Тема уроку :"Інтерв’ю в публіцистичному стилі"

Опис документу:
Презентація уроку для 8 класу на тему :"Інтерв’ю в публіцистичному стилі". Презентація побудована за всіма критеріями сучасного уроку. Вона містить теоретичний матеріал , запитання для створення інтерв'ю та закріплення знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку: Інтерв’ю в публіцистичному стилі Вчитель української мови та літератури спеціалізованої школи №317 м. Києва Рипінська Олена Василівна
Слайд № 1

Тема уроку: Інтерв’ю в публіцистичному стилі Вчитель української мови та літератури спеціалізованої школи №317 м. Києва Рипінська Олена Василівна

Мета уроку З’ясувати особливості побудови інтерв’ю в публіцистичному стилі, ознайомитися з вимогами до текстів цього типу; повторити основні риси п...
Слайд № 2

Мета уроку З’ясувати особливості побудови інтерв’ю в публіцистичному стилі, ознайомитися з вимогами до текстів цього типу; повторити основні риси публіцистичного стилю; розвивати вміння підпорядковувати висловлювання темі та меті спілкування; добирати мовне оформлення, відповідне стилю і типу мовлення; удосконалювати навички редагувати текст, спираючись на правила правопису; розвивати творчі вміння робити інтерв’ю в публіцистичному стилі, виховувати почуття поваги до інших людей, толерантності.

«Мистецтво вести бесіду, – напевно, найскладніше, тому що вчитися доводиться усе життя» Сократ Епіграф уроку
Слайд № 3

«Мистецтво вести бесіду, – напевно, найскладніше, тому що вчитися доводиться усе життя» Сократ Епіграф уроку

Походження слова «публіцистичний» Слово «публіцистичний» походить від латинського слова, що означає «суспільний, державний». Спільнокореневим зі сл...
Слайд № 4

Походження слова «публіцистичний» Слово «публіцистичний» походить від латинського слова, що означає «суспільний, державний». Спільнокореневим зі словом публіцистичний є слово «публіцистика» (суспільно-політична література на сучасні актуальні теми).

Мета публіцистичного стилю Інформувати, передавати суспільно значущу інформацію з одночасним впливом на читача, слухача, уселяти їм певні ідеї, пос...
Слайд № 5

Мета публіцистичного стилю Інформувати, передавати суспільно значущу інформацію з одночасним впливом на читача, слухача, уселяти їм певні ідеї, послуги, спонукати до відповідних вчинків та дій.

Сфера використання Суспільно-економічні відносини; Культурні відносини; Політичні відносини;
Слайд № 6

Сфера використання Суспільно-економічні відносини; Культурні відносини; Політичні відносини;

Мовні особливості Риторичні запитання; Лексичні повтори; Форма звертання; Епітети; Метафори; Фразеологічні звороти; Каламбури; Наказовий спосіб діє...
Слайд № 7

Мовні особливості Риторичні запитання; Лексичні повтори; Форма звертання; Епітети; Метафори; Фразеологічні звороти; Каламбури; Наказовий спосіб дієслів; Вживання похідних прикметників та іменників.

Принцип C – Своєчасність; Т – Точність; О – Об’єктивність; К – Коректність; А – Аргументованість; Ц – Цілісність; СТОКАЦ
Слайд № 8

Принцип C – Своєчасність; Т – Точність; О – Об’єктивність; К – Коректність; А – Аргументованість; Ц – Цілісність; СТОКАЦ

Інтерв’ю Інтерв’ю – це жанр публіцистики, бесіда журналіста з однією або кількома особами, що проводиться у вільній манері для з’ясування нових від...
Слайд № 9

Інтерв’ю Інтерв’ю – це жанр публіцистики, бесіда журналіста з однією або кількома особами, що проводиться у вільній манері для з’ясування нових відомостей, встановлення подробиць, визначення чиїхось позицій, поглядів на певні події.

Інтерв’юер і респондент Інтерв’юер – той, хто проводить інтерв’ю; людина, яка перебуває у безпосередній взаємодії з респондентом з метою одержання ...
Слайд № 10

Інтерв’юер і респондент Інтерв’юер – той, хто проводить інтерв’ю; людина, яка перебуває у безпосередній взаємодії з респондентом з метою одержання від нього інформації. Респондент (англ. Respond – відповідати) – особа, яка є джерелом, комунікатором спеціальної інформації під час опитування.

