Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Тема: Козацькому роду – нема переводу

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

12.10.2021

41

0

0

Опис документу:

Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 152

з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва

Вчитель фізичної культури

Старжинська Н.В.

Конспект уроку фізкультури в 1 класі

Місце проведення: спортивна зала

Тема: Козацькому роду – нема переводу

Тема: Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гумову мотузку з прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони»

Завдання: 1. Формування фізичної культури в учнів на основі традицій українського козацтва.

2. Прищеплювання навичок здорового способу життя, інтересу до фізичного вдосконалювання.

3. Навчити швидко орієнтуватися, приймати рішення в неординарних ситуаціях.

4. Виховувати почуття колективізму, любов до спорту.

Інвентар: кеглі, гімнастичні палки, обручі, гумові обручі.

Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні

вказівки

1.

Підготовча частина

12 хв

1.Перехід класу до спортивної зали.

- Сьогодні ми проводимо урок «Козацькі забави». За давніх часів в Україні є така добра традиція: після трудового дня проводити свій вільний час, збираючись разом, у єдине коло, з розвагами, іграми, позмагатися в силі, спритності, влучності та кмітливості.

Вимірювання ЧСС

2.Повідомлення завдань уроку.

- Серед козаків багато часу приділяється стройовій підготовці, що дисциплінує і дозволяє добре орієнтуватися.

3. Різновиди ходьби:

1.Руки вгору – на носках

2.Руки за голову – на п’ятках

3.Руки на пояс – перекатом з п’ятки на носок

4.Ходьба з високим підніманням стегна з оплеском у долоні під стегном

5.Руки вперед – ходьба у напівприсіді

6.Руки на коліна – ходьба у повному присіді

7.Ходьба «змійкою»

8.Біг на місці

Вправи на відновлення дихання

4. Загальнорозвивальні вправи з мꞌячем

1. В.п. – руки в сторони, м'яч у лівій руці.

Підняти руки уверх, перекласти м'яч у праву руку.

2.В.п. - руки в сторони, м'яч у правій руці.

3.В.п. - опустити руки та відвести їх за спину, перекласти м'яч у ліву руку.

4. В.п. – стійка ноги нарізно, м'яч в обох руках попереду унизу. Підняти руки уверх, прогнутися.

5.В.п. - згинаючи руки, торкнутися м'ячем шиї.

6.В.п.- випрямити руки уверх, присісти.

7. В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки в сторони, м'яч у лівій руці.

Нахил уперед, покласти м'яч у носка правої ноги. Випрямитися, руки уверх-назад.

8.В.п. - нахил уперед, взяти м'яч правою рукою.

Випрямитися у в.п., але м'яч у правій руці.

9. В.п. – о.с., м'яч у лівій руці. Випад уліво, руки уверх, перекласти м'яч у праву руку.

2 хв

2 хв

8 хв

5 раз

4-5 раз

5 раз

Визначити відсутніх на уроці

У колоні по одному

Зберігати дистанцію.

Ноги прямі, ступня максимально на носках.

Зберігати правильну поставу

Максимальний перекат з п’ятки на носок.

Нога максимально вгору, носок натягнутий.

Руки прямі ,тулуб зберігає вертикальне положення

Спина пряма

Зберігати дистанцію.

Темп середній

Не порушувати стрій, зберігати дистанцію

Зберігати правильну поставу

Вдих через ніс -руки вгору , видих через рот - руки вниз.

Темп виконання повільний

Темп виконання повільний. Руки не згинати, ноги з місця не зрушувати.

Темп виконання повільний. Руки не згинати, ноги з місця не зрушувати.

2.

Основна частина.

19 хв

- Кінь і козак — нероздільне поняття — це одне ціле, але для того, щоб добре сидіти в сідлі, переборювати великі відстані, на скаку вести бій, треба багато тренуватися.

1. Перешикування з колони по одному в колону по два.

- Через середину кола по два кроком – руш! На місці стій! Раз, два! Ліворуч! 1, 2.

Перша шеренга – крок вперед.

Друга шеренга – крок назад.

Від направляючого вліво на витягнуті руки – розімкнись!

Підрівняйтесь у колонах і шеренгах.

2. Естафета «Вершники»

Перший учасник надягає обруч, другий тримається за обруч. Так вони вдвох повинні оббігти стійку (9 м від старту) і бігцем повернутися назад, передати обруч наступній парі.

- Кожен козак вважає своїм обов’язком влучно стріляти. Зараз ми перевіримо, які ви стрілки.

