Мета:
навчальна: поглибити знання дітей про красу та багатство рідної мови; розкрити її виразні особливості, мелодійність, образність, барвистість. Збагатити мову дітей епітетами, порівняннями, фразеологізмами, поповнити словниковий запас дітей. Вправляти в уміння складати речення, утворювати та вживати слова зі зменшувально-пестливими суфіксами. Закріпити вміння підбирати антоніми, омоніми, однокореневі слова.
розвивальна: розвивати зв’язне монологічне і діалогічне мовлення, підвищити мовленнєву активність дітей; формувати граматичну правильність мовлення; розвивати фонематичний слух, слухову увагу, мислення, загальну, дрібну та артикуляційну моторику, дихання, темп мовлення та силу голосу.
виховна: виховувати почуття гордості за свою співучу, чудову українську мову, багату на прислів'я; виховувати патріотичні почуття до України; викликати у дітей позитивні емоції в процесі заняття.
корекційна: формувати навички звукового аналізу слова, закріпити вміння дітей аналізувати та синтезувати звуки в слові; вправляти дітей у читані складів та слів. корегувати вимову звуків.
Обладнання: телевізор, дошка, музичний запис колискової у виконанні Квітки Цісик, український віночок, іграшка у формі серця, предметні картки однокореневих слів, антонімів, омонімів, народні прислів’я, фразеологізми; роздатковий матеріал з грамоти.