Процедура інтерв’ю передбачає Вибір об’єкта (тобто особи з якою слід проводити інтерв’ю); Залежить від цілей і направленості інтерв’ю; Визначення м...
Слайд № 11

Процедура інтерв’ю передбачає Вибір об’єкта (тобто особи з якою слід проводити інтерв’ю); Залежить від цілей і направленості інтерв’ю; Визначення місця і часу проведення інтерв’ю.

Перевіряйте і запам’ятайте Бесіда Інтерв’ю Співрозмовники володіють інформацією рівною мірою. Один із співрозмовників проінформований значно більше...
Слайд № 12

Перевіряйте і запам’ятайте Бесіда Інтерв’ю Співрозмовники володіють інформацією рівною мірою. Один із співрозмовників проінформований значно більше за другого з певного питання.

Види інтерв’ю Розрізняють на: Інформаційне – ознайомлює аудиторію з відомостями про особу, її діяльність, погляди. Аналітичне – містить аналіз факт...
Слайд № 13

Види інтерв’ю Розрізняють на: Інформаційне – ознайомлює аудиторію з відомостями про особу, її діяльність, погляди. Аналітичне – містить аналіз фактів, поглядів, учинків, відповідаючи при цьому на запитання: чому? яким чином? що це означає? Інтерв’ю-портрет – розкриває особистість співрозмовника, створює його характеристику, висвітлює систему його цінностей.

Відредагувати й записати подані речення Я рахую, що до інтерв’ю треба готуватися дуже старательно. Правий журналіст, який задає самі важливі питанн...
Слайд № 14

Відредагувати й записати подані речення Я рахую, що до інтерв’ю треба готуватися дуже старательно. Правий журналіст, який задає самі важливі питання. До слідуючого запитання можна переходити, почувши відповідь на попереднє. Велике спасибі тебаченню за гарні взірці інтерв’ю. Упевнений, що подавляючі оцінки нашої праці будуть положительні.

Підказка Правильно Я вважаю Ретельно Найважливіші Наступне запитання Щиро дякую Зразки Переважні оцінки Позитивні Неправильно Я рахую Старательно С...
Слайд № 15

Підказка Правильно Я вважаю Ретельно Найважливіші Наступне запитання Щиро дякую Зразки Переважні оцінки Позитивні Неправильно Я рахую Старательно Самі важливі Слідуючезапитання Велике спасибі Взірці Подавляючіоцінки Положительні

Довідка: Марсель Пруст – один з найвідоміших письменників XX ст. Його головний твір – семитомна епопея «В пошуках утраченого часу». В кінці XIX ст....
Слайд № 16

Довідка: Марсель Пруст – один з найвідоміших письменників XX ст. Його головний твір – семитомна епопея «В пошуках утраченого часу». В кінці XIX ст. Марсель заповнив анкети, відповіді на які до сьогодні вважаються найоригінальнішими із існуючих.

Домашнє завдання Записати запитання для інтерв’ю та взяти інтерв’ю (по можливості) у класного керівника, завуча школи чи в іншого учасника навчальн...
Слайд № 17

Домашнє завдання Записати запитання для інтерв’ю та взяти інтерв’ю (по можливості) у класного керівника, завуча школи чи в іншого учасника навчально-виховного процесу (за бажанням)

Дякую за увагу! Created by DAHR_My
Слайд № 18

Дякую за увагу! Created by DAHR_My

Джерела wikipedia.org; uastudent.com; lipisateli.ru; dreamstime.com; poradu.pp.ua; innowade.net; depositphotos.com; pixabay.com; schools.nashua.edu...
Слайд № 19

Джерела wikipedia.org; uastudent.com; lipisateli.ru; dreamstime.com; poradu.pp.ua; innowade.net; depositphotos.com; pixabay.com; schools.nashua.edu; elenasmodels.com; uzhgorod.in; vectorstock.com; tobyl-torgai.kz; isif-life.ru;

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.