і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Тема. Громадянське суспільство та призначення особистості.

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №IJ233180
За публікацію цієї методичної розробки Величко Тетяна Іванівна отримав(ла) свідоцтво №IJ233180
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Громадянське суспільство та призначення особистості

Слайд № 2

«Коли ми усвідомлюємо свою роль на землі,нехай скромну і непомітну,тоді лише будемо щасливі ,тоді сможемо жити і вмирати спокійно, бо те, що дає сенс життю, дає сама людина» Антуан–де Сент-Екзюкері

Слайд № 3

1. Громадянське суспільство: поняття, ознаки,характерні риси

Слайд № 4

1 « Суспільство громадян із високим рівнем економічної, соціальної, політичної, культурної і моральної властивостей, яке спільно з державою утворює розвинені правові відносини; суспільство рівноправних громадян, яке залежить від держави, але взаємодіє з нею заради спільного блага» ( Політологічно- енциклопедичний словник \ За ред. Ю.С.Шемшученка. К.:ГЕНЕЗА,2007,С.79).

Слайд № 5

2 « Асоціація вільних громадян, що взаємодіють між собою виключно на ґрунті власних інтересів, правових норм за спільно погоджених чи вироблених регуляторів (компроміс тощо). Поняття громадське суспільство характеризує цілісність суспільного життя стосовно політичних структур,передусім держави. (Соціологія: Короткий енциклопедичний словник \ За ред. В.І.Воловика. – К Укр.-центр. Духовн. культури, 2008, с.108)

Слайд № 6

3 «Сукупність неполітичних відносин у суспільстві: економічних, соціальних, моральних, релігійних, національних і та.ін. Це сфера самопроявлення вільних громадян і добровільно сформованих асоціацій і організацій, захищених відповідними законами від прямого втручання та довільної регламентації діяльності цих громадян і організацій з боку державної влади» ( Філософський словник\ Під.ред. І.Т.Фролова.Вид.6-е,переробл. і доп.- М. Політздат 2011,с.97-98).

Слайд № 7

4 «Сукупність неполітичних відносин(економічних, національних, духовно - моральних, релігійних тощо.), сфера спонтанного вияву інтересів і волі вільних індивідів та їхніх асоціацій, захищена законами від регламентації діяльності їх з боку державної влади» (Словник соціологічних і політологічних термінів: Довідкове видання \ За ред. В.І.Астахової.-К.вища школа,2003,с.22).

Слайд № 8

Висновок Перший: громадянське суспільство – це особлива позадержавна сфера соціуму. Другий: громадянське суспільство розглядається як відповідний вид соціуму, ідентифікується з державою, взятою в цілому.

Слайд № 9

Характерні ознаки громадянського суспільства: 1. Наявність у суспільстві вільних власників засобів виробництва. 2.Авторитарний режим. 3. Розвиненість і розгалуженість демократії. 4. Правова захищеність громадян, рівність усіх перед законом. 5. Високий рівень громадянської культури. 6. Відсутність правових інститутів.

Слайд № 10

Характерні риси громадянського суспільства Грома дянське суспільство

Слайд № 11

“Єдине ,що від нас іще залежить , - Принаймні вік прожити як належить” Ліна Костенко

Слайд № 12

Ліна Костенко Річка Геракліта/ Ліна Костенко; упор. Та перед. О. Пахльовської; післямова Д. Дроздовського; худож. С. Якутович.- К.: Либідь, 2011.- 336 с.: іл. Уже з перших віршів поезія Ліни Костенки була бунтом особистості.Повстанням духу. Її поезія була криком протесту І заборонялась впродовж 16 років. Але Ліна продовжувала писати тільки вже в шухляду. Я вибрала долю собі сама. І що зі мною не станеться – у мене жодних претензій нема до Долі – моєї обраниці. Особистість –це завжди оптиміст я не люблю нещасних, я щаслива. моя свобода завжди при мені. Ліна Костенко впевнена, скільки б у нас не відбирали свободи, майбутнього і просто права на нормальне існування, ми сильні настільки , наскільки здатні захищати самоцінність нашого особистого життя, і неповторність нашої індивідуальності.

