Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Тема уроку: Додавання та віднімання раціональних чисел.

Математика

Для кого: 6 Клас

08.01.2021

176

1

0

Опис документу:
Завдання уроку:  Відпрацювати уміння додавати та віднімати раціональні числа;  Розвивати навички усного обчислення, логічно мислити, вміння працювати у групах та самостійно;  Виховувати цікавість до вивчення математики, повагу, взаєморозуміння, бажання допомогти, прагнення робити добрі вчинки.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку: Додавання та віднімання раціональних чисел.

Мета уроку: закріпити вміння учнів додавати та віднімати раціональні числа.

Девіз: Знання збираються по краплині,

як вода в долині.

Завдання уроку:

  • Відпрацювати уміння додавати та віднімати раціональні числа;

  • Розвивати навички усного обчислення, логічно мислити, вміння працювати у групах та самостійно;

  • Виховувати цікавість до вивчення математики, повагу, взаєморозуміння, бажання допомогти, прагнення робити добрі вчинки.

Тип уроку: урок закріплення знань.

Форми роботи: фронтальна, в парах, групова, індивідуальна.

Обладнання: схеми, карточки із завданнями, приказками, паперові дерева.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Тож не будем зволікати,

Починаєм працювати.

- Прочитайте девіз уроку. Як ви розумієте ці слова?

- Не забуваємо і про правила, яких ми дотримуємось на кожному уроці. Пригадаймо їх.

Правила для учнів:

  1. Цінуй власний час та час оточуючих;

  2. Цінуй набуті знання;

  3. Не бійся помилятися;

  4. Вір у себе та свої сили;

  5. Демонструй свої вміння та грамотність;

  6. Май гарний настрій!

- А з яким настроєм ви прийшли на урок, ми зараз і перевіримо. У кожного на парті є аркуш із смайликами. Виберіть на ньому смайлик, який відповідає вашому настрою. А наприкінці уроку ми подивимося, чи зміниться він, чи ні і в яку сторону.

Візьміть одне одного за руки і передайте частинку свого тепла своєму другові. Поглядом побажайте йому успіхів, посміхніться один одному. Я думаю, що ви почуваєтеся комфортно і готові до спільної роботи.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Добрий ранок! Добрий день! Ці слова ми кажемо кожен день, бажаючи тим, до кого звертаємося радості і добра.

Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати над темою «Віднімання та додавання раціональних чисел».

ІІІ. Розминка.

Для того, щоб комп’ютер працював, він будь яку подану нами інформацію перетворює в код, який складається з 0 та 1. Так само і ми, щоб розпочати роботу, спробуємо розгадати код.

Гра «Вірю - не вірю» (так – 1, ні - 0)

  1. Сума від’ємних чисел завжди від’ємна.

  2. Сума двох раціональних чисел з різними знаками завжди додатна.

  3. Сума протилежних чисел дорівнює 0.

  4. Сума двох від’ємних чисел може бути додатною.

  5. Сума двох від’ємних чисел може дорівнювати 0.

  6. Віднімання раціональних чисел можна замінити додаванням.

Код: 101001.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Усний рахунок

Арифметичний диктант. Якщо ми добре попрацюємо, то дізнаємося, про яку важливу духовну цінність піде мова на сьогоднішньому уроці.

з/п

Завдання

Відповіді

15-(-58)=

73 – Д

75-90=

-15 – Р

-36-24=

-60 – О

-20+6=

-14 – Б

70-16=

54 – О

Запишіть результати в порядку спадання і прочитайте слово. (ДОБРО).

Де, на координатній прямій ви б поставили слово добро?

А зліва від нуля?

ДОБРО і ЗЛО – протилежні за значенням, антоніми.

Чи зустрічали ви добро у своєму житті? А які добрі вчинки робили ви?

Добро́ — категорія етики, якою позитивно оцінюють певну поведінку, явища чи події.

Добро – це основна моральна цінність, яка часто пов'язується з категорією блага.

На сьогоднішній день, на жаль, мало добра. А чи потрібні сучасній людині повага, співчуття, співпереживання?

Так, де б ми не були, у школі, на вулиці, ми маємо бути добрими.

  1. Робота в парах із взаємоперевіркою.

Сьогодні ми з допомогою математики посадимо «сад добра». Разом, дружно, дерево за деревом ми його створимо.

Визначити площу саду, якщо довжина дорівнює 96м, а ширина становить третину його довжини.

96:3=32(м)

S=96*32=3072(м2)

Фізкультхвилинка

Для того, щоб посадити перше «дерево Добрих справ», треба виконати завдання.

Уявіть себе олівцями і намалюйте різними частинами тіла (руко носиком, щокою…) велике розлоге дерево, це буде наше «дерево Добрих справ».

«Дерево ввічливості»

Які слова можуть образити?

Від кого ви чуєте добрі слова?

А які ввічливі слова вживаєте самі?

Добро завжди приносить радість оточуючим. Першим кроком до добра є добре слово.

  1. Робота в групах.

Виконайте завдання і запишіть як можна більше ввічливих слів.

1. Спростити вираз:

а) -8+х-(-22)

б) -10+а-34

2. Розв’язати рівняння:

а) у+6=-12

б) 5-с=12

  1. Не даремно в народі кажуть «Добре слово і коту приємне»

Зараз ми посадимо ще одне дерево «Дерево мудрості»

Розв’язати рівняння і скласти частини приказок про добро.

  1. 3,7-х=-2,3;

  2. х-3,9=-2,7;

  3. -15+у=-8.

  • До доброї криниці стежка утоптана.

  • Добра бажаєш, добро і роби.

  • Сіяти добро — добро і пожинати.

  1. «Дерево дружби». У якої людини багато друзів? У доброї. Є маленьке сонце – воно світить в кожному з нас. Це наше добро. Добра людина – та, яка любить людей і допомагає їм. Посадімо «Дерево дружби».

Логічні задачі. Якщо вважаєте, що відповідь правильна – плескаєте в долоні.

  1. Колесо має 10 спиць. А проміжків теж буде 10? Так

  2. Хліб розрізали на 3 частини. А розрізів теж буде 3? Ні 2

  3. На столі стояло 3 стакани вишні. Коля з’їв один стакан вишні. Скільки стаканів залишилося? 2? Ні 3

V. Підсумок уроку.

Навчитися бути по-справжньому добрим – важко. Ми повинні частіше роздумувати про свої вчинки, частіше говорити ввічливі слова. Дякую вам за теплу, довірливу розмову, за добрі думки, творче відношення до роботи.

Згадайте все, про що ми говорили сьогодні на уроці. Помістіть добро, яке живе всередині вас у своє серце. Доглядайте свій сад і не дозволяйте йому заростати бур’янами, поповнюйте його сонячним світлом, ввічливими словами і добрими справами.

2. Виставлення оцінок

У кожній справі є доробок…

А в народі зветься він жнива.

А в нас сьогодні в підсумку по темі

Це бал високий і знання.

  1. Відгуки учнів

  • На початку уроку ви вибирали смайлики свого настрою. А зараз, якщо ваш настрій змінився після уроку знайдіть свій малюнок.

VІ. Домашнє завдання.

  • Розв’язати № 1219 Намалювати дерево «добра» (хто бажає).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили