Тема: Школа для всіх і для кожного.

Виховна робота

Для кого: Дорослі

22.04.2020

432

2

0

Опис документу:
Інклюзивна освіта – перспектива нова, хоч різні можливості – рівні права. Кожна дитина – це цілий світ, освіта, повага, рівність для всіх! Місія сучасної школи; Напрямки роботи; Форми навчання учнів з особливими освітніми потребами в школі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала: Курицина Анна
Слайд № 1

Підготувала: Курицина Анна

Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку “…Основними принципа...
Слайд № 2

Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку “…Основними принципами освіти в Україні є: доступність для кожного громадянина усіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою; рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібностей ” Закон України “ Про освіту ” Стаття 6. Основні принципи навчання

Всі діти рівні, всі діти різні Всі діти мають навчатися разом Діти не повинні зазнавати будь-яких видів дискримінації через свої проблеми розвитку ...
Слайд № 3

Всі діти рівні, всі діти різні Всі діти мають навчатися разом Діти не повинні зазнавати будь-яких видів дискримінації через свої проблеми розвитку У кожної дитини різні здібності, різні можливості Необхідна адаптація системи роботи школи до потреб кожної дитини

Знедолена природою дитина не повинна знати, що в неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути в сто разів ніжнішим, чуйнішим, дб...
Слайд № 4

Знедолена природою дитина не повинна знати, що в неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути в сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим. В.Сухомлинський

Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами Інклюзивна освіта – перспектива нова, хоч різні можливості – рівні права. Кожна дитина – це ціли...
Слайд № 5

Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами Інклюзивна освіта – перспектива нова, хоч різні можливості – рівні права. Кожна дитина – це цілий світ, освіта, повага, рівність для всіх! Наше призначення ми вбачаємо у відповідальності за долю цих особливих дітей, виховання і навчання яких нам довірило суспільство

Саламанкська декларація наголошує:
Слайд № 6

Саламанкська декларація наголошує:

Місія сучасної школи Формувати компетентнісну особистість учня з особливостями психофізичного розвитку, спрямовану на досягнення успіху в житті , в...
Слайд № 7

Місія сучасної школи Формувати компетентнісну особистість учня з особливостями психофізичного розвитку, спрямовану на досягнення успіху в житті , виконання різних життєвих та соціальних ролей, здатну спілкуватися в гармонійній площині взаємовідносин між людьми Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності… Р.Т.Кіосакі

Дитина з особливими освітніми потребами Напрямки роботи: психолого-педагогічний супровід; навчання вчителів; робота з батьками; індивідуальний навч...
Слайд № 8

Дитина з особливими освітніми потребами Напрямки роботи: психолого-педагогічний супровід; навчання вчителів; робота з батьками; індивідуальний навчальний план; індивідуальний розклад, погоджений з батьками; моніторинг досягнень

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ 3 2 Впровадженням інклюзивних програм займа-ється весь персо-нал школи, який...
Слайд № 9

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ 3 2 Впровадженням інклюзивних програм займа-ється весь персо-нал школи, який забезпечує все-бічний розвиток особистості кож-ної дитини 4 Плани роботи з дітьми розроб-ляються коман-дою фахівців, які співпрацюють один з одним 1 Навчанням дітей з особливими по-требами займа-ються вчителі за-гального профі-лю в звичайних класах Батьки активно залучаються до прийняття рішень, що стосуються навчання та ви-ховання їхніх дітей

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ Індивідуалізовані навчальні плани розробляються з врахуванням сильних сторін...
Слайд № 10

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ Індивідуалізовані навчальні плани розробляються з врахуванням сильних сторін, якостей, інтересів дитини, а також її потреб Ефективність програм постійно оцінюється 1 7 6 Ролі та відпові-дальність всіх пра-цівників чітко визначені 5

Слайд № 11

Принципи Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників Усі діти потребують підт...
Слайд № 12

Принципи Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин Різноманітність посилює всі сторони життя дитини

