Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Порівняння чисел в межах 10"

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №SK742183
За публікацію цієї методичної розробки Гурин Олена Василівна отримав(ла) свідоцтво №SK742183
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Пролунав дзвінок - розпочавсь урок.
Слайд № 1

Пролунав дзвінок - розпочавсь урок.

І сувора, й солов’їна Математики - країна, Праця тут іде завзята, Вмій лиш спритно рахувати. Вмій ділити ,віднімати, Множить швидко й додавати. Вмі...
Слайд № 2

І сувора, й солов’їна Математики - країна, Праця тут іде завзята, Вмій лиш спритно рахувати. Вмій ділити ,віднімати, Множить швидко й додавати. Вмій кмітливо все збагнути, Першим в відповіді бути. Ледарів у нас немає Хто руки не піднімає ? Вирушаємо у путь – Нас цікаві речі ждуть.

Слайд № 3

Повторення вивченого матеріалу. Складання і розв′язування задач. Порівняння чисел у межах 10.
Слайд № 4

Повторення вивченого матеріалу. Складання і розв′язування задач. Порівняння чисел у межах 10.

Слайд № 5

Пригадай склад чисел. Встав пропущене число. 6 6 2 3 4 5 8 1 4 2 3 6 4 2 3 1 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Назви числа, які більші за 2, але ме...
Слайд № 6

Пригадай склад чисел. Встав пропущене число. 6 6 2 3 4 5 8 1 4 2 3 6 4 2 3 1 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Назви числа, які більші за 2, але менше ніж 6; менші ніж 9, але більші за 4.

5 4 1 2 0 За аркушем «сховалися» числа менші на 1. Назви їх.
Слайд № 7

5 4 1 2 0 За аркушем «сховалися» числа менші на 1. Назви їх.

Я, Копатич, Крош, Лосяш. Доганяєм дружно м′яч. Нюша з Їжаком поки - Запасні два іграки. А коли навчаться, Скільки нас получиться?
Слайд № 8

Я, Копатич, Крош, Лосяш. Доганяєм дружно м′яч. Нюша з Їжаком поки - Запасні два іграки. А коли навчаться, Скільки нас получиться?

Забий гол разом з Крошем 6 - 3 5 + 3 2 + 3 8 - 1 7 - 0 9 - 5 4 + 3 8 + 2
Слайд № 9

Забий гол разом з Крошем 6 - 3 5 + 3 2 + 3 8 - 1 7 - 0 9 - 5 4 + 3 8 + 2

3 ромашки наша Нюша Зібрала у букет. Нюшу Їжак зустрів 6 ромашок їй він дав. Скільки у Нюші в букеті ромашок? 3 + 6 =9
Слайд № 10

3 ромашки наша Нюша Зібрала у букет. Нюшу Їжак зустрів 6 ромашок їй він дав. Скільки у Нюші в букеті ромашок? 3 + 6 =9

Гра “ М′яч по колу”
Слайд № 11

Гра “ М′яч по колу”

В зоопарку ми стояли, Мавпачок всі рахували: Дві грали у піску, Три сиділи на дощечці, А ще п′ять спинки гріли. Порахувати ви їх устигли? Діти, а з...
Слайд № 12

В зоопарку ми стояли, Мавпачок всі рахували: Дві грали у піску, Три сиділи на дощечці, А ще п′ять спинки гріли. Порахувати ви їх устигли? Діти, а з цим завданням впораєтесь? Правильно! 10

Каліграфічна хвилинка
Слайд № 13

Каліграфічна хвилинка

Фізкультхвилинка
Слайд № 14

Фізкультхвилинка

Розв′язати задачу-це як побудувати дім! Ви готові?
Слайд № 15

Розв′язати задачу-це як побудувати дім! Ви готові?

умова запитання відповідь розв′язок В задачі завжди повинні бути складові частини:
Слайд № 16

умова запитання відповідь розв′язок В задачі завжди повинні бути складові частини:

Задача . У Піна було 5 кульок. Дві кульки йому подарував Лосяш. Скільки кульок стало у Піна? умова питання відповідь розв′язок 5 + 2 = 7 ( к.) Відп...
Слайд № 17

Задача . У Піна було 5 кульок. Дві кульки йому подарував Лосяш. Скільки кульок стало у Піна? умова питання відповідь розв′язок 5 + 2 = 7 ( к.) Відповідь: 7 кульок у Піна. ? Діти, давайте побудуємо будинок і розв′яжемо задачу!

Задача № 2. Лосяш зібрав 7 яблук . Капатичу він віддав 3 яблука . Скільки яблук залишилось у Лосяша ? 7 - 3 = 4 ( яб.) Відповідь: 4 яблука. Діти, р...
Слайд № 18

Задача № 2. Лосяш зібрав 7 яблук . Капатичу він віддав 3 яблука . Скільки яблук залишилось у Лосяша ? 7 - 3 = 4 ( яб.) Відповідь: 4 яблука. Діти, розв′яжетезадачу!

- 5 м. - 2 м. ? м. Придумай задачу і розв′яжи її.
Слайд № 19

- 5 м. - 2 м. ? м. Придумай задачу і розв′яжи її.

Склади задачу на віднімання і розв′яжи її. 4 9 ? ? ? ? ?
Слайд № 20

Склади задачу на віднімання і розв′яжи її. 4 9 ? ? ? ? ?

Тепер ви умієте розв′язувати задачі! Удачі вам, діти !
Слайд № 21

Тепер ви умієте розв′язувати задачі! Удачі вам, діти !

Самостійна робота стр. 37
Слайд № 22

Самостійна робота стр. 37

Підсумок уроку Гра « Мікрофон»
Слайд № 23

Підсумок уроку Гра « Мікрофон»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
На цьому уроці діти повторюють склад числа в межах 10, вчаться порівнювати числа в межах 10, повторюють будову задачі, етапи її розвязання.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    331
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    6
  • Номер матеріала
    SK742183
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №SK742183
За публікацію цієї методичної розробки Гурин Олена Василівна отримав(ла) свідоцтво №SK742183
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти