• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Тема. Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання одноцифрових чисел

Тема. Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання одноцифрових чисел

Опис документу:
Мета: формувати обчислювальні навички; удосконалити здобуті вміння додавати та віднімати одноцифрові числа в межах 20; закріплювати вміння розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення, поповнювати словниковий запас учнів; виховувати товариськість, стимулювати інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 32

Тема. Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання одноцифрових чисел»

Мета: формувати обчислювальні навички; удосконалити здобуті вміння додавати та віднімати одноцифрові числа в межах 20; закріплювати вміння розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення, поповнювати словниковий запас учнів; виховувати товариськість, стимулювати інтерес до вивчення математики.

Обладнання: підручник, конструктор Лего, картки для роботи, ілюстративний та роздатковий матеріал, телевізор чи ноутбук, відеоматеріали.

Тип уроку: комбінований.

Освітні галузі: математична.

ХІД УРОКУ

І. Вступна частина

1. Організація класу

На уроці ми будемо міркувати,

А також рахувати,

Задачі та приклади розв’язувати,

Свій розум розвивати.

2. Перевірка домашнього завдання (підручник, с.41, № 238, 239)

- Які результати ви отримали, обчислюючи вирази знаходження різниці?

- Яка відповідь у задачі? Поясніть розв’язання задачі.

3.Мотивація навчальної діяльності

- Сьогоднішній урок нам допоможуть провести ваші улюблені друзі. Послухайте про них. Кумедні кульки в образі тваринок бігають по той бік екрану і веселять малюків. У цих кумедних звіряток свій власний світ. Створюється враження, що вони живуть на острові. Наші герої розумні, добродушні і весь час один одного навчають. Хто це? (Смішарики). Як звали цих мультяшних героїв? (Нюша, Крош, Кар-Карич, Їжачок, Совунья, Копатич, Бараш, Лосяш та Пін).

4. Усний рахунок.

Гра «Що посадив Копатич?»

У кожної дитини набір букв А Б В. Усно обчисливши приклади, діти показують буквою відповідь.

Я знавець господарських наук,

Всім смішарикам я вірний друг.

Часто я беру лопату,

А звуть мене ...(Копатич)

- Копатич – садовод та господар. Природу дуже поважає, а вона йому за це гарним урожаєм віддячує. Овочі, фрукти у Копатича вирощені за всіма правилами, тому найсмачніші та найкорисніші.

5. Каліграфічна хвилинка. Написання чисел 5, 55

Без голок не ходжу,

З Крошем-зайчиком дружу.

Чимало з ним пройшли перешколд.

Хто ж я? Звичайно ...(Їжачок)

Їжачок – колекціонер кактусів, грибів та фантиків від цукерок. Головний спеціаліст-колекціонер у країні Смішариків. Кактуси розрізняє на дотик, а фантики – по запаху. Але найдорогоцінніша колекція Їжачка – це друзі.

- Подивіться на малюнок. Яку цифру колекціонує Їжачок?

  • Яке число отримаємо, якщо записати дві цифри 5 поряд? (55). Напишіть цифру 5 і число 55.

ІІ. Основна частина

1. Удосконалення обчислювальних навичок в межах 20 з переходом через десяток

Я дівчинка-хрюшка,

Барашка подружка.

Не має найкращої

У Смешарії... (Нюши)

  • Нюша, красуня. Вона зараз у магазин пішла. Купляти нову сукню.

Розв’яжіть приклади зручним способом. І ви дізнаєтеся скільки коштує кожна річ. Свої дії прокоментуйте.

- Подивись, яке плаття купила Нюша. Узнайте скільки воно коштує. Приклад обчисліть двома способами. Прокоментуй свої дії.

2. Розвиток мислення. Відгадування ребусів.

- Нюша дуже подобається одному хлопцю.

«Складаю вірші хороші я.

Вам прочитаю зараз їх, я!

Потрібно натхнення, потрібен кураж!» —

Так говорить талановитий наш... (Бараш)

  • Сьогодні Бараш приготував для вас ребуси.

Фізкультхвилинка «Ранкова розминка разом з Крошем»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=126&v=tHo2qLL7wCQ

3. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на дві дії.

Я зайчик-смішарик,

Схожий на шарик.

Гарний і хороший.

Бо звуся я … (Крошем)

- Крош – дуже непосидючий смішарик. Жодної справи не пройде повз нього. Крош шпигував за Дідом Морозом, знайшов стародавнє місто на городі Копатича, побував у космосі, у кратері вулкана і навіть на дні моря. Цікаво, а де зараз його допитливий ніс? Він у саду в Копатича, допомагає дерева садити.

Задача: Копатич посадив 9 саджанців груш, а Крош на 4 менше. Скільки саджанців закупив Копатич?

- Скільки Копатич посадив дерев? (9) Що відомо про Кроша? (Він посадив на 4 дерева менше). Яке запитання задачі? Що нам потрібно дізнатися спершу? (Скільки дерев посадив Крош) Яка арифметична дія допоможе вам дати відповідь на запитання? (Віднімання). Дайте відповідь на основне запитання задачі. Запишіть умову та розв’язанні.

4. Удосконалення вмінь визначати час

Зварить смачне варення,

Всім підніме настрій

По господарству хлопотунья.

Як звуть її?.. (Совунья)

  • Смішарики люблять збиратися разом. Совунья в суботу запросила усіх у гості. Сказала, щоб приходили завтра. Який це буде день? (Неділя) Запросила на 9 годину.

  • Визначте, скільки годин показує кожний годинник. Знайдіть той, який показує 9 годину.

- Скільки прийшло гостей? Який за рахунком Лосяш? Потапич? А Пін?

5. Закріплення вмінь порівнювати числа та вирази. Робота з Лего.

Рогата вчений,

Кумедний типаж.

Дізналися хто це?

Звичайно… (Лосяш)

- От і сьогодні Лосяш розв’язує вирази на порівняння. Покажемо йому, які ви знавці у цій області. Обчисліть, порівняйте.

18-9 9 10-2+3 12 14-8 6

7+5 6 17-7-3 9 15-6 9

Розшифровка знаків

Більше >

Менше <

Дорівнює =

Синій

Зелений

Оранжевий

6. Геометрична хвилинка. Конструювання. Робота в парах.

Конструктор моторів,

Приладів, турбін.

Дізналися, хто це?

Звичайно ж, Пін!

  • Спробуємо бути конструкторами. Складіть з геометричних фігур гелікоптер.

IІІ. Заключна частина

Підсумок уроку. Рефлексія.

Що важливе для себе повторили? Які завдання було легко виконати? Над чим ще потрібно попрацювати?

Ви сьогодні додавали,

Ви сьогодні віднімали,

Та задачки розв’язали,

Все зуміли та змогли

Ви сьогодні МОЛОДЦІ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
9
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!