуття.

Рухлива гра “Швидко по місцях”.

Всі гравці шикуються в шеренгу (колону, коло коло). За командою вчителя: "Розійдися!", діти розбігаються по залу. За словами вчителя|: "У хлоп'ят сулад, знають всі свої місця, 1-2-3 місце ти своє знайди!" гравці повинні якнайшвидше знайти свої місця, зберігаючи правильну поставу. Виграє той, хто встане на місце швидше і збереже правильну поставу.

Контроль самопочуття.

20-21 хв.

13-15хв.

3 під-ходи по 3рази

4-6хв.

Техніка безпеки під час метання.

Дотримуватись правил гри, уважно слухати сигнал вчителя.

Вимір чсс.

ІІІ.

Заключна частина

Шикування в одну шеренгу.

Гра на увагу,заспокоєння “Світлофор”. Промовляючи колір світлофору, ставимо відповідно руки: зелений- руки на пояс; жовтий-руки до плечей; червоний-руки вгору. Контроль самопочуття. Підведення підсумків уроку. Організований вихід з спортивної зали.

2-4 хв.

Шикуємось, дотримуючись дистанція на витягнуту руку ліворуч.

Вчитель згідно умові гри промовляє колір, але показує рухи інші. Діти мають бути уважними і виконувати рухи згідно кольору.

Вимір чсс.

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №152 з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва





Конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 3 класу





Вчитель фізичної культури:

Старжинська Н.В.













2021-2022 н.р.









Тема уроку: вправи з малим м’ячем (метання малого м’яча в ціль).

Завдання уроку:

  1. Вивчення техніки виконання метання малого м’яча в ціль.

  2. Розвиток міткості, спритності за допомогою впав на метання в ціль.

  3. Виховання морально-вольових якостей, дисциплінованості, уваги.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: м’ячики для великого тенісу, свисток, гарний настрій.

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно – методичні вказівки

І.

Підготовча частина

Організовуючі вправи.

Шикування у коло, привітання, готовності учнів до уроку, візуальна перевірка. Контролю самопочуття учнів. Повідомлення завдань уроку.

Девіз нашого уроку:

З спортом будемо дружити

Фізкультуру теж любити.

Про здоров’я своє дбати,

Організм свій захищати. . Ходьба:

- звичайна:

- на носках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на п’ятках;

- перекати з п’ятки на носок.

Біг, спец- бігові вправи:

- звичайний;

-приставні кроки правим боком;

- приставні кроки лівим боком;

- з високим підніманням стегна;

- із закиданням гомілок;

- з підстрибом;

- півприсід, руки на колінах;

- стрибки (по два) на правій на лівій нозі;

- перемінним кроком правим боком;

- перемінним кроком лівим боком.

Вправи на відновлення ритму дихання:

1-2 вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору:

3-4 – видих , опуститись на повну ступню, руки вниз.

Контроль самопочуття. Комплекс загально розвиваючих вправ.

1) В.п -стійка ноги нарізно:

1,2 - нахил голови вправо;

3,4 -нахил голови вліво.

2) В.п.-стійка ноги нарізно:

1,6-нахил голови вперед, тянемось підборіддям до грудноЇ клітини;

1-6 підборіддям тянемось в гору.

3)В.п.-стійка ноги на рівні плечей:

1-8 колові рухи кістями рук всередину;

1-8 колові рухи кістями рук на зовню.

4) В.п.- стійка ноги на рівні плечей:

1,2- руки зігнуті в ліктях розвести перед грудьми в сторони;

3,4 -поворот тулуба вліво, руки в сторону;

1,2- руки розвести перед грудьми;

3,4 -поворот тулуба вправо, руки в сторонни.

5) В.п. ноги на рівні плечей:

1,2- нахил тулуба вперед;

3,4- нахил тулуба назад.

6) В.п. ноги на рівні плечей:

1,4- колові рухи тулубом праворуч;

1,4- колові рухи тулубом ліворуч.

7) В.п – стійка ноги нарізно:

1- дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки;

2- В.п.;

3-дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки;

4-В.п..

8) В.п- стійка ноги нарізно:

1 -мах лівої ноги, сплеск під зігнутим коліном;

2- В.п. руки в сторону;

3 -мах правої ноги, сплеск під зігнутим коліном;

4 .п. руки в сторону.

9) В.п. ноги нарізно, руки витягнуті вперед, долонями до низу:

1- присід;

2- В.п.

10) В.п. ноги разом;

1-20 стрибки на носочках.

Контроль самопочуття.

10-12хв.











3-4хв.





















7-8хв.

6-8 раз


2-4раз





2-рази




4-6 раз








4-6 раз


4-6 раз




6-8раз





6-8раз




10-раз




20-раз





Запитати, чи всі добре себе почувають.



Вимір чсс.












Руки на пояс.

Руки за спину.

Руки за голову.

Прямі руки в сторони.



Темп виконанняповільний,

за  сигналом учителя, тримати дистанцію.



















В русі по колу.









Темп виконання середній.


Тулуб тримати прямо.








Руки витягнути перед собою.






Тримати лікті на рівні плечей.










При нахилі в перед прогнутись в спині.






Тягнемось коліном до плеча.







Стежити за чітким виконанням вправи, дотримуватись темпу.





Тулуб нахилений під кутом дев’яносто градусів, слідкуємо за диханням.



Руки схрещені на грудях.

Темп виконання повільний.

Вимір чсс.

ІІ.

Основна частина:

Метання тенісного м’ячика в ціль-баскетбольний щит.

1чень стоїть облич­чям до напрямку метання, ліва нога спереду на всій ступні, права нога на крок позаду на носку, права рука з м'ячем спереду на рівні голови, ліва рука у довільному положенні. 2пускаючи праву ногу на всю ступню і зги­наючи її в коліні, учень відводить праву руку вниз — на­зад — в бік, а тулуб нахиляє праворуч і піднімає ліву руку вперед.

3- Потім швидко вирівнюється і повертає ту­луб ліворуч до напрямку метання, права нога позаду на носку. Разом з тим рука швидко рухається над плечем уперед — угору. М'яч випускається під кутом близько 45°. Контроль самопочуття.

Рухлива гра “Швидко по місцях”.

Всі гравці шикуються в шеренгу (колону, коло коло). За командою вчителя: "Розійдися!", діти розбігаються по залу. За словами вчителя|: "У хлоп'ят сулад, знають всі свої місця, 1-2-3 місце ти своє знайди!" гравці повинні якнайшвидше знайти свої місця, зберігаючи правильну поставу. Виграє той, хто встане на місце швидше і збереже правильну поставу.

Контроль самопочуття.

20-21 хв.


13-15хв.




3 під-ходи по 3рази











4-6хв.


Техніка безпеки під час метання.


















Дотримуватись правил гри, уважно слухати сигнал вчителя.








Вимір чсс.

ІІІ.

Заключна частина

Шикування в одну шеренгу.



Гра на увагу,заспокоєння “Світлофор”. Промовляючи колір світлофору, ставимо відповідно руки: зелений- руки на пояс; жовтий-руки до плечей; червоний-руки вгору. Контроль самопочуття. Підведення підсумків уроку. Організований вихід з спортивної зали.

2-4 хв.

Шикуємось, дотримуючись дистанція на витягнуту руку ліворуч.

Вчитель згідно умові гри промовляє колір, але показує рухи інші. Діти мають бути уважними і виконувати рухи згідно кольору.

Вимір чсс.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили