Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Тема: «У світі моди». Моделювання поясної легкої сукні-спідниці. Спідниця на фігурній кокетці з двосторонніми складками.

Трудове навчання

Для кого: 7 Клас

25.01.2022

71

1

0

Опис документу:

Продовжувати знайомити учнів із найпростішими прийомами технічного моделювання спідниці, видами складок; принципах розсування, викрійки на складки. Навчити вносити необхідні зміни та доповнення на кресленні форми основи спідниці у відповідності з малюнком моделі. Розвивати творчу уяву, просторове мислення, художній смак.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «У світі моди». Моделювання поясної легкої сукні-спідниці. Спідниця на фігурній кокетці з двосторонніми складками.

Ціль: Узагальнити поняття про різноманітність фасонів спідниць та закріпити знання учнів про конструкцію прямої спідниці, вміти виконувати опис моделі, які створені на основі викрійки прямої спідниці. Продовжувати знайомити учнів із найпростішими прийомами технічного моделювання спідниці, видами складок; принципах розсування, викрійки на складки. Навчити вносити необхідні зміни та доповнення на кресленні форми основи спідниці у відповідності з малюнком моделі. Розвивати творчу уяву, просторове мислення, художній смак. Працювати над розвитком слухового сприйняття учнів, збагаченням словника, правильною вимовою спеціальної термінології. Виховувати акуратність та чіткість при виконанні елементів моделювання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання: Ілюстрації моделей спідниць, колекція зразків спідниць, тканини для пошиття, шаблони, лінійки, ножиці, інструкційні картки, роздатковий матеріал, картки-завдання, крейда.

Словник: Фігурна кокетка, підріз, склади, декатування, двосторонні, односторонні, зустрічні.

Хід заняття

1). Організаційний момент.

Налаштування апаратури.

- Хто черговий? Хто є? Сядьте правильно.

2). Актуалізація опорних знань та вміння учнів.

Гра "Я це знаю".

Поділяю учнів на 2 команди та видаю дидактичні комплекти: таблички з назвою плечового та поясного одягу, мірки, фігури для побудови креслення, малюнки спідниць різні по крою.

Команда 1.

1. З запропонованих табличок виберіть назви, які стосуються поясного одягу.

2. З запропонованих зображень спідниць оберіть кльошові.

Команда 2.



1. Із запропонованих мірок оберіть ті, які потрібні для побудови креслення спідниці.

2. Із запропонованих зображень спідниць виберіть конічні спідниці.

3). Повідомлення пізнавальних відомостей з історії костюма.

У 19 столітті спідниця була переважним видом поясного одягу не тільки у багатих, але й у бідних верств населення у багатьох країнах Європи, південних районах Росії, Білорусії, в Україні. Тільки у різних народів спідниці відрізнялися кроєм і по-різному носилися: у росіянок - панева (спідниця в складання з тканини); у білорусок – андарак (спідниця у складання із щерстяної тканини в смужку); в українок – плахта (спідниця із цілого шматка тканини без шва в переді); у молдаванок – фаойя (передні та задні полотнища не пошиті з боків)

4) Перевірка раніше вивченого матеріалу.

- Сучасні спідниці є поширеним видом одягу. Жінки із задоволенням носять спідниці різного крою та фасонів.

- Який силует переважає в сучасній моді?

- Розкльошений.

- Які напрямки сучасної моди?

- Спідниці годе, клинкові, з оборками; З'єднують драп, джинс із більш тонкими тканинами.

- Які види оздоблень пропонує сучасна мода?

- Літні, оборки, мережева, тасьму.

- Подивіться таблицю класифікації одягу.

За призначенням За сезоном використання

Заповніть цю таблицю, назвіть приклади, де використовують цей одяг. Побутова (вдома, на вулиці), виробнича (робоча), літня та зимова, спортивна (для гри теніс футбол), формена (костюм стюардеси), видовищна (в театрі на істраді).

- З яких тканин шиють зимовий одяг, літній одяг?

- Із запропонованих зразків асортименту виберіть та назвіть тканини.

- Подивіться, це представлена ​​колекція спідниць. Давайте розглянемо її та опишемо дані фасони.

Опис моделей спідниць.

Словникова робота: кокетка фігурна, одностороння, двостороння, склади.

5) Викладення нового матеріалу.

- Сьогодні ми вироблятимемо моделювання на основі прямої спідниці. На дошці креслення спідниці. Показую як намалювати фігурну кокетку, намітити лінію розсування деталей на розчини склади, розширити низ по лінії бока.

- Щоб підготувати викрійки до розкрою, потрібно на кожній деталі вказати: назву деталі, напрямок нитки основи, кількість деталей, згин тканини, величину припоску на підгин і шви.

6) Практична робота.

Пропоную взяти інструкційні карти із послідовністю роботи, викроювання до розкрою.

Повторення охорони праці під час роботи з ножицями та шпильками.

7) Поточний інструктаж.

- Нанесіть на основу форми лінії фасону - фігурну кокетку.

- Промоделюйте, наміти лінію розвивання на склади.

- Розріжте по фасонних лініях.

- Користуюсь інструкційною карткою підготуйте форму до розкрою.

8) Робота парами. (Перевірка правильності виконаної роботи).

- Візьміть тканину, продекатируйте її.

- З чим проводити декатирування тканини?

-Підготуйте тканину до розкрою, знайдіть пайову нитку.

-Розкладіть форми на тканині, дотримуючись економії. Заколіть шпильками.

- Обмеліть, додаючи припуски на шви.

- Проведіть розкрій.

9) Останній інструктаж.

- Аналіз допущених помилок.

- якість виконаної роботи.

- оцінка робіт учнем (обґрунтованість оцінки).

- узагальнення недоліків та шляхи їх виправлення.

10) Домашнє завдання.

Закінчити роботу. Перевірити правильність виконання. Усунути помилки.

11) Організація збирання робочих місць.

Прибирання роздавального матеріалу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили