Тема: «Моє місто, мій край» Пізнавально-дослідницький проект

Опис документу:
Подано розробку проекту для дітей старшої групи, мета якого: Виховувати любов до рідного міста, поглиблювати знання дітей про його історію; Формувати у дошкільників громадські почуття належності до рідної землі, гордості за своє місто, за його історію; Розвивати бажання робити своє місто ще кращим, піклуватися про його естетичний та екологічний стан.   

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Комунальний дошкільний навчальний заклад фізкультурно-оздоровчого профілю № 211   Тема: «Моє місто, мій край» Пізнавально-дослідницький проект   Ви...
Слайд № 1

Комунальний дошкільний навчальний заклад фізкультурно-оздоровчого профілю № 211   Тема: «Моє місто, мій край» Пізнавально-дослідницький проект   Вихователь: Дуднік О.О.

Мета проекту: Виховувати любов до рідного міста, поглиблювати знання дітей про його історію; Ознайомити вихованців з гербом і гімном Кривого Рогу, ...
Слайд № 2

Мета проекту: Виховувати любов до рідного міста, поглиблювати знання дітей про його історію; Ознайомити вихованців з гербом і гімном Кривого Рогу, виховувати почуття і повагу до міської геральдики; Познайомити з відомими людьми Кривого Рогу, виховувати шанобливе ставлення до них; Формувати у дошкільників громадські почуття належності до рідної землі, гордості за своє місто, за його історію; Розвивати бажання робити своє місто ще кращим, піклуватися про його естетичний та екологічний стан.   

Завдання: Формувати уявлення про значення нашого міста для країни. Надати дітям знання про рідне місто, його історію та символіку. Ознайомити з іме...
Слайд № 3

Завдання: Формувати уявлення про значення нашого міста для країни. Надати дітям знання про рідне місто, його історію та символіку. Ознайомити з іменами тих, хто заснував та прославив наше місто. Познайомити з видатними криворіжцями. Уточнити та розширити знання про флору та фауну рідного краю. Учити працювати з мапою Дніпропетровської області, Знаходити на ній місто Кривий Ріг, річки Інгулець і Саксагань. Систематизувати знання про назву вулиць і площ, пам'ятки міста. Виховувати любов до рідного краю. Продовжувати формувати уявлення про працю шахтаря. Формувати екологічну культуру у дітей та їхніх батьків. Виховувати почуття гордості за своє місто і свій край.

Учасники проекту: - вихованці старшої групи - батьки вихованців - вихователь.  Тривалість : Короткотривалий – 10 днів  
Слайд № 4

Учасники проекту: - вихованці старшої групи - батьки вихованців - вихователь.  Тривалість : Короткотривалий – 10 днів  

Актуальність проекту Невід'ємна частина будь-якої системи освіти – виховання патріотизму. Патріотизм – це любов і прив'язаність до Батьківщини, від...
Слайд № 5

Актуальність проекту Невід'ємна частина будь-якої системи освіти – виховання патріотизму. Патріотизм – це любов і прив'язаність до Батьківщини, відданість їй, відповідальність за неї, бажання трудитися на її благо, берегти й множити багатства. Основи патріотизму починають формуватися в дошкільному та молодшому шкільному віці. Патріотичне виховання дошкільників включає в себе передачу їм знань, формування на їх основі відносин та організацію доступної за віком діяльності. Фундаментом патріотизму по праву вважається цілеспрямоване ознайомлення дітей з рідним краєм.  Любов до Вітчизни починається з любові до своєї малої Батьківщини - місця, де народилася людина. Базовий етап формування у дітей любові до Батьківщини - накопичення ними соціального досвіду життя у своєму місті, засвоєння прийнятих у ньому норм поведінки, взаємин, прилучення до світу його культури.

Гіпотеза: - Під час реалізації проекту діти отримують знання про історію рідного міста , символіку, його визначні місця. - Будуть знати імена тих л...
Слайд № 6

Гіпотеза: - Під час реалізації проекту діти отримують знання про історію рідного міста , символіку, його визначні місця. - Будуть знати імена тих людей, що заснували та прославили наше місто. - Якщо діти почнуть проявляти інтерес до суспільного життя нашого міста та відображати свої почуття у продуктивних видах діяльності, то можна зробити висновок, що мета проекту досягнута.

Очікувані результати: 1. Свідоме ставлення до культурних і природних цінностей рідного краю, як складової нашої Батьківщини. 2. У дітей підвищиться...
Слайд № 7

Очікувані результати: 1. Свідоме ставлення до культурних і природних цінностей рідного краю, як складової нашої Батьківщини. 2. У дітей підвищиться пізнавальний інтерес до рідного міста, його історії, життя. 3. Мова дітей стане яскравіше, виразніше, збагачують словниковий запас, зросте мовленнєва активність дітей в повсякденному житті. 4. Батьки будуть активно брати участь у фотовиставках, конкурсах, екскурсіях про рідному місті.

Опис реалізації проекту: Підбирала краєзнавчий матеріал відповідно до запланованої діяльності. Проектний метод передбачає інтеграцію на основі єдин...
Слайд № 8

Опис реалізації проекту: Підбирала краєзнавчий матеріал відповідно до запланованої діяльності. Проектний метод передбачає інтеграцію на основі єдиного проекту. Я узгоджувала тематику занять по ознайомленню з рідним містом з тематикою інших занять, іграми дітей; створювала умови для самостійної та спільної роботи дорослих та дітей з матеріалом. У процесі пошукової діяльності діти познайомилися c історією міста: як виникло місто на цьому місці, чому носить таку цікаву назву. З'ясували, де і чому починали селитися люди. Чому вулиці носять такі назви, у назвах яких знайшла відображення історія міста і країни. Особливу цікавість викликали назва вулиці на якій розташована наш дитячий садок. Діти дізналися відповіді на усі свої питання на зустрічах з цікавими людьми нашого міста. Відкриттям для дітей стало те, що наше місто має свій герб і гімн. Великим імпульсом у вихованні патріотизму стало відвідування з учнями пам’ятнику загиблому солдату і виступ ветерана Великої Вітчизняної Війни.

Реалізація проекту Вівторок – Інформаційний. 2 день І половина дня: 1. Бесіда “Коли весело разом і вдома і в садочку” 2. Дидактична гра “Світ твари...
Слайд № 9

Реалізація проекту Вівторок – Інформаційний. 2 день І половина дня: 1. Бесіда “Коли весело разом і вдома і в садочку” 2. Дидактична гра “Світ тварин”, “Світ рослин”. 3. Мовно-логічна гра “Що ти побачив по дорозі в дитячий садок”. 4.Екскурсія в парк. Проектне заняття: Тема: Моя сім’я Мета: Формувати уявлення дітей про сім'ю, як про людей, які живуть разом, розвивати почуття гордості за свою родину. Узагальнювати знання дітей про сім'ю, про те, хто такі рідні; формувати уявлення про склад сім'ї.Розвивати уміння міркувати, зіставляти, робити висновки, розвивати пам'ять, уяву, логічне мислення.Виховувати любов і повагу до оточуючих і членів своєї сім'ї. ІІ половина дня: 1.Психогімнастика “Я жовтий листочок” 2. Конструювання “Мій дім” Понеділок – Мотиваційний. 1 день І половина дня: 1. Розгляд фотоальбому “Осінь в гості до нас прийшла”. 2. Дидактична гра “З якого дерева листочок” 3. Бесіда “Місто в якому я живу” 4.Перегляд ілюстрацій “Моє місто”. Проектне заняття: Тема: Наш дитячий садок Мета: Розширювати уявлення дітей про дитячий садок, місто в якому живуть діти. Розвивати активне мовлення, уяву, пам’ять, фантазію. ІІ половина дня: 1. Психогімнастика “Живий дощий” 2. Сюжетно-рольова гра “Дитячий садок” 3. Гра-міркування “Квітка і людина: що в них спільного?” Робота з батьками: Знайомство батьків з проектом

Середа – Інформаційний. 3 день І половина дня: 1. Бесіда “Чим славиться наше місто”. 2. Дидактична гра “Хто, що робить”. 3. Пізнавальна гра “Добре ...
Слайд № 10

Середа – Інформаційний. 3 день І половина дня: 1. Бесіда “Чим славиться наше місто”. 2. Дидактична гра “Хто, що робить”. 3. Пізнавальна гра “Добре – погано”. 4.Спостереження за калиною Проектне заняття: Тема: Моє рідне місто Мета: продовжувати краєзнавчу роботу з діть- ми; узагальнювати та розширювати знання про місто, у якому вони живуть;формувати громадянську позицію, уміння брати на себе відповідальність за красу та чистоту свого міста; виховувати почуття патріотизму, любов до свого міста; розвивати спостережливість, уміння бачити та запам’ятовувати будівлі, що поряд. ІІ половина дня: 1.Творча гра “Побудуй власне місто” 2.Моральна ситуація “Нагорода за добро” 3.Читання вірша “Що ми батьківщиною кличимо”. Робота з батьками: Консультація для батьків “Вулиці нашого міста” Четвер – Інформаційний. 4 день І половина дня: 1.Бесіда «Найкрасивіші місця в нашому місті» (архітектурні пам'ятники). 2.Дидактична гра “Екскурсовод”. 3. Спостереження за хризантемами. 4. Пішохідний перехід до бібліотеки. Проектне заняття: Тема: Природа рідного краю Мета:Розширювати, уточнювати уявлення дітей про природоохоронну діяльність на Україні (створення заповідників, охорона рідкісних рослин і тварин). Продовжувати знайомити дітей з «Червоною книгою». Заохочувати дітей до посильної участі в збереженні і відновленні природного оточення. Виховувати любов до рідного краю.  ІІ половина дня: 1.СХД “Намисто для українки”. 2.Сюжетно-рольова гра “Лікарня”. Робота з батьками: Оформлення папки-пересувки “Я люблю Україну

П’ятниця – Інформаційний. 5 день І половина дня: 1.Бесіда на тему “Герб і гімн нашого міста” 2.Дидактична гра “Збери герб м.Кривого рогу” 3.Екскурс...
Слайд № 11

П’ятниця – Інформаційний. 5 день І половина дня: 1.Бесіда на тему “Герб і гімн нашого міста” 2.Дидактична гра “Збери герб м.Кривого рогу” 3.Екскурсія «Моя вулиця» із залученням батьків. 4.Спостереження за транспортом. 5.Гра-міркування “Де їздять машини, а де ходять люди Проектне заняття: Тема: “Батьківщина – рідна Україна” Мета: викликати в дітей бажання поповнювати свої знання про Україну; вчити розуміти поняття «Батьківщина»; продовжувати знайомити дітей з містами України; розвивати об- разну пам’ять, мислення, уяву, спостережливість; виховувати по- чуття приналежності до свого народу, його духовної культури. ІІ половина дня: 1.Бесіда “Самі гарні місця в нашому місті” 2.Дидактична гра “Моя Україна” Робота з батьками: Залучення батьків до виготовлення родинного дерева. Понеділок – Інформаційний. 6 день І половина дня: 1.Бесіда на тему “Професії жителів міста”. 2.Розгляд ілюстрацій “Професії дорослих”. 3. Цільова прогулянка “Мій дім”. 4.Дидактична гра “Кому, що потрібно для роботи”. 5.Спостереження за працею двірника. Проектне заняття: Тема: “Природні копалини землі – залізна руда”. Мета: ознайомити учнів з найпоширенішими корисними копалинами рідного краю, з їх використанням та родовищами; розвивати спостережливість дітей; виховувати почуття гордості за рідний край та дбайливе ставлення до природних багатств. ІІ половина дня: 1.Сюжетно-рольова гра “Магазин” 2.СХД – Малювання “Прапор України” 3.Мовно-логічна гра “Інтерв’ю”. Робота з батьками: Консультація для батьків “Знамениті пам’ятки Кривого Рогу»

Вівторок – Репродуктивний. 7 день І половина дня: 1.Бесіда “Свята в моїй родині” 2. Читання і пояснення прислів'їв і приказок про Батьківщині. 3.Мо...
Слайд № 12

Вівторок – Репродуктивний. 7 день І половина дня: 1.Бесіда “Свята в моїй родині” 2. Читання і пояснення прислів'їв і приказок про Батьківщині. 3.Мовна гра “Розкажи про своє місто і його мешканців” Проектне заняття: Тема: Звичаї та традиції рідного краю Мета: Виховувати інтерес до вивчення культури та звичаїв своїх предків, любов до рідного краю, до праці.Розвивати допитливість, Увагу, пам'ять, мову. Закріпити прислів‘я про працю.Продовжити знайомство з народними традиціями, звичаями. Тема:Декоративне малювання “Вишитий рушник” Мета: Вправляти дітей у малюванні ліній різної ширини одним пензлем, закріпити прийоми малювання хвилястих ліній, мазків, крапок, кругів; вміння симетрично заповнювати візерунком короткі сторони рушника. Продовжувати формувати уявлення про рушник як оберіг людини та оселі Виховувати інтерес до національного мистецтва, свідоме ставлення до результату своєї праці. ІІ половина дня: 1.Сюжетно-рольова гра “Перукарня”. 2.Творче завдання “Закінч малюнок” 3.Логічна вправа “Я почну, а ти закінч” Середа- Узагальнюючий. 8 день І половина дня: 1.Бесіда “Про що розповідають старі фотокартки” 2.Дидактична гра “Місто яке?” 3.Гра-міркування “Яким я хочу бачити своє місто” Проектне заняття: Тема: «Хай у серці кожної дитини живе любов до батьківщини» Мета: розширювати та поглиблювати знання дітей про нашу Батьківщину – Україну, державні та народні символи країни. поглиблювати знання дітей про тваринний світ України; розвивати творчу уяву, українське мовлення; виховувати любов до Батьківщини; до природи рідного краю і його   мешканців ІІ половина дня. 1.Гра-драматизація “Колобок у місті” 2.Психогімнастика “Ми йдемо у дитячий садок”. 3.Читання оповідання В.Сухомлинського “Дуб під вікном” Робота з батьками: Консультація для батьків: Виховуємо морально-патріотичні почуття у дітей дошкільного віку»

Четвер – Творчий. 9 день І половина дня: 1.Дидактична гра “Хто де живе” 2.Заучування вірша П.Воронько “Облітав журавель” 3.Хвилинка-милування “Яке ...
Слайд № 13

Четвер – Творчий. 9 день І половина дня: 1.Дидактична гра “Хто де живе” 2.Заучування вірша П.Воронько “Облітав журавель” 3.Хвилинка-милування “Яке чудове небо восени” 4.Гра-фантазія “Подорож по хмаринці” Проектне заняття: Тема: Чи ми знаємо свій край. Мета: закріпити знання дітей про Кривий Ріг, його рослинний і тваринний світ: птахів, риб, тварин; річках, корисних копалин, визначні пам'ятки . Виховувати любов до своєї Батьківщини, почуття гордості за неї. Розвивати у дітей зв'язне мовлення, увагу, мислення, активізувати словниковий запас. ІІ половина дня: 1.Дидактична гра “Назви вулицю”. 2.Вікторина “Я знаю місто в якому я живу 3.Конструювання “Мій будинок” П’ятниця – Рефлексійно-оцінювальний 10 день. Підсумкове заняття : Тема “Моя Україна” Мета: Виявити знання дітей про власну країну, мешканців, державні символи, про живу природу рідного краю, про українські страви, обереги, ремесла, народну медицину, міст, гір, річок та морів України. Вправляти дітей в роботі з картою, у вирішенні логічних вправ Закріпити вміння розповідати про різні професії.  Розвивати вміння спілкуватися українською мовою. Продовжувати вчити дітей працювати разом, підгрупами, самостійно. Виставка творчих робіт за темою :“Наше місто: минуле й майбутнє”.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.