Тема: Пошук інформації в Інтернеті.

Опис документу:
Хід уроку І. Організаційний етап ІІ. Перевірка домашнього завдання. На минулому уроці ми познайомилися з поняттям «комп’ютерна мережа», ще раніше ми вивчали поняття «інформація», способи подання інформаціі. Давайте пригадаємо вивчене. ІІІ. Актуалізація опорних знань. Фронтальне опитування IV. Мотивація навчальної діяльності

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Пошук інформації в Інтернеті.

Мета: формування ключових компетентностей:

вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;

соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;

загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;

здоров’язабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;

інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;

спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;

формування предметної компетентності: сформувати поняття ключових слів та пошукової фрази; уявлення про веб-ресурси, призначені для пошуку відомостей в Інтернеті; правила пошуку відомостей у мережі Інтернет.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

На минулому уроці ми познайомилися з поняттям «комп’ютерна мережа», ще раніше ми вивчали поняття «інформація», способи подання інформаціі. Давайте пригадаємо вивчене.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальне опитування

IV. Мотивація навчальної діяльності

Чи доводиться часом вам готувати уроки з допомогою Інтернету?

Чи потрібен Інтернет вашим батькам для того, щоб вирішувати якісь важливі питання?

Доволі часто ми звертаємось за потрібної інформацією до мережі Інтернет. Правда? Отож сьогодні ми будемо вчитися робити це правильно.

V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

Кожна книжка в бібліотеці має своє місце на поличці, щоб її можна було швидко знайти. А як знайти потрібний сайт? (Треба знати адресу).

Але що робити, якщо забули адресу потрібного сайту або не знаєш цієї адреси?

Я розповім вам, як вийти з цієї ситуації. Ми дізнаємось, як можна шукати щось в Інтернеті та як правильно це робити.

Отже, тема нашого уроку сьогодні «Пошук інформації в Інтернеті».

VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

Для доступу до Інтернету потрібні програми, що встановлюються на комп'ютер. Однією з таких програм є браузер.

Браузер — це програма, призначена для перегляду веб-сторінок і розміщених на них текстових, графічних та мультимедійних даних (відео, музики тощо).

Назва браузер походить від англ. to browse — переглядати.

Пошук в Інтернеті здійснюється аналогічно до того, як на комп'ютері шукають об'єкти файлової системи, — для цього використовується рядок пошуку.

У рядок пошуку вводять ключові слова — слова, що відображають основний зміст пошуку і мають міститися на шуканих веб-сторінках, обирають інструмент Пошук або натискають клавішу Enter

Ключові слова — слово або кілька слів, за якими здійснюється пошук потрібних відомостей. Результат пошуку в Інтернеті залежить від уміння користувача правильно визначати ключові слова. Для більш точного пошуку можна використовувати відразу кілька слів. При цьому слова мають якомога точніше відображати суть шуканої інформації.

Правила визначення ключових слів

  1. Ключові слова мають чітко відбивати тему шуканої інформації.

  2. Використовуй для пошуку більш ніж одне ключове слово.

  3. Великі букви використовуй тільки для написання першої букви у власних іменах.

  4. Перевіряй правильність написання ключових слів. Якщо пошук не дав результату, можливо, ти припустився помилки в написанні слів.

У сучасних браузерах, рядок адреси є одночасно і рядком пошуку.

Для пошуку в Інтернеті потрібних відомостей використовують також пошукові системи.

Пошукові системи — це програми, призначені для пошуку відомостей в Інтернеті за ключовими словами.

Спільним для головних сторінок різних пошукових систем є наявність рядка пошуку,

до якого користувач із клавіатури має вводити ключові слова, і кнопки Шукати (Пошук, Знайти тощо).

Результати пошуку за допомогою пошукової системи мають вигляд списку посилань.

Алгоритм пошуку в мережі інтернет:

Крок 1. Добери ключові слова або фрази. Для цього виділи основну думку тексту, постав запитання за змістом тексту та добери характерні слова або фрази.

Крок 2. Організуй пошук потрібних матеріалів. Відкрий сторінку пошукової системи та виконай пошук.

Крок З. Проаналізуй результати пошуку. Ознайомся з коротким описом знайдених сайтів. Відбери з них ті сайти, які тобі потрібні.

Крок 4. Збережи результати пошуку. Запиши назву сайта та його адресу. Занотуй цікаві факти, збережи зображення.

VІІ. Застосування знань умінь, навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  2. Інструктаж учителя.

  3. Виконання практичного завдання за комп’ютерами.

https://vseosvita.ua/test/start?code=ftq443

Вправи для очей.

VIІI. Домашнє завдання Підготувати повідомлення про електронну енциклопедію Вікіпедія

ІХ. Підсумки уроку

«Світлофор»

1. Що сьогодні дізналися нового?

2. Чого навчилися?

3. Що сподобалось на уроці, а що ні?

4. Чи виникали труднощі?

X. Оцінювання роботи учнів

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!