Тема : «Ми всі з країни Доброти»

Опис документу:
Розвивати мислення, пам'ять, уяву, увагу,мовленнєві здібності, зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас слів; вчити складати поширені речення за сюжетними картинками, чітко вимовляти змінені закінчення слів,вживати слова в лагідній формі, закріпити вміння поділяти слова на склади, виділяти тверді та м'які приголосні звуки, виконувати звуковий аналіз слів з твердими та м'якими приголосними звуками, перевірити вміння складати схеми речення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Підсумкове інтегроване заняття з розвитку мовлення, елементів грамоти, ознайомлення з соціумом для дітей старшого дошкільного віку.

Тема : «Ми всі з країни Доброти»

Відомості про автора:

Кайда Тетяна Анатоліївна

Вихователь

Наталинський навчально – виховний комплекс (загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів Дошкільний навчальний заклад)

Красноградського р-н, Харьківської обл.

Програмовий зміст: розвивати мислення, пам'ять, уяву, увагу,мовленнєві здібності, зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас слів; вчити складати поширені речення за сюжетними картинками, чітко вимовляти змінені закінчення слів,вживати слова в лагідній формі, закріпити вміння поділяти слова на склади, виділяти тверді та м'які приголосні звуки, виконувати звуковий аналіз слів з твердими та м'якими приголосними звуками, перевірити вміння складати схеми речення; уточнити та збагатити знання малят про добро, про внутрішній світ людини, учити вихованців прислухатися до своїх почуттів, волі, емоцій, намагатися бути розсудливими, об'єктивно оцінювати власні чесноти, вчинки. Закладати основи духовності. Підтримувати цікавість до власного внутрішнього світу, бажання пізнавати його, прогнозувати та аналізувати наслідки своєї поведінки. Формувати вміння брати до уваги думки та бажання інших; утримуватися від агресивних дій. Вчити виявляти турботу до близьких. Виховувати у дітей прагнення бути добрими, чуйними, виявляти у стосунках з оточуючими великодушність, приязність, інтерес до занять, прагнення наполегливо працювати, відповідальність. Виховувати у дітей прагнення бути добрими, чуйними, виявляти у стосунках з оточуючими великодушність, приязність, людяність.

Матеріал: картинки до казки, кольорові фішки до гри, іграшкове серце, сердечки та краплинки до гри, картки до звукового аналізу слів, сюжети для складання речень, схеми для складання речень, смаколики.

Хід заняття:

Сюрпризний момент.

-Діти, а чи любите ви казки? Тож, сідайте зручніше, ми вирушаємо в казку…

За широкими морями,за дрімучими лісами, на височенній горі, в казковому будиночку жили-були маленькі чоловічки-добринки. Щовечора вони сідали на свої хмаринки і летіли до лісових мешканців розповідаючи їм свої чудові казки та історії, а вночі чоловічки летіли до діточок і розповідали їм свої добрі кольорові сни.

Але раптом,злий чаклун який жив не подалік напустив на них злий,потужний буревій який розкидав добринок по всій планеті. Засумували лісові мешканці без казок та історій, засумували діти, адже їм перестали снитися кольорові сни.

- Вам хочеться дізнатися чим закінчиться казочка? Тоді вся надія на вас. В цих казкових квіточках знаходяться завдання, ми їх будемо виконувати і чари зникнуть разом з чаклуном. А чоловічки знов будуть разом займатися своєю справою і вам вночі присняться кольорові сни.

Основна частина.

1. Завдання Д./г. «Скажи лагідно»

Діти по черзі передають один одному сердечко і лагідно промовляють ім'я. Потім вихователь пропонує задумані слова для їх лагідного промовляння.

(Весна, сонце, вітер, квітка, сад, дощ, хмара, день, ніч, доня, син, брат, сестра, дитина, кіт, кінь, трава, мама.)

2. Завдання Д./г. «Вади чи якості»

У дітей є фішки. Оранжеві-якості, чорні-вади. Вихователь називає слова, а діти показують потрібну фішку.

(Милосердний, жорстокий, співчутливий, жадібний, старанний, щедрий, добросердечний, доброзичливий, добропорядний, безсердечний, безвідповідальний, гостинний, чесний, відповідальний, егоїстичний, вередливий, сердитий, працьовитий, лінивий, лагідний.)

3. 3авднння Д./г. «Добрі та погані вчинки»

На дошці зображено сонечко і хмарина. У вихователя є потрібні фішки (_сердечки –добрі вчинки, сльозинки-погані вчинки) які прикріплюються на сонце і хмаринку.Вихователь читає речення-завдання.

(Сміятися над помилками товаришів. Виконувати свої обов'язки. Ображати молодших. Піклуватися про стареньких. Турбуватися про хворих. Знущатися над тваринами. Знищувати рослини. Безвідповідально ставитись до прохань дорослих. Бути старанним у навчанні. Забруднювати середовище. Взаємодопомагати один одному. Бажати усім людям добра і миру.)

4.Завдання Фізкультхвилинка «Веселка» (відеоролик).

5. Завдання Д./г. «За сюжетом спостерігаєм, правильно речення складаєм»

На екрані в певній послідовності з'являються сюжетні картинки по яким діти складають прості та поширені речення. Відповідає кожна дитина по черзі.

6. Завдання Д./г. «Склади схему речення»

У дітей є схеми (потяги) для складання речень. Вихователь зачитує речення, а діти викладають схеми.

(Скоро прийде літо. На квітку сів метелик.)

7. Завдання Д./г. «Слова на склади поділяй, плескати не забувай»

Вихователь називає слова, а діти плескаючи поділяють його на склади.

(Лі-то, мо-ре, сі-но, жук, мо-ло-ко, мо-ро-зи-во, чу-до, чу-де-са, сир, ми-ло, ді-ти, ди-ти-на, та-то, ма-ту-ся, ша-фа, ко-за, ко-ро-ва, мир.

8. Завдання Д./г. «Звуки ловимо тверді, а віддаємо м'які»

Вихователь кидає м'ячик дітям в руки по черзі і промовляє твердий приголосний звук. Діти віддають м'ячик вихователю вимовляючи його м'яким.

9. Завдання Д./г. «Звуковий аналіз слів»

-Діти,яка наступна пора року? (літо) Давайте пригадаємо прислів'є про символи-рослини України. (Без верби і калини немає України). А на сучасному розвитку України з'явилася ще одна квітка-символ, це червоний мак. Символ боротьби за перемогу, символ миру. Тож будемо працювати над словом літо і словом мак. Діти працюють групами.

10. Завдання Д./г. «Закінчи прислів'я про добро»

Вихователь зачитує початок прислів'я, а діти його закінчують.

-Людина починається з (добра). Добре серце, як сонце (в небі).

Добре слово краще (за мед). Не шукай краси,а шукай (добра).

Від теплого слова і лід (тане). Дружба починається( з посмішки).

Добро перемагає (зло). Про добре серце треба дбати (з малку).

Підсумок

-Так, діти, головна якість людини, це –Людяність. Людяність несе у собі всю мораль. Давайте усміхнемось один одному. Пошлемо повітряний поцілунок один одному, гостям . Творіть добро на всій землі, де б ви не були!

(Телефонний дзвінок від Добри нок. Вони дякують дітям за порятунок і передають гостинці.)

-От бачите, діти, наша казка має добрий кінець, бо добро завжди перемагає зло. Дякую, ви молодці!

-А зараз пригощайтеся смаколиками від чоловічків-Добринок, які вам безмежно вдячні за працю і порятунок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.