Тема: Дитячий садок. Ігри та іграшки. Казковий світ гри. Молодша група

Опис документу:
Дитячий садок. Ігри та іграшки. Казковий світ гри Пропонується додаток для освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку, який систематизовано відповідно тем тижня у. В додатку пропонується: тематичний словник, пояснення значення слів, художня література, дидактичні ігри, муз.-дидактичні ігри, рухливі та спортивні ігри, сюжетно-рольові ігри, будівельно-конструктивні ігри.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ХИТАЛОЧКА-ГОЙДАЛОЧКА

Хиталочку-гойдалочку

Гойдатиму в садку.

Малесеньку Наталочку

Присплю у холодку.

Хить та хить.

Тихо. Цить.

Хиталочко- гойдалочко,

Гойдайся, не скрипи.

Кричалочко Наталочко,

Мала сестричко, спи!

Хить та хить.

Тихо. Цить.

Хиталочка - гойдалочка

Не забавка мені.

Приспала я Наталочку,

Вона ж росте у сні.

Хить та хить.

Тихо. Спить.

Т. Коломієць

ПЕЧУ, ПЕЧУ ХЛІБЧИК

Українська народна пісенька

Печу, печу хлібчик

Дітям на обідчик:

Меншому — менший,

Старшому — більший,—

Шусть у піч, шусть у піч!

ВЕДМЕДИК

Впав ведмедик на підлогу,

Відірвали йому ногу...

Все одно він самий кращий,

Не віддам його нізащо!

А. Барто

КОНЯЧКА

Я люблю конячку сиву,

Причешу їй гарно гриву,

Гребінцем пригладжу хвостик

І поїду верхи в гості!

А. Барто

М'ЯЧИК

Наша Таня гірко плаче:

Упустила в річку м'ячик!

Годі, Танечко, не плач,

Не потоне в річці м'яч!

А. Барто

ВЕДМЕДИКИ

Ведмежаток я взяла, посадила до стола,

Стала медом частувати:

Пригощайтесь, ведмежата!

А ведмедики сидятьІ нічого не їдять:

Скуштувать медку охота —та відкрить не можуть рота.

Г. Бойко

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ

Одягнемо ляльку на прогулянку

Мета: Вчити послідовності одягання. Активізувати словник з назвами предметів одягу.

Матеріал: Дидактична лялька, набір одягу.

Прокоти кульку у ворітця

Мета: ознайомити дітей з особливостями кульки (кругла, котиться, її можна прокотити у ворітця), вчити впізнавати і називати колір (червона, зелена, синя, жовта).

Матеріал: кульки різного кольору (сині, зелені, червоні, жовті), ворітця такого самого кольору.

ХІД ГРИ

Створити ігрову ситуацію (картину «Катаємо кульки» приносить хтось із персонажів — лялька чи ведмедик). Розглядання картини із супроводжувальною бесідою за її змістом.

Вихователь пропонує дітям прокочувати кульку у ворітця, попередньо розглянувши кульки і ворітця. Діти називають колір кульки та прокочують її у ворітця, а лялька чи ведмедик підхвалює дітей за правильні відповіді та дії, показавши їм, як це слід робити.

Велика й маленька ляльки

Мета: вчити дітей розрізняти й називати предмети одного змісту, але різної величини: для великої ляльки — великий стіл, великий стілець, велика тарілка, велика ложка, для маленької — маленький стіл, маленький стілець, маленька ложка, маленька тарілка; розвивати пам'ять, увагу, мислення.

Ускладнення: пояснювати дії.

Матеріал: дві ляльки різної величини, відповідно до їх величини іграшкові стільчики, столи, посуд (ложки, тарілки).

ХІД ГРИ

До дітей у гості прийшли ляльки. Ігрова проблема — пригостити їх обідом. Добирати предмети відповідно до величини ляльок. Спонукати дітей пояснювати дії, називати предмети.

Прокочування різноколірних кульок

Мета: вправляти у прокочуванні різноколірних кульок до орієнтира.

Сховай автомобіль від дощу

Мета: вчити співвідносити предмети за формою та кольором.

Одягнемо ляльку

Мета: вчити співвідносити предмети за кольором та величиною.

Що в мішечку?

Мета: формувати поняття "твердий", "м'який".

Послухаємо, що чути

Мета: закріпити знання дітей про назви іграшок: барабан, дудочка, бубон, брязкальце.

Вчити знаходити їх і називати.

Купаємо ляльку

Мета: Вчити купати ляльку, дотримуючись послідовності дій. Виховувати турботливе ставлення до ляльки.

Словник: Купатися, тепла, мило.

Матеріал: Ванночка, мило, вода, губка, простирадло.

