Тема уроку. Контрольна робота за розділами «Вступ», «Казки народів світу»

Опис документу:
Мета: контрольною роботою перевірити рівень знань учнів із вивчених тем; розвивати навички написання розгорнутої відповіді на запитання та роботи із тестовими завданнями; виховувати самостійність і бажання самовдосконалюватися. Обладнання: картки із завданнями (за варіантами).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Контрольна робота за розділами «Вступ», «Казки народів світу»

Мета: контрольною роботою перевірити рівень знань учнів із вивчених тем; розвивати навички написання розгорнутої відповіді на запитання та роботи із тестовими завданнями; виховувати самостійність і бажання самовдосконалюватися.

Обладнання: картки із завданнями (за варіантами).

Тип уроку: урок контролю знань.Вступ. Казки народів світу

Варіант І

Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)

  1. Незакінченим образним висловом, який не повчає і оформлений як частина речення, є …

а) загадка;

б) прислів’я;

в) приказка.

  1. До ознак казок про тварин не належать …

а) чарівні предмети; б) проста будова; в) герої-тварини.

  1. «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» — це …

а) індійська народна казка;

б) китайська народна казка;

в) японська народна казка.

  1. Літературний портрет: «… у віконце визирала стара баба. У неї стирчали такі великі зуби…» належить …

а) мачусі;

б) пані Метелиці;

в) чаклунці.

  1. «Синдбад-Мореплавець» — це …

а) арабська народна казка;

б) японська народна казка;

в) індійська народна казка.

  1. Хлопчик-зірка блукав по світу …

а) два роки;

б) три роки;

в) п’ять років.

Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)

1. Про що мріяв Малян? Чи здійснилася його мрія?

2. Продовжити слова Хлопчика-зірки: «… Я не гідний бути вашим королем, бо …».

Рівень ІV (3 б.)

Історія якого казкового героя, на вашу думку, є найбільш повчальною? Поясніть свій вибір

5 клас

Вступ. Казки народів світу

Варіант ІІ

Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)

  1. Приказка «Живуть як кішка з собакою» характеризує людей, які …

а) живуть у злиднях;

б) ображають одне одного;

в) мирно живуть.

  1. Народна казка завжди має щасливий кінець, бо це свідчить …

а) про споконвічну віру народу у справедливість і торжество добра на землі;

б) про те, що до нашого часу не дійшли казки з трагічним фіналом.

  1. «Пензлик Маляна» — це …

а) індійська народна казка;

б) китайська народна казка;

в) німецька народна казка.

  1. Пасербиці потрібно було вибивати перини пані Метелиці, …

а) щоб на світі йшов сніг;

б) щоб перини були м’які та пухкі;

в) щоб догодити старій пані.

  1. Синдбад був …

а) лікарем;

б) купцем;

в) моряком.

  1. Головний герой казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка» три золотих монети віддав …

а) матері;

б) чаклуну;

в) прокаженому.

Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)

1. Назвіть героїв казки «Фарбований шакал».

2. Продовжіть уривок з казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка»: «І він пішов до кринички і глянув у воду, але що ж

він побачив? …».

Рівень ІV (3 б.)

Як Хлопчик-зірка був покараний за все те зло, яке скоїв? Чи отримав він прощення?

5 клас

Вступ. Казки народів світу

Варіант І

Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)

  1. Незакінченим образним висловом, який не повчає і оформлений як частина речення, є …

а) загадка;

б) прислів’я;

в) приказка.

  1. До ознак казок про тварин не належать …

а) чарівні предмети; б) проста будова; в) герої-тварини.

  1. «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» — це …

а) індійська народна казка;

б) китайська народна казка;

в) японська народна казка.

  1. Літературний портрет: «… у віконце визирала стара баба. У неї стирчали такі великі зуби…» належить …

а) мачусі;

б) пані Метелиці;

в) чаклунці.

  1. «Синдбад-Мореплавець» — це …

а) арабська народна казка;

б) японська народна казка;

в) індійська народна казка.

  1. Хлопчик-зірка блукав по світу …

а) два роки;

б) три роки;

в) п’ять років.

Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)

1. Про що мріяв Малян? Чи здійснилася його мрія?

2. Продовжити слова Хлопчика-зірки: «… Я не гідний бути вашим королем, бо …».

Рівень ІV (3 б.)

Історія якого казкового героя, на вашу думку, є найбільш повчальною? Поясніть свій вибір.

5 клас

Вступ. Казки народів світу

Варіант ІІ

Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)

  1. Приказка «Живуть як кішка з собакою» характеризує людей, які …

а) живуть у злиднях;

б) ображають одне одного;

в) мирно живуть.

  1. Народна казка завжди має щасливий кінець, бо це свідчить …

а) про споконвічну віру народу у справедливість і торжество добра на землі;

б) про те, що до нашого часу не дійшли казки з трагічним фіналом.

  1. «Пензлик Маляна» — це …

а) індійська народна казка;

б) китайська народна казка;

в) німецька народна казка.

  1. Пасербиці потрібно було вибивати перини пані Метелиці, …

а) щоб на світі йшов сніг;

б) щоб перини були м’які та пухкі;

в) щоб догодити старій пані.

  1. Синдбад був …

а) лікарем;

б) купцем;

в) моряком.

  1. Головний герой казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка» три золотих монети віддав …

а) матері;

б) чаклуну;

в) прокаженому.

Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)

1. Назвіть героїв казки «Фарбований шакал».

2. Продовжіть уривок з казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка»: «І він пішов до кринички і глянув у воду, але що ж

він побачив? …».

Рівень ІV (3 б.)

Як Хлопчик-зірка був покараний за все те зло, яке скоїв? Чи отримав він прощення?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.