+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інформатика
  • Тема. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.

Тема. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №5 Інформатика

15.02.17 Середа До уроку допускаю:____________

Тема. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.

Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати алгоритм за допомогою блоків в середовищі Scratch; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Тип уроку: закріплення набутих знань

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Фронтальне опитування

1. Що таке алгоритм?

2. Чи важливий порядок запису команд в алгоритмі?

3. Склади алгоритм поливання вазонів вдома.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось з програмою для створення інших «програм».

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Як називається програма з якою ми познайомились?

  2. Що таке сцена?

  3. Як називається виконавець в програмі Scratch?

  4. Як вказати виконавцю, що потрібно зробити?

Опис документу:
Тема. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор. Тип уроку: закріплення набутих знань

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти