Технологічна карта. Математика 2 клас. Величини. Довжина. Сантиметр.

Математика

Для кого: 2 Клас

27.10.2020

583

25

0

Опис документу:
Технологічна карта уроку математики у 2 класі за темою "Величини. довжина. Сантиметр". У карті описані тема, мета уроку та подано повний опис заняття з використанням педагогічних ігор "Розумники". Розміщено посилання на фізкультхвилинки.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Технологічна карта уроку математики

2 клас

Урок № 4

Дата _________________

Тема. Величини. Довжина. Сантиметр.

Цілі

освітні: повторити, закріпити та поглибити знання про величини та одиниці їх виміру;

розвивальні: розвивати вміння застосовувати набуті знання на уроках та в повсякденному житті, вільно володіючи поняттями «довжина», «сантиметр»;

виховні: продовжити формувати розуміння необхідності дотримання техніки безпеки при роботі з канцелярським та наочним приладдям.

Місце уроку в системі уроків даного розділу: розділ 1. «Повторення вивченого матеріалу у першому класі. Задача. Розв’язування задач. Величини». Урок 4.

Тип уроку: комбінований.

Основні терміни та поняття: «відрізок», «довжина», «сантиметр».

Міжпредметні зв’язки: інтегрований курс «Я досліджую світ».

Наочність: роздатковий матеріал (геометричні фігури), педагогічні ігри «Розумники».

Обладнання: Підручник «Математика» С.О.Скворцова , О. В. Онопрієнко – Харків «Ранок», 2018, с. 55). Робочий зошит. 2 клас/Л.Г.Петерсон, 2019,-Суми, ТОВ НВП «Росток А.Т.В.»- ст.6. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини–Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

Форми роботи: робота з індивідуальними картками, робота в парах з геометричними фігурами, робота з мультимедійною дошкою, робота у друкованому зошиті.

Девіз уроку: «Математика- це не урок. Математика – це все, що нас оточує»

Хід уроку

Етап уроку

Методи, прийоми

Зміст

І. Організаційний

Бесіда

1.Привітання учнів.

2.Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вправа «Весела лічба»

1.Дві синиці, гарні птиці,

На вербі сиділи,

Три подружки-щебетушки,

Раптом прилетіли.

Скільки на вербі синиць?

Полічи веселих птиць. (5)

2. Ось до класу на урок

Залетіло шість сорок,

Дві пізніше прибуло,

Скільки всіх птахів було? (8)

ІІІ. Мотивація до навчальної діяльності

Завдання «Поміркуємо!»

1.Поміркуємо!

1.1.Скажіть, діти, чи правильна ця лінійка? Обґрунтуйте свою думку.

1.2.А чи правильна ця лінійка? Обґрунтуйте свою думку.

ІV. Повідомлення теми і мети уроку

Розповідь - міркування

1.Згадайте, як вимірювали довжину удава в казці Г. Остера. (У папугах. Удав був завдовжки — 38 папуг.)

2.А чи можна вимірювати довжину класу кроками? (У всіх кроки різні.)

3.Отже, щоб не помилитися, використовують загальні для всіх країн одиниці вимірювання.

4.А як називається ця одиниця вимірювання, ви дізнаєтеся сьогодні на уроці.

V. Повторення та закріплення знань з теми

Робота з роздатковим матеріалом

1.Обведіть фігури, які знаходяться на вашому столі та виміряйте довжину кожної сторони.

2.Зробіть відповідний запис у зошиті, позначивши кожну сторону літерами (розбити на відрізки).

3. Робота за підручником ( С.О.Скворцова , О. В. Онопрієнко – Харків «Ранок», 2018, с. 55).

VІ.Фізкультхвилинка

Вправи для очей на мультимедійній дошці.

https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

VІІ. Первинна перевірка розуміння матеріолу

Робота з ресурсом «Розумники». Педагогічні ігри

1.Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

Довжину невеликих відрізків вимірюють за допомогою лінійки. Лінійку прикладають так, щоб лівий кінець відрізка збігався з нулем на лінійці. Навпроти правого кінця відрізка знаходиться результат вимірювання. Довжина цього відрізка 1 см.

Учні прослуховують пояснення. Вигляд вікна ЕОІР:

2. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

Учні прослуховують пояснення. Вигляд вікна ЕОІР:

Вибери малюнок на якому правильно зображено, як прикладати лінійку для вимірювання довжини відрізка.

3. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

Вигляд вікна ЕОІР:

Добери результати вимірювання

4. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

Вигляд вікна ЕОІР:

Добери результати вимірювання.

Коментування учнями ходу виконання завдань.

VІІІ. Узагальнення і систематизація знань

Робота в зошиті

Робочий зошит. 2 клас/Л.Г.Петерсон, 2019,-Суми, ТОВ НВП «Росток А.Т.В.»- ст.6.

ІX. Підбиття підсумків. Рефлексія.

Повідомлення вчителя

Збіг наш урок, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить.

Ще попереду у нас багато кроків

І цікавих, чудових уроків.

Технологія « Незакінчене речення»

Сьогодні я дізнався (лася) ... .

Було цікаво ... .

Я зрозумів (ла), що ...

Тепер я знаю…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.