Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Тема уроку: "Перевіряємо свої досягнення з теми: «Числа першого десятка»".

Математика

Для кого: 1 Клас

17.12.2019

399

11

0

Опис документу:
Підвести підсумки з теми, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння пра-цювати самостійно, в парі, командою;розвивати логічне мислення, творчі здібності, увагу, математичне мовлення; виховувати старанність, організованість, допомагати один одному.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема:Перевіряємо свої досягнення з теми: «Числа першого десятка». 
Мета:підвести підсумки з теми, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння працювати самостійно, в парі, командою;розвивати логічне мислення, творчі здібності, увагу, математичне мовлення; виховувати старанність, організованість, допомагати один одному.

Обладнання: малюнки казкових героїв(ріпка, дід,баба, внучка, собачка, кішка, мишка), картки із завданнями.

Хід уроку

І. Організація класу.

Сьогодні у нас незвичайний урок

У казку сьогодні ми зробимо крок.

Із казкою ми зустрічались не раз

І знову вона завітала до нас.

Повідомлення теми і мети уроку.

Тема нашого уроку: Перевіряємо свої досягнення з теми: «Числа першого десятка». 

ІІ. Актуалізація знань:

Діти, урок у нас сьогодні незвичайний, а казковий. А щоб дізнатися в яку саме казку ми потрапимо,треба виконати завдання. Потрібно зібрати намисто із розсипаних намистинок. Треба числа розмістити у порядку зростання.

Р І П К А

І в яку ж казку ми потрапили? (Ріпка).

Діти, а ви знаєте цю казку? Назвіть мені головних героїв. (відповіді дітей).

Сьогодні вони всі завітають до нас на урок. Щоб допомогти витягнути ріпку, ми повинні виконати завдання, які принесуть нам герої казки. А за кожне виконане завдання ви будете отримувати пазл.

Згодні допомогти їм?

Отже, хто ж посадив ріпку?(дід). Так, дід є першим героєм казки, тому він першим пропонує вам свої завдання.

Вправа «Мозковий штурм»(Математична розминка)

- Як називається геометрична фігура у якої три кути ?

- Яке з натуральних чисел найменше?

- Скільки кутів у п`ятикутника?

- Яке число передує числу 8? числу 5?

- Яке число йде за числом 3? числом 9?

(Учні кількістю помахів віялами демонструють відповідь до поставлених запитань.)

Кругові приклади

9-4 3+6 2+4 5+3

1+1 8-4 6-3 4-3

- Молодці, справились із завданнями. Дідусь задоволений вами і тому дарує вам пазл і гукає бабусю.

Ось і бабуся. Вона вам пропонує відкрити свої зошити і виконати завдання 1 с.41.( Записати склад чисел і пропущені в рівностях числа). [5]

Продовжимо ми без зупинки

З каліграфічної хвилинки.

  • Запишіть вивчені числа в порядку зростання.

  • Запишіть вивчені числа в порядку спадання.

- Так, добре діти, справились із завданням. Але, щось бабуся не хоче кликати наступного героя казки-вона вам пропонує математичний диктант. Ви уважно слухаєте завдання, а відповіді записуєте в свої зошити.

Математичний диктант.

  1. Запишіть число, яке стоїть перед числом: 10.

  2. Запишіть число, яке є наступним після числа:7.

  3. Запишіть «сусідів» числа 6.

  4. Скільки у трикутника сторін .

Взаємоперевірка

- Молодці, дітки. Бабуся дарує пазл та кличе свою внучку.

А внучка, звичайно як і всі діти, любить грати в різні цікаві ігри. Тому вам приготувала декілька ігор.

Гра «Допоможи внучці».

Знайди і виправ помилки в обчисленнях.

5+4=10 9-6=4 4+3=8 7-5=3 10-6=4

Гра «Доміно»

На дошці виконано малюнок(кісточки доміно з крапками лише на одній половині:1 крапка; 5 крапок; 3 крапки; 6 крапок; 4 крапки; 2 крапки.

Домалюйте на кожній кісточці стільки крапок, щоб їх стало 7.

Учні по черзі виходять до дошки й домальовують.

Гарно справилися із завданням. Від внучки вам також пазл. Тепер до вас завітає Жучка. Жучка дуже любить бігати, плигати, танцювати. Тому вона вам підготувала фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка музична. «Весела зарядка»

А також від Жучки вам завдання.

Порівняти числа.

9

4 82 710 44 67 98 5

3

Познач кількість хмаринок числом. Назви найменше число.

Отримуємо пазл.

Добре, діти, постарались. Порадували Жучку, тепер зустрічайте Мурку.

Мурка вам підготувала завдання.

Розв`язати задачу.

У Сашка 8 цукерок. Він дав товаришеві 3 цукерки. Скільки цукерок залишилось у Сашка?

Але в Мурки ще є завдання. Вона пропонує вам попрацювати в парах.

Доповнити умову задачі і розв`язати її.

Андрій зробив 8 паперових корабликів. Скільки в нього залишилося корабликів після того, як кораблики попливли річкою?

Молодці. Отримуєте пазл.

Отже, ми виконали всі завдання, погляньте на дошку, яке слово утворилося (ДРУЖБА). Скажіть мені будь-ласка, чи всі герої присутні? Кого не вистачає? (МИШКИ). А вона в нас дуже хитренька і приготувала нам практичне завдання.( Клас поділити на 2 команди)

Завдання для 1 команди. Виріжте трикутник. Відріжте один його кут. Скільки стало кутів?

Завдання для 2 команди. Складіть 2 квадрати з 7 однакових паличок.

Підсумок уроку.

- Діти, а якщо добре подумати, то як же вдалося нашим героям витягти ріпку? Чи змогли б вони витягти її поодинці?

- Тільки разом, дружно можна подолати будь-які труднощі. І ви сьогодні гарно, дружно працювали. Тому і прийшли до вас усі герої казки.

Зробимо останній крок -

Підсумуємо урок.

Гості в нас були чудові -

І завдань у них доволі.

Та додому вже пора.

Вам спасибі, дітвора!

Не лінуйтесь, гарно вчіться -

Вам наказує ця Мишка.

- Чи сподобавсь вам урок?

- Що сподобалося найбільше?

Оцінювання.

За роботу на уроці вам подякувати я хочу.

Але найбільш активними були….

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.