Тема: Практичне заняття «Наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства. Цивілізації доколумбової Америки».

Опис документу:
Мета: З'ясувати й розмістити за значенням основні наслідки Великих географічних відкриттів; визначити особливості цивілізацій доколумбової Америки — ацтеків, інків, майя, чибча; розвивати вміння самостійної і групової роботи; виховувати толерантне ставлення до думок інших і вміння шукати з ними порозуміння. Тип уроку: застосування набутих знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План конспект уроку Всесвітня Історія 8 клас. Урок 6, 17/10/18

Тема: Практичне заняття «Наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства. Цивілізації доколумбової Америки».

Мета: З'ясувати й розмістити за значенням основні наслідки Великих географічних відкриттів; визначити особливості цивілізацій доколумбової Америки — ацтеків, інків, майя, чибча; розвивати вміння самостійної і групової роботи; виховувати толерантне ставлення до думок інших і вміння шукати з ними порозуміння.

Тип уроку: застосування набутих знань.

Обладнання: підручник, стінна карта, атлас, ілюстративний матеріал.

Хід уроку

І Організаційна частина

  • Записати відсутніх

ІІ Актуалізація опорних знань

1. Що таке Великі географічні відкриття?

2. Ким, з якою метою і коли вони здійснювалися?

3. Якими були результати Великих географічних відкриттів для європейців і корінних народів Нового світу?

ІІІ Проведення практичного заняття

Варіант 1

  1. Напишіть про географічні відкриття португальців.

  2. Складіть перелік подій, які ви вважаєте найважливішими для розвитку західноєвропейського суспільства ХV- ХVІІ ст.

  3. Хто з історичних діячів, на вашу думку, мав найбільший вплив на розвиток тогочасного європейського суспільства? Поясніть свою думку.

  4. Висловіть власну думку про передумови, причини та влив Великих географічних відкриттів на розвиток європейського суспільства.

  5. На вашу думку, які найважливіші винаходи були зроблені європейцями в ХVІ-першій половині ХVІІ ст.?

  6. В честь кого був названий материк Америка?

  7. Як звали правителя ацтеків?

  8. Які держави внаслідок Великих географічних відкриттів першими посіли місце найбільш розвинутих торговельних країн Європи?

Варіант2

  1. Напишіть про географічні відкриття іспанців.

  2. Хто з історичних діячів, на вашу думку, мав найбільший вплив на розвиток тогочасного європейського суспільства? Поясніть свою думку.

  3. Складіть перелік подій, які ви вважаєте найважливішими для розвитку західноєвропейського суспільства ХV- ХVІІ ст.

  4. Визначте характерні риси матеріального світу і повсякденного життя людини раннього Нового часу.

  5. Охарактеризуйте мануфактурне виробництво? Які види мануфактур ви знаєте?

  6. Які нові сільсько-господарські культури було завезено до Європи після відкриття?

  7. Як звали «верховного інку»?

  8. Які держави були законодавцями моди в ХV- ХVІІ ст.?

ІV Підсумки уроку

Сьогодні ми з'ясували й розмістили за значенням основні наслідки Великих географічних відкриттів; визначили особливості цивілізацій доколумбової Америки — ацтеків, інків, майя, чибча; розвили вміння самостійної і групової роботи; виховали толерантне ставлення до думок інших і вміння шукати з ними порозуміння.

План конспект уроку Всесвітня Історія 8 клас. Урок 7, 17/10/18

Тема: Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом І «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин».

Мета: здійснити узагальнення і тематичне оцінювання знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення теми; удосконалювати наявні вміння і навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства

Тип уроку: повторювально-узагальнюючий.

Обладнання: підручник, стінна карта, атлас, матеріали, підготовлені вчителем для узагальнення й оцінювання навчальних досягнень учнів.

Хід уроку

І варіант

ІІ варіант

Підсумок уроку

Сьогодні на уроці учнями було здійснено узагальнення і тематичне оцінювання знань, умінь і навичок, набутих впродовж вивчення теми; удосконалили наявні вміння і навички; виховали шанобливе ставлення до минулого людства.

Домашнє завдання

Випереджальне завдання. Підготуйте повідомлення або презентацію за однією з тем: ст.41-56

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.