Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Тема уроку "Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 та ділення на 2"

Математика

Для кого: 2 Клас

21.10.2021

43

0

0

Опис документу:

Мета: закріплювати знання таблиці множення числа 2 та ділення на 2; вчити розв’язувати задачі на ділення на вміщення; формувати уміння застосовувати здобуті знання в житті ; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги,.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку: Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 та ділення на 2.

Мета: закріплювати знання таблиці множення числа 2 та ділення на 2; вчити розв’язувати задачі на ділення на вміщення; формувати уміння застосовувати здобуті знання в житті ; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги,.

Обладнання: комп’ютер, презентація до уроку, ПЗ « Математика 2 клас», друковані робочі зошити, картки з планом, картки з завданням

Хід уроку

І. Ранкова зустріч. (слайд 1)

II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Вступна бесіда

- Але мені, діти, сумно.

- Учора на мою електронну скриньку прийшов лист з комп’ютерного міста.( Слайд 3) Діти там дуже сумні, не чути сміху. А знаєте, що там сталося? Комп’ютерні віруси вкрали у дітей хороші оцінки. І хоч як стараються вони вчити уроки, а одержують лише погані оцінки. Мені так за них стало прикро і я хочу їм допомогти. Ви зі мною?

- Перший крок я вже зробила. Ми поспілкувалися з Полінкою у скайпі і вона приготувала інформацію про комп’ютерні віруси. Давайте її послухаємо.

(Комп’ютерний вірус – це спеціальна комп’ютерна програма, яка приєднує себе до інших програм і псує їх, заважає їм нормально працювати)

2.Повідомлення теми і мети уроку:

– Так, діти, комп’ютер теж може захворіти. Вірус попадає в програми і розпочинає свою «чорну» справу : заражає інші програми, нищить файли, і, навіть, може зовсім зламати комп’ютер. І що саме прикро, вірус розмножується дуже швидко.

– Але, щоб його здолати існують такі лікарі, як антивірусні програми.

– Тож, сьогодні ми будемо з вами справжніми програмістами і подолаємо вірус в комп’ютері казкового міста.

  • Працювати ми будемо в групах. Правила роботи пам’ятаєте? А оскільки ми з вами програмісти, для роботи я приготувала вам спеціальні друковані зошити, які лежать перед вами. За кожне правильно виконане завдання група одержить жетон, який в кінці уроку можна буде обміняти на оцінку.

  • Щоб здолати комп’ютерний вірус нам сьогодні знадобляться знання таблиць множення числа 2 та ділення на 2, вміння розв’язувати задачі та знаходити периметр квадрата. Тож будьте уважні! Нам треба поспішати!

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1.Перевірка домашнього завдання

  • Діти, підкажіть мені, будь ласка, щоб запрацював комп’ютер, що треба зробити? (Включити його). Слайд 4

  • Але Комп’ютер включиться лише тоді, коли ми з вами виконаємо завдання, подібні до домашніх.

  • Знайдіть у зошиті завдання № 1. Ваша задача: Прочитайте вираз. Обчисліть його значення. З кожній рівності на множення складіть 2 рівності на ділення

  • Перевірте свою роботу. 1 група – у вас так? 2 група? 3 група?

  • Прекрасно! Комп’ютер включився.

(відкриваю дошку) слайд 5

  • Погляньте, діти, віруси блокували всі програми нашого комп’ютера. І щоб їх здолати нам треба виконати цілу низку завдань, розташованих у певній послідовності. Тож не гаємо часу. До роботи!

2. Каліграфічна хвилинка слайд 6

  • Щоб розблокувати комп’ютер, треба ввести код доступу. А для цього запишіть каліграфічно відповіді.

  • ДОБУТОК 9

  • СУММА 50

  • 37 РІЗНИЦЯ 15

  • 2 ДОБУТОК 5

  • 5 СУМА 8

( 18 70 22 10 13) ( читає дитина) слайд 7

– Молодці! Код знайдено! Вірус знищено! Отримуйте жетон.

3. Усний рахунок

Гра «Чи знаєш ти?»

– Запустити антивірусну програму нам допоможе гра «Чи знаєш ти?»

– Що таке множення?

– Як називаються компоненти дії множення?

– Яка математична дія є оберненою до дії множення?

Робота з таблицею слайд 8

– А тепер попрацюємо з таблицею. Ваше завдання: прочитайте числа і з’ясуйте, чи є кожне з цих чисел відповіддю таблиці множення числа 2 чи ні.

1 група аналізує перший стовпчик , 2 група – другий стовпчик, 3 група – третій стовпчик. Не забудьте обвести сигналами. У вас є 2 хвилини.

Слайд 9

  • Перевіряємо. 1 група назвіть свої числа. 2 група. 3 група.

  • Гарна робота! Це ще одна перемога!. Отримуйте жетон.

Динамічна пауза. Можна трошки відпочити!

  • Нахиляюсь, піднімаюсь,

  • Повертаюсь, усміхаюсь.

