Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Тема. Контрольна робота за розділами «Вступ», «Казки народів світу»
Мета: контрольною роботою перевірити рівень знань учнів із вивчених тем; розвивати навички написання розгорнутої відповіді на запитання та роботи із тестовими завданнями; виховувати самостійність і бажання самовдосконалюватися.
Обладнання: картки із завданнями (за варіантами).
Тип уроку: урок контролю знань.Вступ. Казки народів світу
Варіант І
Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)
Незакінченим образним висловом, який не повчає і оформлений як частина речення, є …
а) загадка;
б) прислів’я;
в) приказка.
До ознак казок про тварин не належать …
а) чарівні предмети; б) проста будова; в) герої-тварини.
«Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» — це …
а) індійська народна казка;
б) китайська народна казка;
в) японська народна казка.
Літературний портрет: «… у віконце визирала стара баба. У неї стирчали такі великі зуби…» належить …
а) мачусі;
б) пані Метелиці;
в) чаклунці.
«Синдбад-Мореплавець» — це …
а) арабська народна казка;
б) японська народна казка;
в) індійська народна казка.
Хлопчик-зірка блукав по світу …
а) два роки;
б) три роки;
в) п’ять років.
Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)
1. Про що мріяв Малян? Чи здійснилася його мрія?
2. Продовжити слова Хлопчика-зірки: «… Я не гідний бути вашим королем, бо …».
Рівень ІV (3 б.)
Історія якого казкового героя, на вашу думку, є найбільш повчальною? Поясніть свій вибір
5 клас
Вступ. Казки народів світу
Варіант ІІ
Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)
Приказка «Живуть як кішка з собакою» характеризує людей, які …
а) живуть у злиднях;
б) ображають одне одного;
в) мирно живуть.
Народна казка завжди має щасливий кінець, бо це свідчить …
а) про споконвічну віру народу у справедливість і торжество добра на землі;
б) про те, що до нашого часу не дійшли казки з трагічним фіналом.
«Пензлик Маляна» — це …
а) індійська народна казка;
б) китайська народна казка;
в) німецька народна казка.
Пасербиці потрібно було вибивати перини пані Метелиці, …
а) щоб на світі йшов сніг;
б) щоб перини були м’які та пухкі;
в) щоб догодити старій пані.
Синдбад був …
а) лікарем;
б) купцем;
в) моряком.
Головний герой казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка» три золотих монети віддав …
а) матері;
б) чаклуну;
в) прокаженому.
Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)
1. Назвіть героїв казки «Фарбований шакал».
2. Продовжіть уривок з казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка»: «І він пішов до кринички і глянув у воду, але що ж
він побачив? …».
Рівень ІV (3 б.)
Як Хлопчик-зірка був покараний за все те зло, яке скоїв? Чи отримав він прощення?
5 клас
Вступ. Казки народів світу
Варіант І
Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)
Незакінченим образним висловом, який не повчає і оформлений як частина речення, є …
а) загадка;
б) прислів’я;
в) приказка.
До ознак казок про тварин не належать …
а) чарівні предмети; б) проста будова; в) герої-тварини.
«Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» — це …
а) індійська народна казка;
б) китайська народна казка;
в) японська народна казка.
Літературний портрет: «… у віконце визирала стара баба. У неї стирчали такі великі зуби…» належить …
а) мачусі;
б) пані Метелиці;
в) чаклунці.
«Синдбад-Мореплавець» — це …
а) арабська народна казка;
б) японська народна казка;
в) індійська народна казка.
Хлопчик-зірка блукав по світу …
а) два роки;
б) три роки;
в) п’ять років.
Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)
1. Про що мріяв Малян? Чи здійснилася його мрія?
2. Продовжити слова Хлопчика-зірки: «… Я не гідний бути вашим королем, бо …».
Рівень ІV (3 б.)
Історія якого казкового героя, на вашу думку, є найбільш повчальною? Поясніть свій вибір.
5 клас
Вступ. Казки народів світу
Варіант ІІ
Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)
Приказка «Живуть як кішка з собакою» характеризує людей, які …
а) живуть у злиднях;
б) ображають одне одного;
в) мирно живуть.
Народна казка завжди має щасливий кінець, бо це свідчить …
а) про споконвічну віру народу у справедливість і торжество добра на землі;
б) про те, що до нашого часу не дійшли казки з трагічним фіналом.
«Пензлик Маляна» — це …
а) індійська народна казка;
б) китайська народна казка;
в) німецька народна казка.
Пасербиці потрібно було вибивати перини пані Метелиці, …
а) щоб на світі йшов сніг;
б) щоб перини були м’які та пухкі;
в) щоб догодити старій пані.
Синдбад був …
а) лікарем;
б) купцем;
в) моряком.
Головний герой казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка» три золотих монети віддав …
а) матері;
б) чаклуну;
в) прокаженому.
Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)
1. Назвіть героїв казки «Фарбований шакал».
2. Продовжіть уривок з казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка»: «І він пішов до кринички і глянув у воду, але що ж
він побачив? …».
Рівень ІV (3 б.)
Як Хлопчик-зірка був покараний за все те зло, яке скоїв? Чи отримав він прощення?
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»