Тема :Що ти знаєш про рослини і тварин?

Природознавство

Для кого: 2 Клас

12.12.2019

509

4

0

Опис документу:
Мета:продовжити формувати основні поняття з теми "Рослини"і "Тварини";розвивати логічне мислення,уяву,вміння аналізувати,синтезувати та порівнювати;виховувати бережливе ставлення до рослин і тварин пізнавальний інтерес до природи ,відчуття моральної відповідальність за збереження природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема :Що ти знаєш про рослини і тварин?

Мета:продовжити формувати основні поняття з теми "Рослини"і "Тварини";розвивати логічне мислення,уяву,вміння аналізувати,синтезувати та порівнювати;виховувати бережливе ставлення до рослин і тварин пізнавальний інтерес до природи ,відчуття моральної відповідальність за збереження природи.

Тип урока :узагальнення та систематизації знань(подорож до країни Живої природи)

Хід уроку

I.  Організаційний момент

1.Привітання

В казку вирушим всі разом,

Перешкоди всі пройдем,

А хто буде сумувати,

Із собою не візьмем.

II. Повідомлення теми, завдань уроку,мотивація навчальної діяльності.

іти сьогодні у нас буде не звичайний урок,ми з вами будемо подорожувати до країни Живої природи.Для того щоб стати почесними жителями цієї країни ми повинні подолати всі перешкоди які трапляться на вашому шляху,і пригадати все ,що ви вивчали на минулих уроках.Отже почнемо нашу подорож.

IIIідтворення і корекція опорних знань

1.Станція"Рослинка"

1.1-На екрані ви бачите рослини,вам необхідно об'єднати їх у групи і пояснити чому ви так вирішили?

-Які це рослини дикорослі?Культурні?

-Звідки походять культурні рослини?

1.2.Робота в парах

-Наступне ваше завдання, на столі у вас лежать картки,вам необхідно з товаришем по парті пригадати з чого складаються рослини,і записати на листочку.

-Молодці,ми отримали першу частину ключа від країни Живої природи.

2.Станція "Кущова,рослина ,дерев'яна"

-Зараз ви об'єднаетесь в три групи,і подумайте над такими запитаннями

-Яка рослина зайва?Назви її

-Чому вона зайва?

-Отже ,на які групи ми можемо поділити рослини?

Фіз.хвилинка

3.Станція "Корисні рослинки"

-Подумайте яку користь приносять рослини людям і тваринам?

Поясніть вислів Рослини - символ продовження життя.

3.Станція"Тваринна"

-Діти згадайте на які групи поділяються тваринни?

-Яких тварин можна назвати дикими,а якими свійськими?

3.1 Поєднайте малюнки тварин з відповідними до них групами

Дикі

Свійські

IV.Повторення і аналіз основних понять

4.Станція "Різноманітна"

-Щоб дізнатись про кого ми будемо говорити на цій станції вам необхідно відгадати загадки

  • Пір'я є, та не літає, ніг немає, а не здоженеш.

  • Маленький хлопчик у сірій свитинці
    По дворах стрибає, крихти збирає.

  • Я руда, низького росту, Хитра я і довгохвоста. На курей я вельми ласа – В них таке смачненьке м’ясо… Вовку-брату я сестриця, А зовуть мене

Так молодці,ви правильно здогадались

-Хто такий горобець?

-Хто така лисиця?

-Чим відрізняються риби від птахів?

-Чим звірі відрізняються від інших тварин?

V.Узагальнення та систематизація знань

5. Станція Книжкова

-Відкрийте підручник на стр.90

-Роздивіться диво дерево

-Подумайте звідки насправді беруться ці "плоди"?

-Чи можна сказати що вони відносяться до живої природи?

-Як можна допомогти рослинам і тваринам вижити?

VIПідсумок уроку

6.Станція Країна живої природи

-Я вас вітаю з тим ,що ви стали жителями цієї країни,ви подолали дуже важки шлях щоб дістатись до неї.

-Що вас найбільше вразило і здивувало в цій країні?

-Що сподобалось?

Але ваша мандрівка ще не закінчення в майбутньому вас чекають чарівні і незабутні відкриття,тож намагайтесь бути чемними і слухняними.

-

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.