+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Тема: Підсумковий урок з теми «Алгоритми»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Підсумковий урок з теми «Алгоритми»

Мета:

  • навчальна: встановити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і практичних навичок з теми «Алгоритми»; повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;

  • розвивальна: розвивати інформаційну культуру, розвивати алгоритмічне та логічне мислення, пам’ять, розвиток навичок самостійної роботи на комп’ютері;

  • виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, старанність. Підвищення інформаційної культури учня, інтерес до предмета.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань

Форма проведення: урок-подорож.

Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: редактор презентацій PowerPoint, Scratch

План уроку

  1. Організаційний момент 2 хв.

  2. Мотивація навчальної діяльності 3хв.

  3. Відтворення і корекція опорних знань 15 хв

  4. Застосування знань, практичних умінь та навичок 20 хв

  5. Підсумок уроку 5 хв.

Хід уроку

І. Організаційний момент

  1. Привітання

  • Продзвенів уже дзвінок,
    починається урок,
    тож і ми часу не гаймо,
    працювати починаймо!

  1. Перевірка готовності до уроку

  • Чи всі налаштовані сьогодні гарно попрацювати? Тож приберіть усе зайве і приступаємо до роботи.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку

  1. Вступне слово вчителя

- На цьому уроці ми маємо повторити та більш глибоко осмислити навчальний матеріал з теми «Алгоритми та виконавці», узагальнити його і систематизувати. А також встановити рівень засвоєння вами знань з даної теми.

2. Введення елементів нестандартності

  • Для цього ми вирушаємо в подорож з нашими гостями Марічкою та Іванком прекрасною країною в якій ми живемо-Україною.

  • Але щоб наша подорож була цікавою наші гості нам підготували цікаві завдання, які ми знайдемо у кожному місті.

  • За кожну правильну відповідь і виконане завдання ви будете отримувати від Марічки та Іванка жетони. За кількостю жетовів буде визначена ваша оцінка!

ІІІ. Відтворення і корекція опорних знань

  1. Гра «Мікрофон» (зупинка Дніпро)

  • І перш ніж ми вирушимо з Дніпра, нам потрібно виконати перше завдання.

  • Марічка хоче взяти у вас інтерв’ю.

  • Скажіть будь ласка що таке алгоритм? (Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі.)

  • У якій формі можна подати алгоритм? (словесна, графічна, у вигляді програми)

  • Коли ти у своєму житті виконував алгоритми? Наведи приклади.

  • Які типи алгоритмів ти знаєш? (лінійні алгоритми, алгоритми з розгалуженнями, алгоритми з повтореннями.)

  • Що таке лінійний алгоритм? (Алгоритм, у якому команди виконуються в порядку їх запису, тобто послідовно один за одним, називається лінійним)

  • Розгалуження бувають (повні , неповні)

  • Вкладені розгалуження - це (фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження.)

  • Цикл це (багаторазового виконання набору команд)

  • Які ж ви молодці, ми можемо спокійно вирушити у наступне місто.

  1. «Визнач алгоритм» (Зупинка Полтава)

  • Знаходиться Полтава в центральній частині України, в трьохсот тридцяти трьох кілометрах від Києва. Полтава - це невеликий обласний центр України з населенням кілька сотень тисяч чоловік. Потопає Полтава в зелені, а жителі славляться своєю привітністю та гостинністю. Саме тут Микола Васильович Гоголь творив свої знамениті «Вечори на хуторі поблизу Диканьки», та й самі ці хутора знаходяться зовсім близько від Полтави. У далекому часу відбулася знаменита Полтавська битва, саме тут піднімав повстання Богдан Хмельницький.

  • І в цьому місті нам Іванко підготував цікаве завдання.

  • https://learningapps.org/2289571

  • Вам потрібно визначити, що є алгоритмом, а що ні!

  • І ми вирушаємо у наступне місто.

  1. Робота з картками (Зупинка Полтава)

  • Ми з вами приїхали у місто Черкаси.

  • Черкаси - це невелике місто в Україні, розташований в мальовничому куточку правобережжя. Місто має багату на історичні події історію, свого часу він відіграв значну роль у становленні козацтва. За основною теорії, назва Черкаси відбулося від народу, який здавна заселяв ці землі - черкесів.

