Тема кохання в повісті Шолом - Алейхема «Пісня над піснями». Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей

Опис документу:
Розширити уявлення учнів про світле й прекрасне людське почуття - кохання, довести, що воно здатне змінюватися та розвиватися в часі, формувати морально-етичні цінності, шанобливе ставлення до Біблійних істин, потяг до прекрасного; розвивати навички роботи з текстом, уміння виділяти головне й суттєве; виховувати почуття ніжності, вірності, чемності, взаєморозуміння.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Двадцять четверте січня Класна робота Тема кохання в повісті Шолом - Алейхема «Пісня над піснями». Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні ...
Слайд № 1

Двадцять четверте січня Класна робота Тема кохання в повісті Шолом - Алейхема «Пісня над піснями». Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей

Очима ти сказав мені: люблю. Душа складала свій тяжкий екзамен. Мов тихий дзвін гірського кришталю, Несказане лишилось несказанним… Л.Костенко
Слайд № 2

Очима ти сказав мені: люблю. Душа складала свій тяжкий екзамен. Мов тихий дзвін гірського кришталю, Несказане лишилось несказанним… Л.Костенко

Інформаційне гроно
Слайд № 3

Інформаційне гроно

Гра «Тематичне лото» Переяслав, хедер, народний, Шолом - Алейхем і Україна, справжній життєлюб
Слайд № 4

Гра «Тематичне лото» Переяслав, хедер, народний, Шолом - Алейхем і Україна, справжній життєлюб

«Не примушуйте мене розповідати вам кінець мого роману,- звертається до читачів у кінці твору герой-розповідач Шимек. - Кінець, хай, навіть і найкр...
Слайд № 5

«Не примушуйте мене розповідати вам кінець мого роману,- звертається до читачів у кінці твору герой-розповідач Шимек. - Кінець, хай, навіть і найкращий, - це сумний акорд. Початок — найгірший початок — краще, ніж найкращий кінець. Тому я з великим задоволенням розповім все ще раз із самого початку. Початок хай буде кінцем, епілогом мого не видуманого, а справжнього сумного роману, що дозволив себе назвати «Піснею над піснями».

Завдання до класу 1. Як ви зрозуміли, чому так стверджує Шимек - головний герой повісті «Пісня над піснями»? 2. Чому він свою повість називає сумно...
Слайд № 6

Завдання до класу 1. Як ви зрозуміли, чому так стверджує Шимек - головний герой повісті «Пісня над піснями»? 2. Чому він свою повість називає сумною? 3. Які почуття керують героєм?

«Біблійна «Пісня пісень» Записати логічний ланцюжок слів.
Слайд № 7

«Біблійна «Пісня пісень» Записати логічний ланцюжок слів.

Асоціативний кущ «Біблійна «Пісня пісень» — це...
Слайд № 8

Асоціативний кущ «Біблійна «Пісня пісень» — це...

Словникова робота Швуес (П’ятидесятниця) – день, коли Бог на горі Синай дав євреям десять заповедей (Декалог). У цей день євреям не можна їсти нічо...
Слайд № 9

Словникова робота Швуес (П’ятидесятниця) – день, коли Бог на горі Синай дав євреям десять заповедей (Декалог). У цей день євреям не можна їсти нічого м’ясного.

«Зроби висновок» 1. «Пісня пісень» – це… 2. «Пісня над піснями» - … 3. «Пізно я згадав... що є Бузя на світі, Бузя, яка має серце, душу...» – це… 4...
Слайд № 10

«Зроби висновок» 1. «Пісня пісень» – це… 2. «Пісня над піснями» - … 3. «Пізно я згадав... що є Бузя на світі, Бузя, яка має серце, душу...» – це… 4. Поєднання реального з фантастичним, казковим —це…

«Мозковий штурм» Шукаючи успіх, Шимек загубив цінність значно більшу: саме кохання, що надихала його на життя.
Слайд № 11

«Мозковий штурм» Шукаючи успіх, Шимек загубив цінність значно більшу: саме кохання, що надихала його на життя.

Складання сенкана за повістю Шолом - Алейхема «Пісня над піснями
Слайд № 12

Складання сенкана за повістю Шолом - Алейхема «Пісня над піснями

Домашнє завдання 1.Зробити ілюстрації до повісті «Пісня над піснями»; 2.Написати твір-мініатюру «Чи варто берегти кохання?»; 3.Індивідуальні випере...
Слайд № 13

Домашнє завдання 1.Зробити ілюстрації до повісті «Пісня над піснями»; 2.Написати твір-мініатюру «Чи варто берегти кохання?»; 3.Індивідуальні випереджувальні завдання про К. Симонова, Г. Гейне, Р. Бернса.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»