навчання один на один з учителем; здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти; передбачає навчання за індивідуальною формою для різних...
Слайд № 13

навчання один на один з учителем; здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти; передбачає навчання за індивідуальною формою для різних категорій дітей ; навчання разом з однолітками; здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти;

Учні, які навчаються індивідуально є учасниками навчально-виховного процесу. Їх права та обов'язки визначаються Законами України "Про освіту”, "Про...
Слайд № 14

Учні, які навчаються індивідуально є учасниками навчально-виховного процесу. Їх права та обов'язки визначаються Законами України "Про освіту”, "Про загальну середню освіту" та іншими нормативно-правовими актами.

Нормативно-правові акти Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №...
Слайд № 15

Нормативно-правові акти Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778. Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 р. №732. Наказ Міністерства освіти і науки України "Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в ЗНЗ" від 15.10.2004 р. № 797. Лист МОНмолодьспорт України № 1/9-384 від 18.05.12 р «Про організацію інклюзивного навчання у загально-освітніх навчальних закладах» Лист МОНмолодьспорту України № 1/9-529 від 26.07.2012 р “Про організацію психологічного та соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання ”

Слайд № 16

Корекційна спрямованість індивідуального навчання Формування зв'язного мовлення Корекція вад читан-ня,письма, фоне-тичних порушень Розвиток лексико...
Слайд № 17

Корекційна спрямованість індивідуального навчання Формування зв'язного мовлення Корекція вад читан-ня,письма, фоне-тичних порушень Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення Розвиток загальної та дрібної моторики, психічних процесів

Учням з особливими освітніми  потребами, у тому числі з розумовою  відсталістю, які навчалися у класі з інклюзивним навчанням,  видається документ ...
Слайд № 18

Учням з особливими освітніми  потребами, у тому числі з розумовою  відсталістю, які навчалися у класі з інклюзивним навчанням,  видається документ встановленого зразка для загально-освітнього навчального закладу, учнями якого вони були. У додатку до свідоцтва  про базову загальну середню освіту або до атестата про повну загальну середню освіту вказуються лише ті предмети, які вивчав учень в процесі  навчання.

Результати інклюзивного навчання Дає змогу покращувати навчальні результати Створює можливості для навчання в реалістичномуприродному середовищі Ро...
Слайд № 19

Результати інклюзивного навчання Дає змогу покращувати навчальні результати Створює можливості для навчання в реалістичномуприродному середовищі Розширює можливості для налагодження нових дружніх стосунків

Критерієм результативності є позитивні зміни в почуттях , емоціях , мисленні, практичній діяльності педагогів, учнів ,що навчаються на індивідуальн...
Слайд № 20

Критерієм результативності є позитивні зміни в почуттях , емоціях , мисленні, практичній діяльності педагогів, учнів ,що навчаються на індивідуальній формі навчання та їх батьків, їх комфортний стан в навчальному процесі і освітньому просторі в цілому, відношення усіх до школи

Я знаю, люди, дуже важко всім, і серце так стискається до болю. Та дуже прошу, прошу не спішіть, ви не спішіть жалітися на долю. Якщо ти зрячий і н...
Слайд № 21

Я знаю, люди, дуже важко всім, і серце так стискається до болю. Та дуже прошу, прошу не спішіть, ви не спішіть жалітися на долю. Якщо ти зрячий і навколо світ-веселка барвами сіяє, То дякуй БОГУ, бо незрячому в житті радості цієї вже немає... Якщо ногами босими в росу ти на світанку би могла ступити, То дякуй долі і згадай людей – багато хто не можуть це зробити. Ви чуєте, як у гаю співає соловей чи листям шелестить тополя, То ви щасливі, бо вам дано слух, а багатьом це не дарує доля. То прошу : подивіться навкруги і милосердні будьте до чужого болю, А нарікати не спішіть і не спішіть жалітися на долю... ГАЛИНКА ВЕРХОВИНЕЦЬ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.