  • Присідаю, пострибаю,

  • Піднімуся, усміхнуся,

  • За роботу в я приймуся

4. Самостійна робота Слайд 10

Антивірус починає працювати. Щоб здолати наступного віруса, нам треба обчислити самостійно вирази. У кожного з вас лежить картка. Будьте уважні!

А Іллюша та Каріна попрацюють з комп’ютерними тренажерами.

Перевірка. Візьміть сигнали. Давайте перевіримо.

8   18   2   4   6   8   10   12   5

  • Супер! Ви зробили це легко!

IV. Розвиток математичних знань учнів.

1. Розв’язання задач. ( Урок № 40. 4 \ 6 етпап)

  • Вірус пробрався і в нашу комп’ютерну програму з математики. Давайте швидше виручати наших Равлика і Сонечка. Послухайте їх уважно!

Задача

18 кг борошна насипали у пакети по 2 кг в кожний. Скільки вийшло пакетів з борошном?

  • Що означає число 18?

  • Що означає число 2?

  • Що треба дізнатися?

( пояснення з програми)

  • Запишіть розв’язання у зошит. ( коментовано)

  • Зверніть увагу! Для розв’язання задачі потрібно з’ясувати, скільки разів по 2 вміщується у вісімнадцяти. Це задача на ділення на вміщення.

(слайд 11)

  • Подібні задачі кожна група розв’яже самостійно. Візьміть картку. Прочитайте. Обміркуйте розв’язання і запишіть. Малюнок допоможе вам не помилитися. ( перевірка вчителем.)

  • Це була чудова робота! Ви отримуєте жетон

Фізкультхвилинка

– Звичайно ви знаєте,що за комп’ютером не можна працювати довго. І хоча наш комп’ютер уявним, нашим оченяткам теж треба перепочити. (пальмінг)

2. Робота з геометричним матеріалом. Знаходження периметра квадрата різними способами

– Здолати ще один вірус нам допоможе комп’ютерний Робік ( слайд 12). На столах у вас лежать конверти з геометричними фігурами. Назвіть їх. Складіть з цих геометричних фігур Робіка.

– Знайдіть серед фігур квадрат.

  • Розкажіть все, що ви знаєте про квадрат. ( Квадрат – це прямокутник, у якого всі сторони рівні)

  • Виміряйте довжину сторони квадрата. ( 2 см).

  • Пригадайте, що таке периметр? (сума довжин усіх сторін).

  • Обчисліть периметр квадрата додаванням. Прокоментує запис…

  • Як можна обчислити периметр квадрата, використавши дію множення? (довжину сторони квадрата помножити на 4.) Обговоріть у групах і запишіть. Прочитайте.

  • Пречудово! Ще один жетон!

  • Розв’язування прикладів ( слайд 13)

  • Знищивши останнього віруса, ми зможемо прочитати настанову від Робіка.

  • Подивіться на завдання № 7 у ваших зошитах. Вам треба, розв’язавши вирази, скористатися ключем, відгадати слово. Кожна група розв’язує свій стовпчик .

2 ˑ 7 – 14 Р            2 ˑ 5= 10 М            35 – 14 = 21 З

16 : 2 = 8 О           2 ˑ 3 + 2 = 8 О           2 ˑ 9 = 18 Б

15 + 6 = 21 З           2 ˑ 5 + 6 = 16 Я             2 ˑ 7 = 14 Р

14 : 2 = 7 У               16 : 2 = 8 О

20 : 2 = 10 М              2 ˑ 8 = 16 Я

Ключ

18

21

10

8

14

7

16

Б

З

М

О

Р

У

Я

  • Прочитайте своє слово 1 група (знання), 2 група (моя), 3 група (зброя). ( слайд 14)

  • Яка чудова настанова від Робікка. А щоб ви були ще розумнішими, він приготував вам подарунок – домашнє завдання. (конверт з Робіком)

  • Після уроку ви зможете вибрати те завдання, яке вам до вподоби.

( Листок з розфарбованкою). Зняти останнього віруса.

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

– Молодці! Дуже добре ви старались! Наша антивірусна програма вилікувала комп’ютер казкового міста і тепер діти зможуть отримувати гарні оцінки.

– Як ви думаєте, вони зраділи? Подивіться на екран. ( слайд 15)

– Оцінок хороших так багато, що і нам сьогодні,напевно, вистачить.

  • Порахуйте жетони,які у вас є.( слайд 16) Подивіться на комп’ютер. У кого 6 жетонів? Це 12 балів, 5 – 11, 4 – 10 . Таку оцінку отримує вся ваша група. (звіт про оцінки)

  • Важкі були завдання?

  • Встаньте ті дітки, кому було легко виконувати завдання. (слайд 17)

  • А це тому, що ви гарно вивчили табличку множення числа 2 , були уважними і хотіли допомогти навіть незнайомим дітям.. Дуже приємно навчати таких розумних дітей! Поаплодуємо собі за гарну роботу!



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.