3. Естафета «Стрілець»

Проти кожної команди на відстані 6 м установлюються квадратом 4 кеглі. Кожен гравець повинен м’ячем збити кеглі. Потім побігти за м’ячем і передати його наступному. Виграє команда, що збила більше кеглів.

- Козаки були вмілими мореплавцями, на своїх «чайках» і маленьких човнах здобували перемоги. Але для цього їм необхідно було переборювати багато переправ і перешкод.

4.Естафета «Переправа»

Стрибок через мотузку з розбігу. Виконують його способом «зігнувши ноги».

У цьому стрибку розбігаються перпендикулярно до перешкоди (мотузка або гумова тасьма закріплена на двох стояках), відштовхуються однією ногою з одночасним махом рук угору; у фазі польоту ноги максимально згинають у колінах і підтягують до грудей; приземляються на обидві ноги, виносячи руки вперед-в сторони . Стрибок через гумову тасьму (мотузку) заввишки 10—15мм з одного кроку поштовхом однією ногою і махом іншою з приземленням на обидві ноги; те саме – з двох-трьох кроків з одночасним махом рук вперед-вгору.

1 хв

2 хв

5 хв

5 хв

6хв

Фронтальний метод

Організації діяльності учнів.

Стежити за правильністю виконання, виправляти помилки.

Стежити за правильністю виконання, виправляти помилки.

Гра розвиває спритність, швидкість

Стежити за правильністю виконання, виправляти помилки.

http://ok-t.ru/studopediaru/baza5/1961618637.files/image027.jpg

Дітям цього віку, не рекомендують приземлятися на одну ногу, як того вимагають стрибки способом «переступання», бо в такому випадку виникає велике навантаження на опорно-руховий апарат, а це може завдати травми. Таким чином, спосіб «зігнувши ноги» є найбільш оптимальним, тому що при його виконанні вони приземлюються на обидві ноги.

Щоб створити умови для правильного виконання поштовху (вперед-вгору), на місце приземлення на відстані 70-80 см за перешкодою кладуть мотузку і пропонують дітям не переступати її під час приземлення. Ця вимога змушує їх виконати поштовх вгору.

3.

Заключна частина.

4 хв

1. Підведення підсумків уроку.

Вимірювання ЧСС

- Що цікавого ви дізнались на уроці?

3.Перехід дітей із зали до класу.

2 хв

2 хв

Отримати зворотню інформацію.

Оцінити роботу учнів вербально.

Перегляд
матеріалу
Отримати код


Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 152

з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва

Вчитель фізичної культури

Старжинська Н.В.


Конспект уроку фізкультури в 1 класі


Місце проведення: спортивна зала


Тема: Козацькому роду – нема переводу

Тема: Загальнорозвивальні вправи з мячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гумову мотузку з прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони»

Завдання: 1. Формування фізичної культури в учнів на основі традицій українського козацтва.

   2. Прищеплювання навичок здорового способу життя, інтересу до фізичного вдосконалювання.

   3. Навчити швидко орієнтуватися, приймати рішення в неординарних ситуаціях.

   4. Виховувати почуття колективізму, любов до спорту.

Інвентар: кеглі, гімнастичні палки, обручі, гумові обручі.


Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні

вказівки

1.

Підготовча частина

12 хв



1.Перехід класу до спортивної зали.

- Сьогодні ми проводимо урок «Козацькі забави». За давніх часів в Україні є така добра традиція: після трудового дня проводити свій вільний час, збираючись разом, у єдине коло, з розвагами, іграми, позмагатися в силі, спритності, влучності та кмітливості. 

Вимірювання ЧСС

2.Повідомлення завдань уроку.

- Серед козаків багато часу приділяється стройовій підготовці, що дисциплінує і дозволяє добре орієнтуватися.

3. Різновиди ходьби:


1.Руки вгору – на носках


2.Руки за голову – на п’ятках


3.Руки на пояс – перекатом з п’ятки на носок


4.Ходьба з високим підніманням стегна з оплеском у долоні під стегном


5.Руки вперед – ходьба у напівприсіді


6.Руки на коліна – ходьба у повному присіді


7.Ходьба «змійкою»




8.Біг на місці


Вправи на відновлення дихання



4. Загальнорозвивальні вправи з мꞌячем

1. В.п. – руки в сторони, м'яч у лівій руці.

Підняти руки уверх, перекласти м'яч у праву руку.

2.В.п. - руки в сторони, м'яч у правій руці.

3.В.п. - опустити руки та відвести їх за спину, перекласти м'яч у ліву руку.

4. В.п. – стійка ноги нарізно, м'яч в обох руках попереду унизу. Підняти руки уверх, прогнутися.

