Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Технологіїзмін і трансформацій у початковій школі під час дистанційногонавчання (на уроках з предмету «Я досліджую світ»)

НУШ

Для кого: 2 Клас

20.10.2021

34

1

0

Опис документу:

Фестиваль «добрих практик» освітян Харківщини

«Майстри педагогічної справи презентують»

Номінація «Початкова освіта»

Технології змін і трансформацій у початковій школі

під час дистанційного навчання

(на уроках з предмету «Я досліджую світ»)

Виконала:

Писаренко Софія Олексіївна,

учитель початкових класів

КЗ «Зарожненський ліцей»

Чугуївської міської ради

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комунальний заклад «Зарожненський ліцей»

Чугуївської міської ради Харківської області




Фестиваль «добрих практик» освітян Харківщини

«Майстри педагогічної справи презентують»




Номінація «Початкова освіта»







Технології змін і трансформацій у початковій школі

під час дистанційного навчання

(на уроках з предмету «Я досліджую світ»)













Виконала:

Писаренко Софія Олексіївна,

учитель початкових класів

КЗ «Зарожненський ліцей»

Чугуївської міської ради






Чугуїв 2021


З впровадженням дистанційного навчання в освітній процес початкової школи, розвиток інформаційної компетентності в школярів став продуктивнішим, бо навчання здебільше почало потребувати роботи з новітніми комп’ютерними технологіями. Система дистанційного навчання дозволяє придбати необхідні навички і нові знання за допомогою персонального комп'ютера і виходу в мережу Інтернет, та дитина молодшого шкільного віку не може довго знаходитись біля комп’ютера, аби не нашкодити своєму здоров’ю. Онлайн-освіта в початковій школі проводилася в змішаному режимі – синхронне навчання чергувалося або поєднувалося з асинхронним.

Отже, одним із викликів сучасної онлайн-освіти молодших школярів є готовність учителя трансформувати різноманітні методи та прийоми освіти аби мінімізувати час знаходження дитини за комп’ютером та забезпечити її доступ до різних інформаційних ресурсів, що сприятиме збагаченню змісту навчання, надасть йому логічний і пошуковий характер.

Актуальність моєї роботи полягає у проведенні бінарних уроків у синхронному режимі який поєднується з асинхронним.

У своїй педагогічній практиці для формування стійких пізнавальних навичок учнів при мінімальному знаходженні їх за комп’ютером, я інтегрувала різні уроки у початковій школі, залежно від теми. Поєднувала синхронний режим навчання з асинхронним різними способами. Один з них передбачає проведення основної частини бінарного уроку у синхронному режимі, що становить не більше 15 хв., а потім діти повертаються в асинхронний режим та продовжують працювати далі самостійно. Це значно скорочує час знаходження дітей біля гаджетів.

У період перебування на дистанційному навчанні при проведенні бінарних уроків використовувала ресурси мережі Інтернет:

- Сервіс «Blogger» допоміг в розміщенні завдань для дітей 2 класу на асинхронних уроках. Мій блог був у вільному доступі як для дітей, так і для батьків. В ньому я додавала посилання на різні платформи із завданнями для навчання та розвитку дітей. За допомогою блогу, діти могли продивитися уроки у зручний для них час. Уроки, які проводилися в синхронному режимі я дублювала на сторінці блогу. Якщо учень не був присутній на онлайн-уроці, він мав змогу у будь-який час переглянути матеріал та виконати запропоновані завдання за пройденою темою.

- ZOOM.ua - інтерактивна освітня онлайн-платформа дозволила проводити синхронні уроки з учнями. Діти приєднувалися до онлайн-трансляцій уроків для вивчення нової теми або повторення пройденого матеріалу.

Сервіс LearningApps.org
я використовувала постійно, бо він надає можливість легкого конструювання інтерактивних вправ з різних тем уроку під час дистанційного навчання вцілому. За допомогою сервісу я створила свій власний банк навчальних матеріалів з різних предметів за програмою 1-2 класів.
Активно використовувала хмарні технології, а саме можливості «
Google Диска». Це один з найшвидших і найпростіших способів передачі інформації від вчителя дітям та навпаки.

За допомогою різноманітних інтернет-ресурсів розробляти бінарні уроки досить зручно, об’ємний матеріал спрощується та подається дітям у цікавій та легкій до сприйняття формі, але найголовнішим є збереження здоров’я учнів.

Т аким чином, був проведений бінарний урок з Я досліджую світ та Образотворчого мистецтва (Дистанційний бінарний урок 2 клас) Навчання почалося в синхронному режимі на платформі ZOOM.ua з використанням презентації (Презентація до дистанційного бінарного уроку в 2 класі). На уроці я використовувала різноманітні методи та прийоми, які відповідали етапам уроку.

П ід час організаційного моменту я запропонувала учням обрати смайли, запропоновані платформою ZOOM.ua аби визначити їх настрій на початку уроку та ввести дітей в цифрове середовище. За допомогою матеріалам презентації повідомила тему та мету уроку. При роботі з новим матеріалом використовувала метод «Перевернутий клас» - учні знайомилися з Правилами безпечної поведінки під час зимових розваг за допомогою відео. Після перегляду ролика почалося обговорення «проблемних запитань» (Додаток 1 ). Також, учні виконали інтерактивну вправу на платформі LearningApps.org (Інтерактивна вправа "Безпечно/НЕбезпечно") та закріпили отримані знання (Додаток 2).
Після фізкультхвилинки (
Руханка Діда Мороза ) перейшла до практичної частини уроку, де знову в пригоді стала презентація до уроку. Після обговорення практичної частини та підведення підсумку уроку учні 2 класу перейшли в асинхронний режим навчання аби малювати свої малюнки (Додаток 3 ; Додаток 4), які були надіслані мені зручним для дитини способом (Viber, Google Диск, електронна поштова скринька).

( Додаток 5 ) Для дітей, які не мали змоги приєднатися до синхронного режиму урока я продублювала матеріал на сторінці блогу (БЛОГ. Бінарний урок), надавши можливість переглянути його в зручний для дитини час.

Зауважу, що бінарні уроки з використанням презентаційного матеріалу та інтерактивних вправ у комплексі мають високу щільність, інтенсивність зміни видів діяльності дітей, вони набувають нового забарвлення, проходять емоційно, виразно, в ігровій формі, що в підсумку сприяє підвищенню якості засвоєння навчального матеріалу.

Бінарні уроки – цікаве, різноманітне, якісне навчання у початковій школі! На мою думку, такий підхід до дистанційного навчання дає змогу учням не перенавантажитися, зберегти своє здоров’я, а з цим і отримати міцні знання з пройдених тем на уроках. Таким чином вчитель підвищує рівень зацікавленість дитини предметами та підвищує результативність в роботі з учнями, чим активно розвиває формування життєвих компетентностей в дітей, готуючи їх до майбутнього успішного життя.























Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили