Тема. «У світі казки чарівної».

Виховна робота

Для кого: 2 Клас

22.04.2020

235

2

0

Опис документу:
Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, пам’ять, мовлення; виховувати інтерес до читання казок; вчити поважати добро і правду. Обладнання:тема, літери, фішки,назви команд,кросворд, ілюстрації до казок,медалі. Форма проведення: вікторина
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. «У світі казки чарівної»

Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, пам’ять, мовлення;

виховувати інтерес до читання казок;

вчити поважати добро і правду.

Обладнання:тема, літери, фішки,назви команд,кросворд, ілюстрації до казок,медалі.

Форма проведення: вікторина

Хід заняття

І. Вступна частина

1.Привітання

Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок

Він покликав на урок!

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчата,

А за ними і хлоп’ята

2.Перевірка готовності учнів

- Діти, приберіть все зайве з парт, сядьте рівненько, покладіть руки на парти та слухайте уважно.

3.Оголошення теми виховної години

- Діти для того, щоб дізнатися назву виховної години, вам потрібно попрацювати, але тільки дружба і повага один до одного допоможе виконати вам це завдання. (На дошці висить перша літера теми літера «У» )

- Ви вже встигли помітити, що на дошці висить початок нашої теми, зараз кожен ряд, отримає букви, з яких ви складете слово, потім ми з’єднаємо всі слова, і якщо ви правильно їх складете, то ми дізнаємось тему нашої виховної години.

ІІ. Основна частина

1.Вступне слово

- Діти, сьогодні ми побуваємо з вами у світі казки чарівної. Казки бувають різні: чарівні,фантастичні,з різноманітними героями. Всі вони вчать нас відрізнити хороше від поганого, поважати добро, правду і боротися зі злом і кривдою.

- Я пропоную об’єднатися вам на дві команди. Перша команда матиме назву «Колобок», а друга «Рукавичка».

- За кожну правильну відповідь ви будете отримувати фішки, в кінці вікторини ми підрахуємо кількість фішок, і виграє та команда, в якої буде більше всього фішок.

- Тепер давайте оберемо капітанів команд.

2. Конкурс капітанів

- Зараз, капітани 2-х команд вийдіть будь-ласка до мене. Я задам вам по одному питанню,на які ви маєте відповісти.

Питання для капітана команди «Рукавичка»:

- Скільки звірів помістилося в рукавичці, яку загубив дід? (7 – мишка, жабка, зайчик,лисиця, вовк, кабан, ведмідь)

Питання для капітана команди «Колобок»:

  • Скільки звірів зустрів по дорозі колобок? (4- заєць,вовк,ведмідь,лисиця)

  • Молодці!

3.Конкурс «Чи знаєте ви казки?»

- Ви знаєте багато казок. З деякими знайомі з дитинства, інші читали в класі або брали книги в бібліотеці. Наступний конкурс такий: я буду читати уривки з казок, вам потрібно назвати назву казки,. Відповідатимемо по черзі

1-й уривок

Кіт поклав у торбинку вивісок та заячої капусти і ліг у кущах, ніби мертвий, очікуючи , щоб який - небудь молодий, недосвідчений і легковажний кріль поткнувся в його торбинку поласувати тим, що в ній було.

Ледве він ліг, як молоде дурненьке кроленя, спокусившись висівками, залізло в торбинку. В ту ж мить кіт спритно затяг шворку і схопив кроленя.

Дуже гордий зі своєї здобичі, кіт пішов у палац і попросив, щоб про нього доповіли королю.(«Кіт у чоботях»)

2-й уривок

Король, щиро бажаючи вберегти любу дитину від нещастя, видав наказ : спалити всі веретена в цілому королівстві.

А побажання всіх інших чарівниць цілком справдилися. Бо королівна росла така прекрасна, привітна і розумна, що була кожному люба, хто тільки гляне на неї.

І ось, того дня, коли їй сповнилося п’ятнадцять років, трапилось так, що короля й королеви не було вдома, і королівна залишилась самісінька.(«Зачарована красуня»)

3-й уривок

Іде Журавель на запрошений обід, а Лисичка наварила кашки з молоком , розмазала тонесенько по тарілці та й поставила перед Журавлем. («Лисичка і Журавель»)

4-й уривок

До козиної хати

з лісу стежечка веде.

В хаті маму ждуть козлята,

а коза із лісу йде.

Ясне сонечко заходить,

в небі місяць блискотить,

До воріт коза підходить,

і ворота стукотить…(«Вовк і козлята»)

5-й уривок

Він кілька разів пролітав отак за вікном, а Малюк стояв принишклий і очікував, що ж буде далі. Від хвилювання в нього аж мороз пішов по спині, бо ж не кожного дня отак перед очима пролітають маленькі товсті чоловічки.(«Про Карлсона, що живе на даху»)

6-й уривок

Соловей припинив свою пісню та й каже:

- Перестань гудіти. Ти не даєш мені співати. Твоє гудіння нікому не потрібне. Та й краще, аби тебе, Жуче , зовсім не було.(«Соловей і Жук»)

4.Конкурс «Відгадування кросворду»

Питання:

  1. Який казковий персонаж лікував усіх звірят? (Айболіт).

  2. Хто знайшов золотий ключик? (Буратіно).

  3. Кого злякалася Коза Дереза? (Рака).

  4. Хто здолав змія своєю булавою? (Котигорошко).

  5. Кому Айболіт лікував зуби? (Акулі).

  6. Яка маленька казкова героїня могла сховатися у квітці? (Дюймовочка).

  7. А яка дівчинка подорожувала країною чудес? (Аліса).

  8. Кого дід зробив із соломи? (Бичка).

Б

А

Л

І

С

А

У

К

Р

У

А

Й

Б

О

Л

І

Т

Д

Т

І

Ю

І

Й

Н

Б

М

К

О

Т

И

Г

О

Р

О

Ш

К

О

Ч

А

В

К

К

О

А

А

Ч

К

А

5.Фізкультхвилинка

У країні казочок

Жив веселий Колобок.

Разом з ним усі звірятка,

Вирушали на зарядку.

Похитали головою,

Раз притупили ногою,

Руки вгору піднесли,

Трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо.

Та цього іще замало.

Руки вгору, руки вниз,

Раз присіли, піднялись.

Головою похитали

Й працювати знов почали

6. Конкурс «встанови відповідність і прокоментуй»

(Дітям даються ілюстрації казок, вони біля дошки розташовують малюнки в послідовному порядку, і характеризують героя)

  • Команди, зараз ви отримаєте сюжетні малюнки. Ваше завдання розмістити малюнки в правильній послідовності, та охарактеризувати того героя якого я скажу.

Команда «Рукавичка» - «Кіт у чоботях»

  • Скажіть якими рисами наділений Кіт?

Команда «Колобок» - «Пригоди Піноккіо»

  • Скажіть якими рисами наділений Піноккіо?

  • Давайте, порівняємо цих героїв?Який герой вам подобається більше? Чому?

ІІІ. Заключна частина

  1. Підведення підсумків

  • Наша вікторина добігає кінця, тому настав час підрахувати фішки. Капітани обох команд підійдіть, до мене, разом з фішками.(Рахуємо фішки)

  1. Нагородження переможців

  • І так, ми підрахували кількість фішок і визначили, що:

Перемогла дружба, (1-ше місце зайняла команда .., друге місце зайняла команда..)

(Всі діти отримують медалі)

  1. Прощання

  • На сьогодні наше заняття закінчилось,

  • До побачення!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.