  • І тут на нас чекає наступне завдання, що нам підготувала Марічка.

  • Вам потрібно установити відповідність між фрагментами проектів у Скретч та їх назвами. (2 хв)

  • Зараз ми з вами перевіримо.А-3 Б-5 В-1 Г-2 Д-4

  • І ми вирушаємо у наступне місто.

  1. Гра «ТАК ЧИ НІ ?» (Зупинка Суми)

  • При заснуванні в 1652 році поселення мало назву «Сумина слобода», пізніше в 1656 році назву було змінено на «Сумин», протягом 50-60-х років буква «н» поступово зникла і місто отримало сучасну назву — Суми

  • Здавна Суми особливо славилися вартовими майстернями і фотоательє. Саме з тих часів прийшло бажання сучасних дівчаток купувати дзеркалки, все підряд фотографувати і називати себе фотографами.

  • І ось в цьому місті Іванко нам дає завдання.

  • Визначте речення, які можуть бути командами. Назвіть виконавців цих команд.

  • Переходь вулицю.

  • Зберегти.

  • Як розв’язати задачу ?

  • Розв’яжи задачу.

  • Лунає дзвінок.

  • Закрити вікно.

  • Купуй українське!

  • На місце!

  1. Фізкультхвилинка ("Україно, ми твоя надія")

  • Ви мабуть вже трохи стомились, тож я пропоную зупинку-фізкультхвилинку.

(демонстрація відеоролику)

  • Ми з вами відпочили і можемо вирушати далі

ІV. Застосування знань, практичних умінь та навичок

  1. Повторення правил Т/Б (зупинка Київ)

  • Ми завітали у столицю нашої країни-Київ.

  • Згідно зі стародавньою легендою, хто заснував Київ?( Київ заснували троє братів – Кий, Щек і Хорив та їхня сестра Либідь.)

  • Назву нашій столиці дали на честь старшого брата Кия. Іменами Щека й Хорива названо вулиці й квартали Києва, а на честь сестри назвали невеличку річку.

  • На території Києва розташовано більш ніж 70 парків та 200 скверів, завдяки чому наша столиця вважається одним з найзеленіших міст Європи й навіть усього світу.

  • Саме в цьому місті наші гості Марічка та Іванко, пропонують нам попрацювати за комп’ютерами, але перед тим як сісти за комп’ютер нам потрібно згадати правила техніки безпеки в комп’ютерному класі.

  • А нагадає нам ці правила Дмитро.

(декламація вірша)

  • Які правила були порушені?

  1. Практична робота за ПК

Практична робота

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки та санітарно гігієнічних норм.

  1. Відкрийте середовище скретч .

  2. Складіть проект для малювання квітів, з поданих вам команд.

  1. Змініть фон сцени зі стандартного в жовто-блакитний.

  2. Збережіть ваш проект в папку Enter F-класи 2017-2018-2(6)-А клас-в папку з вашим ім`ям.

  3. Повідомте вчителя про завершення роботи.

V. Підсумок уроку

  1. Узагальнююча бесіда (Станція додому)

- Перед тим як ми повернемося додому, Марічка та Іванко хочуть дізнатися увас ваш настрій, та що вам запам’яталось

- Що нового ви сьогодні дізналися?

- Що ж таке алгоритм?

- (Які види ви знаєте?)

- Які алгоритми ви використали у ваших роботах?

- Біля кожного з вас лежать конверти зі смайлами настрою, оберіть той смайл, який відповідає вашому настрою після нашого уроку.

2. Оголошення д/з

- Виконати підсумковий урок з теми в itknyga.

3. Оцінювання

- Підрахуйте кількість отриманих жетонів.

- Хто отримав .. жетонів тому оцінка_______

- А хто зовсім не отримав я сподіваюсь наступного разу ви попрацюєте краще.

4. Прощання

- Сьогодні я та наші гості з вами прощаються, до нових зустрічей!

Опис документу:
Тема: Підсумковий урок з теми «Алгоритми» Тип уроку: узагальнення та систематизації знань Форма проведення: урок-подорож. Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор, навчальна презентація. Програмне забезпечення: редактор презентацій PowerPoint, Scratch

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти