Тема: Складові комп’ютера, їх призначення.

Опис документу:
Мета уроку: навчаюча: навчити поняття персональний комп’ютер, ознайомити із складовими комп’ютерами та їх призначенням; розвиваюча: розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховуюча: свідоме ставлення до навчального процесу в кабінеті інформатики

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата проведення _____________

Урок 5

Тема: Складові комп’ютера, їх призначення.

Мета: навчаюча: навчити поняття персональний комп’ютер, ознайомити із складовими комп’ютерами та їх призначенням; розвиваюча: розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховуюча: свідоме ставлення до навчального процесу в кабінеті інформатики

Обладнання: підручник, презентації «Історія ЕОМ» та «Персональний комп’ютер та його складові», клавіатурний тренажер.

Тип уроку: комбінований урок (повторення вивченого, нові відомості з теми)

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

  2. Актуалізація опорних знань.

Давайте переглянемо презентацію «Історія ЕОМ». Що ви дізналися? (історію розвитку ЕОМ). Отож, записуйте тему нашого уроку.

  1. Вивчення нового матеріалу.

Комп’ютер – це електронний пристрій, призначений для опрацювання даних різного типу. У наш час комп’ютери використовуються, як інструмент для автоматизації інформаційних процесів. Розміри та ціна їх стала доступна всім, тобто люди змогли мати їх вдома, тобто персонально їх використовувати, а слово «персональний» означає – призначений для особистого використання. Зараз комп’ютери використовуються у всіх сферах діяльності людини. Пристрої з яких складається персональний комп’ютер:

  1. Монітор

  2. Системний блок (процесор та пам'ять)

  3. Клавіатура

  4. Миша (належить до вказівних пристроїв уведення, який сприймає свої розташування та переміщення і передає його до комп’ютера).

Запишемо основні складові комп’ютера та детальніше розглянемо кожний з них:

  • Пристрої для опрацювання даних (у системному блоці, жорсткий магнітний диск ЖМД або вінчестер, який опрацьовує та зберігає дані)

  • Введення даних – клавіатура (для числових та текстових даних), миша, джойстик, сканер (текстові та графічні), мікрофон (звукові), веб-камера (відеодані).

  • Виведення даних (монітор, принтер, колонки, навушники) та зберігання даних (флеш-пам'ять, ком пакт-диски, ЖМД).

  1. Практична робота.

  1. Повторення правил техніки безпеки.

  2. Робота з клавіатурним тренажером «Rapid Typing»

  3. Релаксація. Вправи для очей.

  1. Підсумок уроку.

Обговорюємо:

  1. Для чого був створений комп’ютер? Чому він став називатися персональний?

  2. Які ви знаєте основні складові комп’ютера? Назвіть та наведіть приклади.

  3. Назвіть комплект пристроїв з яких складається персональний комп’ютер.

  4. Робота в парах:

Відкрийте ст. 44-45 підручника, виконайте завдання № 1,2,3,4.

  1. Домашнє завдання.

Опрацювати ст. 38-44 та виконати завдання № 6 на ст. 46 та №2 на ст.47.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
1
0
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!