Тема. Хто такий дослідник?

Опис документу:
Тема. Хто такий дослідник? Мета. Мета: розкрити дітям поняття «дослідник», «винахідник»; пояснити відмінність між дослідом і винаходом; учити проводити спостереження та досліди з метою визначення ознак предметів; розвивати навички дослідницької діяльності, спостережливість, логічне мислення, фантазію; виховувати організованість, відповідальність, цікавість до пізнання нового.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Хто такий дослідник?

Мета. Мета: розкрити дітям поняття «дослідник», «винахідник»; пояснити відмінність між дослідом і винаходом; розповісти про різні способи отримання відповідей на запитання про навколишній світ; дати уявлення про те, що означає слово «лайфхаки»; учити проводити спостереження та досліди з метою визначення ознак предметів; розвивати навички дослідницької діяльності, спостережливість, логічне мислення, фантазію; виховувати організованість, відповідальність, цікавість до пізнання нового.

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

Діти утворюють коло, кожен із учнів називає своє ім’я так, як йому подобається, щоб його називали; говорить слова-вітання.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

Раз рука, два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась,

Привітались і здружились.

2. Новини дня. Обмін інформацією.

Відгадування ребусу

ІІ. Робота над темою урока

Бесіда.

Як ви гадаєте, що таке дослідження?

Хто здійснює дослідження та навіщо це потрібно?

Як ви думаєте, що відчуває дослідник під час дослідження? Які його емоції під час успіху/невдачі?

Чим важливі дослідження? Яка від них користь для нас?

Уявіть, що ви дослідник. Що саме ви б хотіли вивчати?

Читання листа від професора Генія Євгеновича для визначення завдань дня

- Чи знаєте ви, хто написав вам листа? Розкажіть.

- А яких саме помічників шукає для себе професор ГенійЄвгенович?

- Чи знаєте ви, хто такі дослідники?

- Чи можете ви назвати себе дослідниками? Чому?

- Які дослідження ми з вами вже проводили на заняттях?

- Чи бажаєте ви спробувати пройти випробування професора?

- Виложіть з розрізної абетки слово «дослідник».

Назвіть букву, що позначає сьомий звук у даному слові.

-Скільки букв в слові? Скільки голосних, приголосних)?

-Скільки складів?

Дидактична гра «Як стати помічниками професора Генія Євгеновича?»

Випробування 1

-Відшукайте всі букви «Н» і наведіть їх кольором.

- Полічить їх кількість.

Випробування 2. (зошит)

  • Як можно використовувати стілець?

Випробування 3

-Відтворіть модель з конструктора ЛЕГО

Гра-дослідження

“Для чого нам може згодитися скріпка» Виготовлення закладки для книжки із скріпки за інструкцією (джерело: http://igrushka.kz/vip62/skrser.php).

Матеріали для дітей. Додаток 3

Випробування 4. «Ми – допитливі»

-Ви любите морозиво?

-А знаєте з чого його виготовляють?

- Давайте дізнаємося чи всі речовини замерзають однаково?

Експеримент 1. Чи всі речовини замерзають однаково?

Підготуйте: одноразові скляночки із прісною та солоною водою, із соняшниковою олією, з молоком, оцтом.

Зробіть: Поставте всі скляночки на ніч у морозильник.

Поміркуйте:

-Як гадаєте, що ви побачите зранку?

-Як зміняться прісна й солона вода, молоко, оцет, олія?

Он воно як!

Повністю замерзнуть тільки прісна вода і молоко. Соняшникова олія стане густою й каламутною. В оцті та солоній воді плаватимуть лише поодинокі крижинки. Отже, солоній воді, олії та оцту для замерзання потрібна ще нижча, ніж у морозильнику, температура.

Стародавній рецепт виготовлення морозива без морозилки

(джерело: журнал «Джміль», №1, 2018 р.).

Випробування 5. «Ми – вдумливі»

Експеримент із «водою-мандрівницею» ( з ресурсу YouTube:https://goo.gl/xccufm).

Для експерименту потрібно 5-7 одноразових склянок, паперові рушники та

харчова фарба 2-3 кольорів. Результати експериментуз’являться за 2 години.

Підведення підсумків заняття. Вручення сертифікатів юних

дослідників від професора Генія Євгеновича

кими якостями має володіти дослідник та як можна розвивати кожну з них у собі.

Професор Геній Євгенович мав би залишитися задоволеним

результатами дітей і тому вручає їм сертифікат юного дослідника.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»