Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

Тема : Практична робота №5 Визначення вологості повітря за заданими показниками.

Географія

Для кого: 8 Клас

29.01.2022

154

3

0

Опис документу:

Тема : Практична робота №5 Визначення вологості повітря за заданими показниками.

Мета уроку:

  • навчальна: продовжувати формувати уявлення про кліматичні показники в межах України;систематизувати знання про основні кліматичні чинники та показники; навчитися визначати відносну вологість за допомогою гігрометра і заданими показниками

  • розвивальна: вдосконалювати навички дослідної роботи

  • виховна: виховувати допитливість, взаємоповагу.

Мета:

  • - формувати предметні компетентності: сприяти формуванню поняття про загальну характеристику клімату України, основні кліматичні чинники вдосконаленню вмінь і навичок визначення відносної та абсолютної вологості , сформувати у учнів поняття про основні кліматичні показники, в тому числі – коефіцієнт зволоження, річний хід та розподіл температур; продовжувати розвивати у учнів географічну мову, пам’ять, мислення, увагу і спостережливість, вміння робити висновки та узагальнення, доводити думку до логічного завершення;

  • - формувати ключові компетентності:

    спілкування державною мовою;

    уміння вчитися впродовж життя розвивати мовленнєво комунікативн і вміння , здатність до аналітичного типу мислення; формувати вміння доводити власну позицію, адекватно ставитися до критики;

    математичну - аналізувати й співставляти отримані результати;

    інформаційно комунікативну - оперувати інформацією, отриманою на уроці, розвивати вміння учнів обирати потрібні джерела інформації;

    загальнокультурну формувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності;

    соціальну -співпрацювати з однокласниками та вчителем під час практичної діяльності; громадянськугромадянську –– у врегулюванні конфліктів суспільному житті ненасильницьким шляхом; здоров’язбережувальнуздоров’язбережувальну -уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлювати роль навколишнього середовища для життя і здоров’я людини.

  • - формувати міжпредметні компетентності - передбачає вивчення визначення відносної та абсолютною вологості, знайомство з формулою, яка більш детально будуть пропрацьовуватися в наступних класах на уроках фізики.

Методи: відкритий мікрофон, робота в групах, мозковий штурм, міні проєкт, ментальна карта

Тип уроку: комбінований

Обладнання та матеріали: медіаобладнання, гігрометри психометричні, зошити, підручник

Відображення змісту документа тимчасово вимкнено. Ми проводимо технічні роботи. Орієнтовний час виконання робіт, до 06:00 25.05.2022

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.