Слайд № 13

Джек Лондон Мартін Іден .- М .: Просвещение, 1986. 303с. В американському портовому місті жив простий, неотесаності, грубуватий парубок- Мартін Іден. Собі на життя він заробляв важкою працею моряка. Він добре пізнав непоказний світ простих трудівників моря.Так він тягнув би свою лямку, якби не випадок ... ... Мартін вступає на шлях боротьби за місце в буржуазному суспільстві, шлях визнання його таланту письменника. Він довгі місяці довго працював, перебиваючись з хліба на воду, голодував, не досипав, і в годину свого повного тріумфу добровільно йде з життя. Американські літературні критики назвали роман Лондона «трагічною національною історією успіху"

Слайд № 14

Василь Стус Вікна в прозапростір : Вірші , статті, листи, щоденник, записи: Для ст.шк.віку / Мал. О.М. Заливахи; Худож.оформ.А.О. Ливня; Передм. Ю.В. Покальчука; Упоряд. Ю.В. Покальчука і Д.В, Стуса; післямова М.Г .Жулинського.- К.; Веселка, 1992.- 262с. :іл. Із віршів ,статей ,щоденникових записів ,епістолярної спадщини Василя Стуса, лауреата Державної премії Т.Г. Шевченка(посмертно), постає перед читачем повнокровний образ полум’яного сина України ,Поета страдницької долі, нездатного на компроміси, максималіста в почуттях і оцінках, який завжди йшов шляхом правди і заплатив за це життям. « …Голови гнути я не збирався , бодай щоб там не було . За мною стояла Україна ,мій пригноблений народ ,за честь котрого я мушу обставати до загину». В.Стус

Слайд № 15

Маргарет Митчелл Віднесені вітром: роман / Пер.с анг. Т. Озерської; Вступ. Ст. П. Паліевского.- М .: Худ.лит .; 1991.-с.5-311. "Виживання" - так визначила тему свого роману "Віднесені вітром" Маргарет Мітчелл, Героїня цієї книги Скарлет О 'Хара - Володарка Америки- переступила за обкладинку книги і пішла по країні, змушуючи тремтіти за свою долю. В американській літературі 20-го століття немає більш живого характеру, більше такої людини не відшукати. Переконливі образи героїв роману, перепетії їх складних доль досі хвилюють розуми і серця читачів усього світу.

Слайд № 16

Володимир Лис Соло для Соломії : роман/ В. Лис; перем. Т. Прохаська.- 2-ге вид.- Харків.-2015.-368с.. У житті кожної людини не так багато життєвих подій і переживань; радість, страх, любов, біль, відчай, віра. Саме такою літературною історією є роман “Соло для Соломії”. Історія цілого життя однієї неповторної жінки, якій було дано жити у неповторний час у неповторному місці. Історія Соломії тільки називається солом, Насправді біографія одного невіддільна від біографій тих. Хто поруч, Якби ми більше знали про життя інших, то могли б краще розібратися із життям власним.

Слайд № 17

Ірен Роздобудько Одного разу ….:/ Ірен Роздобутько ; передм. Л. Воронниної.- Харків, 2015.-224с. Ірен Роздобутько – успішна ,гарна, талановита сучасна письменниця, поетеса, журналістка. Але шлях до успіху був не легкий, він вимагав чесної і величезної праці. Ірен визнає :”у мене є якийсь залізобетонний стрижень, який дуже важко змістити. Спочатку це- дитяча впертість, юнацький максималізм, а зараз тверді поняття про добро і зло.” Почуття власної гідності починається саме з простих істин, з частки” не” : не плач, не бійся, не проси. А за великим рахунком – не нарікай на життя, не принижуйся.

Слайд № 18

Мирослав Дочинець Вічник/ Мирослав Дочинець.- Мукачево: Карпатська вежа,2011.- 284с. Це сповідь великої душі, документ мудрого серця. Це не просто опис виняткової долі незвичайної людини. Це – подарунок долі для того хто запитує себе :’’ хто я, звідки я для чого я ?І куди я йду?” Це письмо допоможе віднайти себе й укріпить у великому Переході із нічого у щось. Ми приходимо у світ, Стиснувши руки в кулак, Ніби хочемо сказати – все моє! Ми покидає світ з відкритими долонями Нічого я не взяв, Нічого мені не потрібно! Весь я ваш, боги! Гімн Сократа

Слайд № 19

Василь Шкляр Чорне Сонце: збірка/ Василь Шкляр.- Харків,2015.-304с. Російсько- українська війна – очима бійця полку “Азов”. Хто і навіщо затягує криваву драму? Чому гинуть найкращі? Чому місцеві вважають своїх визволителів ворогами? Яким наш герой бачить майбутнє Вітчизни? Глибока , сповнена смутку, болю і надії, оповідь хлопця, якого честь і сумління змусили взяти до рук зброю.

Слайд № 20

Тетяна Белімова Вільний світ: роман/ Тетяна Белімова.- Харків,2014.-242с. Ця історія про дві звичайні українські родини. Але час, у якому їм судилося жити, незвичайний : Україна 20- го століття, воєнне лихоліття. На долю цих людей припало багато випробувань : окупація, втрата домівок, розпорошення родини, концентраційні табори, остарбайтерство й еміграція… Ми бачимо людину на березі вічної ріки часу у її стійкості, мужності ,доброті ,милосерді, прив’ язаності до рідної землі. Ось проста і зрозуміла життєва мудрість : свобода людини живе в її серці.

Слайд № 21

Грома дянське суспільство Індивідуальність Патріо- тизм Історична пам’ять Розвиток Осо бис тість Мо раль І закон Боротьба Національна свідомість Незалежність

Слайд № 22

2. Громадянське суспільство в Україні. Конференція "Громадянське суспільство в Україні: спадщина Євромайдану в умовах конфлікту" 21 листопада 2017 року Ольга Бурлюк, Гентський університет, Бельгія Наталія Шаповалова, Фонд Карнегі за міжнародний мир Катерина Зарембо, Центр "Нова Європа" і НаУКМА, Україна

Слайд № 23

Громадянське суспільство після Євромайдану: що змінилося? "КРАПЛЯ В ОКЕАНІ" ЧИ "МОЯ ХАТА СКРАЮ?“ РОЛЬ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА У ЧАС ВІЙНИ ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖІНСТИТУТИ: РАЗОМ, ПРОТИ ЧИ ЗАМІСТЬ?

Слайд № 24

Вправа «Займи позицію». 1) проблема формування громадянського суспільства постала перед Україною тоді, як на Заході такі суспільства давно сформувалися й успішно діють; 2) формування інститутів громадянського суспільства набуває характеру «відвойовування» громадськими організаціями і політичними партіями певних сфер компетенції у держави; 3) Україна активно залучається до процесів глобалізації, а в цих умовах роль держави як арбітра об’єктивно зростає; 4) в країні посилюється соціальна диференціація, відтак виникає необхідність державного регулювання суспільно-політичних та економічних процесів.

Слайд № 25

3. Школа для підлітків «Агенти змін»

Слайд № 26

Робота в групах 1. Утвердження віри в основні права людини, у гідність, честь і цінність людської особистості як основи свободи, справедливості і громадянського спокою в країні; 2.Створення атмосфери вільного формування різноманітних поглядів у людей, а також достовірного і справедливого вираження їхньої політичної волі; 3. Запобігання вкорінення в країні авторитарного режиму - історичної спадщини тоталітарної держави; 4.Забезпеченню використання основних (конституційних) прав і свобод винятково в інтересах суспільного розвитку і добробуту, крім зловживання цими правами і з боку окремих людей та територіальних громад, і народу загалом; 5. Пробудження і закріплення у громадян України політичних ідеалів, а також почуття відповідальності за дії своєї держави, формуванню в них правової свідомості; 6. Формування правового механізму стримувань і противаг між народом і державним апаратом з метою попередження узурпації останнім влади народу, а також зловживання адміністративним ресурсом; 7. Зміцнення конституційного правопорядку у взаємовідносинах між людьми, територіальними громадами, державою й іншими суб'єктами конституційного права;

Слайд № 27

Домашнє завдання Опрацювати відповідний матеріал підручника (т.VIII, творче завдання “Провести соціологічне опитування про розуміння поняття «громадянське суспільство», самостійно визначивши групи респондентів і питання для опитування”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект інтегрованого уроку може слугувати як розробка виховного заходу.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    11 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    141
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    IJ233180
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти