Тема. АПЛІКАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ РІЗАНИХ НИТОК «ГРИБОК»

Опис документу:
Тема. АПЛІКАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ РІЗАНИХ НИТОК «ГРИБОК» Мета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; навчати виготовляти аплікацію з використанням різаних ниток; удосконалювати прийоми роботи з ножицями та клеєм; розвивати творчі здібності, уяву, фантазію, дрібну моторику пальців рук, охайність; виховувати самостійність у роботі, посидючість, любов до праці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 6. АПЛІКАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ РІЗАНИХ НИТОК «ГРИБОК»

Мета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; навчати виготовляти аплікацію з використанням різаних ниток; удосконалювати прийоми роботи з ножицями та клеєм; розвивати творчі здібності, уяву, фантазію, дрібну моторику пальців рук, охайність; виховувати самостійність у роботі, посидючість, любов до праці.

Обладнання: різнокольорові нитки муліне, картон, папір, ножиці, клей, пензлик, серветки для рук, ілюстрації з зображенням грибів, шаблони.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з нитками. Будемо виготовляти аплікацію з різаних ниток. А кого ми на ній зображатимемо, ви дізна­єтеся, коли відгадаєте шифровку:

1

2

3

4

А

З

Н

Р

В

Б

Г

О

Щ

М

В

У

П

Ї

Б

Г

Є

И

К

С

Б — 1, А — 3, Г — 2, В — 4, Б — 2, Г — 3. (Грибок)

Діти читають вірші про гриби.

ЇЖАЧОК І ГРИБОК

Під березу їжачок

Наносив сінця стіжок,

Хоч і знає їжачок,

Що під сіном спить грибок.

От прокинувся грибок,

А на нім лежить стіжок.

Ой, їжаче, їжачок,

Забери кудись стіжок!

Не послухався їжак:

— Проживеш ти, грибе, й так!

І розсердився грибок,

Вперся в землю — і стіжок

Розлетівся, наче пух.

Їжаку забило дух.

— Я ж не знав, що буде так!

М. Стельмах

ГРИБ ДІТКАМ КУПИВ ШАПКИ

Гриб діткам купив шапки.

Повдягалися грибки.

І стають аж на носочки,

Щоб їх бачили в лісочку.

Гриб говорить їм: — Дітки,

Не спинайтесь на носки,

Не показуйте шапки;

Ходить баба за дубами —

Попадете в борщ з грибами.

М. Стельмах

2. Розгадування кросворда «Грибок» (див. додаток на с. 28)

Фізкультхвилинка

Дружно в ліс ми всі пішли,

Скільки тут грибів знайшли!

В кошики ми їх збирали,

Доки повними не стали.

Нахилились уперед, нахилились назад.

Направо і наліво,

Щоб нічого не боліло.

Ще й побігали там трішки,

Натомили свої ніжки.

Поверталися бадьорі,

А про це вже знали в школі.

3. Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

— Розгорніть підручник на с. 31 та розгляньте порядок роботи над аплікацією. У вас на партах лежать шаблони грибів. Візьміть шаблон та обведіть його на картон-основу. На капелюшку грибка нанесіть контури «сонечка», знизу під ніжкою — травичку.

  • Оберіть нитки потрібного кольору.

  • Намотайте нитки на долоню (не дуже багато).

  • Зніміть з долоні і наріжте маленькими шматочками. Покладіть у коробочку або на тарілочку.

  • Змастіть клеєм ту частину аплікації, яку будете засипати нитками.

  • Обережно засипте нитками, дотримуючись контуру.

  • Накрийте аркушем чистого паперу і притисніть.

  • Так само робіть з іншими частинами аплікації.

  • Готову аплікацію покладіть під прес.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

Діти повторюють правила роботи з клеєм.

Учитель за потреби надає допомогу дітям.

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ

— Яка чудова у нас виставка!

— Ми опинилися на галявині, де побачили багато грибів.

— Чи все у вас вийшло, що задумали?

— Хто зазнав труднощів?

— Хто зумів допомогти товаришеві?

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Чи сподобався вам урок?

— Кого б ви обрали зі своїх друзів, щоб подарувати аплікацію?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.