Одягнемо ляльку на свято

Мета: Вчити дітей послідовності одягання, вмінню застібати ґудзики, розрізняти кольори і називати їх. Знати назви одягу.

Матеріал: Лялька, одяг ляльки.

Познайомимося з собачкою-іграшкою

Мета: Познайомити дітей із собачкою-іграшкою, її діями з нею, особливостями будови тварини (голова, ноги, хвіст).

Продовжувати вчити розрізняти її за яскравими особливостями будови і рухами серед інших тварин, усвідомлювати різницю між живою собакою і іграшкою (жива рухається, діє).

Заохочувати дітей до наслідування дій із собачкою-іграшкою, але знати, що при надмірній дратівливості тварина може зашкодити.

Розвивати мову дітей, мислення, пам'ять, увагу.

Виховувати любов до тварин і вміння впізнавати собачк інших тварин.

Матеріали: Собачка-іграшка, інші іграшкові тварини.

Покажемо ляльці свої іграшки

Мета: Вчити дітей правильно називати назви іграшок, які знаходяться у груповій кімнаті, розрізняти їх за кольором, розміром, формою, кількістю, на дотик. Уміти вправно маніпулювати іграшками.

Збагачувати словник дітей новими словами (м'який, твердий, колючий, маленький, великий, назви кольорів).

Розвивати мову і мислення дітей.

Виховувати бережливе ставлення до іграшок.

Матеріали: Лялька, іграшки.

Вкладаємо ляльку Олю спати

Мета: Продовжувати знайомити дітей з одягом, його назвами, призначенням та дії з ним при роздяганні ляльки і вкладанні спати.

Активізувати словниковий запас дітей словами — плаття, сорочка, штанці, скидай, лягай, заплющ очі.

Вчити правильно називати предмети постільної білизни (подушка, ковдра, матрац, простирадло).

Дати можливість дітям відчути повну тишу коли лялька спить і дотримуватися тиші, щоб не розбудити її. Розвивати фразовимовлення дітей.

Виховувати бережливе ставлення до одягу та постільної білизни.

Матеріали: Лялька, одяг, постільна білизна (лялькова і натуральної величини), брязкальце, колискова «Заколишу дитиноньку».

ЗНАЙДИ ІГРАШКУ”

МЕТА: Вчити дітей знаходити у групі ту іграшку, про яку розповідається у вірші;

розвивати уважність.

УСКЛАДНЕННЯ: іграшки розміщені в різних частинах кімнати, у різних місцях (на стільчику, під столом, на підвіконні тощо).

МАТЕРІАЛ: ведмедик, зайчик, літак, бичок, коник, вантажівка, м”яч.

ХІД ГРИ.

У гості приходить лялька-хлопчик Іванко. Вихователь пропоноє дітям показати Іванкові іграшки, якими воеи граються. Після ознайомлення з іграшками вихователь пропонує погратися і знайти іграшку, про яку читає віршик.

Пальчикова вправа „Дощик”.

Дощику, дощику,

припусти, припусти.

Та на наші капусти

Відром, цебром,

Відерцем, цеберцем!

Подушечки правої (лівої) руки притиснути до столу. Сильно постукати до столу, наче граючи на піаніно.

УСКЛАДНЕННЯ:

  1. одним, а потім двома, вказівним пальчиками стукати по столу;

  2. те саме всіма пальчиками.

ТЕМА: Я мій дитсадок. Казкова країна гри.

Словник

Іменники : лічилка, коляска, свищик, кулька, прапорець, цеглинки, зірка, палиця,

конячка, гойдалка, карусель, санчата, лялька-неваляйка, матрійка, клоун,

пірамідка, брязкальце, м”яч, дзига, кубик, човник, потяг, сопілка, дудка,

барабан, легкова машина, літак, велосипед, лялькова коляска.

Прикметники: м”який, твердий , пухнастий, гумовий, пластмасовий,

дерев”яний, металевий, заводний, рухливий, кольоровий, ігровий,

музичний, народний, веселий, сумний, цікавий, яскравий, улюблений,

жартівливий, кумедний, легковий, вантажний, будівельний, повітряний.

Дієслова : возити, колихати, будувати, грати, ділитися, любити, прибирати,

складати, лікувати, одягати, зберігати, катати, витирати, розкладати.

Узагальнюючі поняття : іграшки, ігровий куточок, заводні, музичні, рухливі,

м”які іграшки, ляльковий посуд, меблі,одяг.

Вислови: разом гратися, дружно гратися, ділитися іграшками, будувати башточку,

будиночок, колихати ляльку,одягати ляльку, вкладати спати, прибирати

ліжко, любит, мити іграшки, допомагати лялькам, складати мозаїку ,

конструктор, пазли, кубики, витирати пил, розкладати, застеляти столик,

накручувати дзигу, плескати, пустувати, гратися.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.