Тема проекту «Ти відповідальний за тих, кого приручив»

Опис документу:
Назва проекту «Ти відповідальний за тих, кого приручив» Мета проекту: ознайомити дітей із видами свійських тварин, уточнити знання учнів про тварин, які живуть поруч із людиною, особливостями їх поведінки; розкрити цінність тварин для людини; розвивати уміння спостерігати за тваринами, розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності й нахили дітей; виховувати любов до «братів наших менших».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Назва проекту

«Ти відповідальний за тих, кого приручив»

Мета проекту: ознайомити дітей із видами свійських тварин, уточнити знання учнів про тварин, які живуть поруч із людиною, особливостями їх поведінки; розкрити цінність тварин для людини; розвивати уміння спостерігати за тваринами, розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності й нахили дітей; виховувати любов до «братів наших менших».

Тип проекту: колективний, довготривалий.

Приблизний час, необхідний для реалізації проекту

5 місяців (жовтень-березень)

Етапи проекту

І етап – допроектна підготовка

1.Індивідуальне завдання

Дізнатися у батьків, які тварини жили колись у них вдома і запамятати:

а) назви тварин;

б) користь від їх утримання;

в) правила догляду за ними;

г) цікаві історії, пов’язані з домашніми улюбленцями.

Скласти усну розповідь на тему «Моя домашня тварина».

2. Формування проектних груп

Завдання групам:

  • групі «Пошуковці» - дізнатися, які тварини живуть у людей удома;

  • групі «Історики» - дізнатися про те, як були приручені свійські тварини;

  • групі «Творча» - підібрати вірші, загадки, прислів’я про тварин, намалювати малюнки, «скарбничка кличок тварин»;

  • групі «Актори» - підготувати пісні, сценки про своїх улюбленців.

ІІ етап – дослідницький

1. Збір даних про те, які тварини живуть вдома.

Результати свого дослідження презентуємо у вигляді загадок для інших учнів (у кожного «пошуковця» - малюнок-відгадка до його загадки).

2. Приручення тварин.

Група «Історики» відвідала разом з учителем дитячу бібліотеку та, користуючись матеріалами шкільної бібліотеки, дослідили, як були приручені тварини.

3. Підготовка творчого звіту групи «Творча».

Виставка малюнків про домашніх тварин.

Відбір віршованих творів. Складання скарбнички імен домашніх улюбленців

4. Група «Актори».

Підготовка виступу, підбір костюмів, розучування нових пісень, розігрування рольових сценок.

Консультація з муз-керівниками, що залучені до розробки

проекту.

ІІІ етап – презентація отриманих результатів

Захист проекту під час виступу ( виховний захід)

Виховний захід

Братами молодшими їх зовуть

Мета : виховувати доброзичливе ставлення до тварин, людяність,усвідомлення того, що людина має певні обов’язки перед іншими істотами, особливо домашніми тваринами.

1 учень Тварина – це не іграшка,

У неї є душа.

Вона все розуміє, відчуває…

Якщо ти приручив її ,

Ніколи не лишай,

Бо зраджена душа

Завжди страждає.

2 учень Братами молодшими люди їх звуть,

Як членів сім’ї поважають.

Вони з нами поруч охоче живуть,

Їдять з наших рук, догоджають.

Вони нас так люблять! І вірять без меж.

Слова наші всі розуміють

І з нами говорять по-своєму теж

По-своєму, так, як уміють.

А в тім, і без слів розуміємось ми,

Достатньо і поглядів, рухів .

Важливо завжди залишатись людьми

Із тими, хто вірно нас любить.

3 учень Наш клас проводив дослідження, які тварини живуть у нас

вдома, як були приручені, як їх найчастіше називають.

Пропонуємо загадки про тварин, які живуть у нас вдома.

Гавкає, кусає,

І в дім не пускає.(Собака)

Пісня «Пропала собака»

Голодне – мукає ,

Сите – жує ,

Всім дітям, молоко дає.(Корова)

Я великий, я красивий.

Як біжу я – вється грива.

Копитами туп-туп-туп.

По каменю цок-цок-цок (Кінь)

Хвіст гачком, а ніс пятачком (Свиня)

По горах і по долинах

Ходить шуба і свитина (Вівця).

З рогами , а не бик

Доять, а не корова ,

Деревце гризе – псує

А кошиків не плете. (Коза).

Жмуток пуху, має довгі вуха,

Стрибає ловко, любить морковку. (Кролик)

На подвірї ходить птах

І співає по складах (Півень)

Пісня про півника

Плавала, купалася,сухою зосталася. (Качка) .

Хто з хвостиком та з вусиками?

В кого лапки з подушечками?

Як ступа. Ніхто не чує,

Тихо, крадучись полює.

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від … (Кішки)

4 учень А ми – дослідники , в пошуках були цілий рік

Досліджували, як зявилися свійські тварини .

5 учень Ось про що ми дізналися.

Колись, багато тисяч років тому,усі тварини були дикими . Поступово первісна людина почала приручати диких тварин .У людини зявився перший чотириногий друг – собака .Згодом приручили корів, овець, табуни коней, качок, гусей, курей, котів. Смачне й поживне мясо, яйця, молоко стали одними з головних продуктів харчування людини. Люди піклувалися про тварин: охороняли стада від хижаків, запасали кормів, робили теплі хліви.

Пісня про курчаток.

6 учень . Наша група дуже творча. Ми для вас приготували і малюнки , і розповіді. (Розповіді дітей про своїх домашніх улюбленців)

Сценка

1 ведучий. Нумо, всі в залі, сюди подивіться,

Наче в будиночку нявкає Котик.

2 ведучий. Знов нявчить… Що це все значить?

Може, сміється він, може плаче?

1 ведучий. Здрастуй, Півничку-дружок!

2 ведучий. Це нявчав твій голосок?

Півник. Що ви? Що ви? Насмішили!

Кота з Півника зробили.

Здібності я інші маю і по-іншому співаю.

Співаю пісеньку таку: «Ку-ку-рі-ку! Ку-ку-рі-ку!»

1 ведучий. А хто ж тоді нявчав?

2 ведучий. Чи це таємниця?

Півник. Ха-ха! Насмішили. Це просто дурниця.

Це нявкав Котик – він так співає,

Його звуть Мурчик, він вас вітає.

Котик. Вітаю вас, друзі, - хлопята і дівчата!

Ми з Півником разом вам будем співати.

Мур-мур-мяу!

Ку-ку-рі-ку!

Мур-мур-мяу!

Ку-ку-рі-ку!

Котик. А тепер заспівайте для мене малята,

А я з вами муркотітиму завзято.

Пісня «Котик-Мурчик»

7 учень. Ми зібрали до своєї скарбнички імена домашніх улюбленців.

Це: Котики: Мурчик, Левко, Рижик, Мурка, Сільва, Машка, Муся, Пушок,Кнопка.

Собаки: Помаранч, Шарік, Жук, Джеська, Бім, Мухтар, Рекс, Гром, Тарзан, Кукла, Сірко, Аза, Дружок, Гавчик.

Корови: Лиска, Білка, Мурашка, Люта, Майка, Марта, Квітка, Березка.

Хомяки: Маша, Даша, Гоша,

8 учень. А зараз поетична хвилинка.

Корова

Ти, корівонько, чому?

Все говориш «му» та «му»?

Певно, їсти хочеш, Лиско?

На лужок піди, він близько.

Та гляди не забувай,

Молочка корівко, дай.

Кроленята

Сірі, білі ще й пухнасті

Є на фермі кроленята.

Я для них несу травичку,

З буряків зелену гичку,

Ще й капусти качани,

Щоб скоріш росли вони.

Півень

Шия жовта, хвіст зелений,

Борода – як маків цвіт,

Півник є такий у мене

Він малятам шле привіт.

Ходить півник по садку

І співа: «Ку-ку-рі-ку!»

Підростай швиденько

Приніс учора татко

Сіреньке цуценятко.

Воно із нами грається,

Зовсім не кусається.

- На молочка!

Є у мене киця Мурка

Є у мене киця Мурка

Дуже мудра кішка.

Тільки скажеш:

«Замазура» –

Вмиється хоч трішки,

А синок її, Васько,

Муркне:

«Мила нене, поки випю молока,

Вмийся ти за мене».

9 учень. Також ми досліджували правила догляду за хатніми тваринами :

люби тварину;

перш, ніж завести її у себе, дізнайся про неї якнайбільше;

своєчасно годуй її правильно дібраним раціоном кормів;

проводь санітарно-гігієнічний огляд;

не забувай звертатися до ветеринара за профілактичними щепленнями для своїх улюбленців;

спостерігай за ними, лікуй, коли вони захворіли.

10 учень. Ще раз про домашніх тварин згадаємо у пісні.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн