Технологічний процес виготовлення виробу:розмічання, випилювання або пиляння (Макет транспортного засобу)

Опис документу:
Важливим в житті кожного хлопчика є технічна грамотність. Завдяки урокам трудового навчавння учні вдосконалюють свої вміння розмічати, випилювати, оздоблювати вироби та робити міні-маркетингові дослідження.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Технологічний процес виготовлення виробу:розмічання, випилювання або пиляння

(Макет транспортного засобу)

Мета: залучити учнів до виготовлення виробів, розповісти про технологічні операції, які необхідні для виготовлення виробу, інструменти , які застосовують; закріпити знання, вміння та навички в ході практичної роботи; сприяти розвитку пізнавальних інтересів, вміння порівнювати та аналізувати,формування вмінь працювати за зразком; виховувати естетичний смак, охайність.

Об’єкт праці: транспортні засоби

Обладнання, інструменти, матеріали: малюнки, клей, різнокольоровий папір папір, ножиці, шаблони, конструкційні матеріали( ДВП, фанера, и т.д), інструменти для виготовлення виробів.

Учні повинні знати етапи та методи проектування виробу, види матеріалів їх властивості, види оздоблення виробів, технологічну послідовність виконання виробу, пристосування та інструменти , які застосовуються в ході практичної роботи, правила ТБ під час виконання практичної роботи.

Учні повинні вміти застосовувати набутті знання під час практичної роботи, розпізнавати технологічні операції, які застосовуються для виготовлення виробу, виконувати прийоми виготовлення виробів, застосовувати інструменти за призначенням, дотримуватись правил ТБ під час практичної роботи

Шаблон виробу

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь.

  1. Чи може учень залишити робоче місце під час заняття?

  2. Що виготовляють із подрібнених відходів деревини?

  3. Що застосовують для розмічання великої кількості деталей?

  4. Які інструменти належать до розмічальних?

  5. Яка робоча поза під час випилювання лобзиком?

  6. Будова лобзика

ІІІ . Повідомлення теми, мети завдань уроку і мотивація начальної діяльності.

На початку доцільно застосувати технологію «Мозковий штурм» для вирішення проблеми:

----- Які технологічні операції необхідні для виготовлення виробу?

----Як ви гадаєте що можна зміни в конструкції виробу який ми виготовляємо?

----Як на вашу думку можна використати цей виріб або призначення його?

Випилювання виробу – надзвичайно необхідна частина у технології

Учитель записує на дошці тему уроку.

VІ. Практична робота.

Виконання практичної роботи. Технологічний процес виготовлення виробу. Розмічання та випилювання виробу.

1.Аналіз завдань практичної роботи:

Звернути увагу учнів на те, що:

  • лобзик тримати перпендикулярно до заготовки;

  • під час роботи сидіти прямо;

  • пиляти рівномірно, не натискуючи сильно на пилочку, щоб вона не зламалась;

  • через -5-хв. Робити перерву для того, щоб пилочка охолола.

2.Забезпечення необхідними матеріалами, інструментами, роздатковим матеріалом.

3.Т.Б. під час виконання завдань.

4. Самостійне виконання роботи учнями.

5.Контроль вчителя з метою виявлення недоліків у ході виконання роботи.

6. Поточний інструктаж.

7.Аналіз недоліків роботи та шляхи їх усунення.

VІІ. Підведення підсумків заняття.

Запитання до класу:

1.Що сьогодні нового ви дізналися на уроці?

2.Чому навчилися?

VІІІ. Мотивація оцінок за урок та виставлення оцінок у журнал.

ІХ. Домашнє завдання .

1. Опрацювати тему в зошиті, повторити правила ТБ, підготуватись до практичної роботи.

ІХ. Прибирання робочого місця.

Моделі із паперу

Схеми розгортки виробів

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»