Тема. АПЛІКАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ НИТОК «КОТИК»

Опис документу:
Тема. АПЛІКАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ НИТОК «КОТИК» Мета: ознайомити учнів з різними видами ниток; формувати вміння працювати з нитками; ознайомити з інструментами та пристроями, необхідними для роботи з тканинами та нитками; навчити виготовляти аплікацію з ниток; розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців рук, акуратність у роботі; прищеплювати інтерес до предмета.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 5. АПЛІКАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ НИТОК «КОТИК»

Мета: ознайомити учнів з різними видами ниток; формувати вміння працювати з нитками; ознайомити з інструментами та пристроями, необхідними для роботи з тканинами та нитками; навчити виготовляти аплікацію з ниток; розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців рук, акуратність у роботі; прищеплювати інтерес до предмета.

Обладнання: набір різнокольорових ниток муліне, клей, ножиці, шаблони, ілюстрації із зображенням свійських тварин, відеозапис мультфільму «Котик та Півник».

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення теми та мети уроку

— На попередньому уроці ми закінчили мандрувати казковим лісом. А сьогодні ми вирушаємо до «Міста ниток». Вас вітають майстриня Голочка та її помічники: ножиці, голки, пензлик, клей. Ви дізнаєтеся:

  • які бувають нитки та для чого вони використовуються;

  • таємниці майстерності швачок та вишивальниць;

  • зможете навчитися виготовляти з ниток чудові аплікації.

2. Вступна бесіда

— Подивіться, діти, на свої парти. Що ви на них бачите? (Це тканина.)

— Для чого потрібна тканина?

— Візьміть будь-який шматочок тканини. Подивіться уважно на зріз.

— Що ви помітили? (Тканина складається з ниток.)

— Вони переплетені особливим чином.

— Ви, звісно, бачили, як ваші мами і бабусі шиють або зашивають щось, а можливо, ви й самі вмієте це робити.

— Які інструменти та пристосування потрібні для роботи з тканиною?

— А чи знаєте ви, що нитки бувають різними?

— Нитки бувають різними завтовшки, за кольором, у них різне призначення.

— Де використовуються нитки?

— Яке їх призначення? (Нитки використовуються для шиття, в’язання, вишивання.)

3. Робота за підручником

— Розгорніть підручники на с. 24. Уважно роздивіться шматочок вати. З чого він складається? (З маленьких, дуже тонких, гнучких та міцних ворсинок — волокон.)

— Натуральні волокна можуть бути рослинного, тваринного та мінерального походження. Ви це бачите на малюнку.

— На с. 25–26 прочитайте статтю про виникнення тканини, про пристосування, потрібні для шиття. (Учні читають статтю. Учитель пояснює те, що дітям незрозуміло. Можна показати фільм.)

— З ниток можна виготовити різні вироби й аплікації, іграшки. Ось і сьогодні на уроці ми виготовимо аплікацію з ниток. Відгадайте, яку саме?

  • Він мисливець і пустун,

Муркотливий муркотун.

Ходить у пухнастій шубі,

Любить спати біля груби.

М’які лапки, хижий ротик.

Хто це? Впізнаєте?.. (Котик)

— Які казки, де головним героєм був котик, ви знаєте? (Відповіді дітей.)

— А цю казку ви знаєте?

  • Сидить Півник на печі

Їсть смачненькі калачі.

Ось Лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить Котик рятувати,

В Лиса Півника забрати. («Котик і Півник»)

— Зараз ми переглянемо цей мультфільм.

4. Перегляд мультфільму «Котик і Півник»

— Чи сподобався вам мультфільм?

— Чи можна назвати Півника слухняним?

— Чого навчає вас казка?

5. Робота над загадками

— А яких ще свійських тварин ви знаєте? (Учні розглядають малюнки.)

— Відгадайте загадки (див. додаток на с. 12).

Фізкультхвилинка

6. Ремонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

  • Намалюйте кулі, як показано на малюнку підручника (с. 28), за допомогою шаблонів, які лежать у вас на партах. Самостійно домалюйте вуха, лапки та хвостик.

  • Починаючи від середини тулуба, наклейте нитки по колу.

  • Так само обклейте нитками голову котика, вуха, лапки та хвостик.

  • Зробіть очі, брови та вуса.

  • Котика можна вирізати та наклеїти до картону-основи.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

Діти починають працювати. Учитель за необхідності надає допомогу, учні допомагають одне одному.

Повторення правила безпеки при роботі з клеєм

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ

— Які чудові котики вийшли!

— Вам самим вони подобаються?

— Кому б ви хотіли їх подарувати?

— Чи все у вас вийшло?

— Хто звертався по допомогу?

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Які відкриття зробили сьогодні на уроці?

— Що особливо вам запам’яталося?

— З ким поділитеся враженнями від уроку?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.