5.В.п. - згинаючи руки, торкнутися м'ячем шиї.

6.В.п.- випрямити руки уверх, присісти.

7. В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки в сторони, м'яч у лівій руці.

Нахил уперед, покласти м'яч у носка правої ноги. Випрямитися, руки уверх-назад.

8.В.п. - нахил уперед, взяти м'яч правою рукою.

Випрямитися у в.п., але м'яч у правій руці.

9. В.п. – о.с., м'яч у лівій руці. Випад уліво, руки уверх, перекласти м'яч у праву руку.


2 хв









2 хв



8 хв





































5 раз








4-5 раз











5 раз

Визначити відсутніх на уроці



У колоні по одному














Зберігати дистанцію.

Ноги прямі, ступня максимально на носках.

Зберігати правильну поставу


Максимальний перекат з п’ятки на носок.


Нога максимально вгору, носок натягнутий.



Руки прямі ,тулуб зберігає вертикальне положення

Спина пряма

Зберігати дистанцію.



Темп середній

Не порушувати стрій, зберігати дистанцію


Зберігати правильну поставу


Вдих через ніс -руки вгору , видих через рот - руки вниз.







Темп виконання повільний








Темп виконання повільний. Руки не згинати, ноги з місця не зрушувати.










Темп виконання повільний. Руки не згинати, ноги з місця не зрушувати.



2.

Основна частина.

19 хв



- Кінь і козак — нероздільне поняття — це одне ціле, але для того, щоб добре сидіти в сідлі, переборювати великі відстані, на скаку вести бій, треба багато тренуватися.

1. Перешикування з колони по одному в колону по два.

- Через середину кола по два кроком – руш! На місці стій! Раз, два! Ліворуч! 1, 2.

Перша шеренга – крок вперед.

Друга шеренга – крок назад.

Від направляючого вліво на витягнуті руки – розімкнись!

Підрівняйтесь у колонах і шеренгах.

2. Естафета «Вершники»

Перший учасник надягає обруч, другий тримається за обруч. Так вони вдвох повинні оббігти стійку (9 м від старту) і бігцем повернутися назад, передати обруч наступній парі.


- Кожен козак вважає своїм обов’язком влучно стріляти. Зараз ми перевіримо, які ви стрілки.

3. Естафета «Стрілець»

Проти кожної команди на відстані 6 м установлюються квадратом 4 кеглі. Кожен гравець повинен м’ячем збити кеглі. Потім побігти за м’ячем і передати його наступному. Виграє команда, що збила більше кеглів.

- Козаки були вмілими мореплавцями, на своїх «чайках» і маленьких човнах здобували перемоги. Але для цього їм необхідно було переборювати багато переправ і перешкод. 

4.Естафета «Переправа»


Стрибок через мотузку з розбігу. Виконують його способом «зігнувши ноги».

У цьому стрибку розбігаються перпендикулярно до перешкоди (мотузка або гумова тасьма закріплена на двох стояках), відштовхуються однією ногою з одночасним махом рук угору; у фазі польоту ноги максимально згинають у колінах і підтягують до грудей; приземляються на обидві ноги, виносячи руки вперед-в сторони . Стрибок через гумову тасьму (мотузку) заввишки 10—15мм з одного кроку поштовхом однією ногою і махом іншою з приземленням на обидві ноги; те саме – з двох-трьох кроків з одночасним махом рук вперед-вгору.







1 хв







2 хв











5 хв













5 хв















6хв














Фронтальний метод

Організації діяльності учнів.






Стежити за правильністю виконання, виправляти помилки.










Стежити за правильністю виконання, виправляти помилки.




Гра розвиває спритність, швидкість






Стежити за правильністю виконання, виправляти помилки.














Дітям цього віку, не рекомендують приземлятися на одну ногу, як того вимагають стрибки способом «переступання», бо в такому випадку виникає велике навантаження на опорно-руховий апарат, а це може завдати травми. Таким чином, спосіб «зігнувши ноги» є найбільш оптимальним, тому що при його виконанні вони приземлюються на обидві ноги.

Щоб створити умови для правильного виконання поштовху (вперед-вгору), на місце приземлення на відстані 70-80 см за перешкодою кладуть мотузку і пропонують дітям не переступати її під час приземлення. Ця вимога змушує їх виконати поштовх вгору.


3.

Заключна частина.

4 хв



1. Підведення підсумків уроку.

Вимірювання ЧСС

- Що цікавого ви дізнались на уроці?

3.Перехід дітей із зали до класу.

2 хв




2 хв

Отримати зворотню інформацію.


Оцінити роботу учнів вербально.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.