Тема : Практична робота №5 Визначення вологості повітря за заданими показниками.
Мета уроку:
навчальна: продовжувати формувати уявлення про кліматичні показники в межах України;систематизувати знання про основні кліматичні чинники та показники; навчитися визначати відносну вологість за допомогою гігрометра і заданими показниками
розвивальна: вдосконалювати навички дослідної роботи
виховна: виховувати допитливість, взаємоповагу.
Мета:
- формувати предметні компетентності: сприяти формуванню поняття про загальну характеристику клімату України, основні кліматичні чинники вдосконаленню вмінь і навичок визначення відносної та абсолютної вологості , сформувати у учнів поняття про основні кліматичні показники, в тому числі – коефіцієнт зволоження, річний хід та розподіл температур; продовжувати розвивати у учнів географічну мову, пам’ять, мислення, увагу і спостережливість, вміння робити висновки та узагальнення, доводити думку до логічного завершення;
- формувати ключові компетентності:
спілкування державною мовою;
уміння вчитися впродовж життя розвивати мовленнєво комунікативн і вміння , здатність до аналітичного типу мислення; формувати вміння доводити власну позицію, адекватно ставитися до критики;
математичну - аналізувати й співставляти отримані результати;
інформаційно комунікативну - оперувати інформацією, отриманою на уроці, розвивати вміння учнів обирати потрібні джерела інформації;
загальнокультурну формувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності;
соціальну -співпрацювати з однокласниками та вчителем під час практичної діяльності; громадянськугромадянську –– у врегулюванні конфліктів суспільному житті ненасильницьким шляхом; здоров’язбережувальнуздоров’язбережувальну -уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлювати роль навколишнього середовища для життя і здоров’я людини.
- формувати міжпредметні компетентності - передбачає вивчення визначення відносної та абсолютною вологості, знайомство з формулою, яка більш детально будуть пропрацьовуватися в наступних класах на уроках фізики.
Методи: відкритий мікрофон, робота в групах, мозковий штурм, міні проєкт, ментальна карта
Тип уроку: комбінований
Обладнання та матеріали: медіаобладнання, гігрометри психометричні, зошити, підручник