Технологія свердлення отворів. Збирання виробу.

Опис документу:
Забезпечити засвоєння знань про прийоми свердлення отворів у сортовому прокаті; формувати вміння виконувати отвори в сортовому прокаті. Розвивати увагу, культуру праці, технологічне мислення, дисциплінованість. Виховувати працелюбність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА.Технологія свердління отворів. Збирання виробу.

МЕТА . НАВЧАЛЬНА : забезпечити засвоєння знань про свердління отворів у сортовому прокаті; формувати вміння виконувати отвори в сортовому прокаті

РОЗВИВАЛЬНА: розвивати увагу,технологічне мислення,культуру праці;

ВИХОВНА: виховувати працелюбність,дисциплінованість,бережливе ставлення до інструментів.

ТИП УРОКУ: комбінований.

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ УЧНІВ НА УРОЦІ: фронтальна і групова робота.

МЕТОДИЧНЕ ОСНАЩЕННЯ УРОКУ: презентація «Машини для свердлення» відео фрагмент, наочні посібники, ноутбук,проектор.

ОБЛАДНАННЯ : свердлильний верстат, дриль, заготовки з сортового прокату, набір свердел, захисні окуляри.

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВЯЗКИ: креслення,фізика.

ХІД УРОКУ

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.

- Створення в класі робочої атмосфери.

2.Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів.

Запитання. Згадайте, де ви бачили в домогосподарстві використовування приладу для свердління отворів?

Відповідь учнів.

Прийом «Мій досвід»

- Про свердлення отворів мені відомо…

- Я користувався такими інструментами для свердління.

- Мої досягнення у свердлінні отворів полягають…

-Я виконував отвори в таких матеріалах…

-У мене найкраще виходило…

- Мені було важко..

3.МОТІВАЦІЯ УЧБОВОІ ДІЯЛЬНОСТІ

- Повідомлення теми , мети, завдань уроку.

На попередніх уроках ми познайомилися з технологіями; розмічання, різання, рубки, опилювання, сформували навички роботи з різноманітними інструментами.

Прийом «Продовжте речення»

- Сьогодні я маю намір…

- Тема уроку для мене цікава тим,що..

Для мене важливо…

-Я планую…

Досягненням нашої роботи став комплексний виріб з сортового прокату та деревини совок. Подивиться,у вас на робочому місці є графічне зображення виробу «креслення»

Запитання:- Скажіть , що нам потрібно зробити з нашим виробом? Які інструменти, прилади ми будемо використовувати?

Відповідь учнів.

Щоб закінчити виріб необхідно засвоїти ще одну технологічну операцію, це свердління.

4.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Запитання:- Як ви розумієте поняття свердління?

Відповідь учнів. Слайд 1.

Сутність свердління полягає в тому, що процес різання здійснюється обертальним і поступальним рухами різального інструмента (свердла) Щодо своєї осі. Цей рух створюється за допомогою ручних (коловорот, дриль ) , або механізованих (електричної дрилі) пристосувань , а також верстатів (свердлильних, токарних) .

Прийоми свердління .Отвори свердлять по попередній розмітці. Попередньо на деталь наносять осеві риски , потім керном роблять невеликі конічні поглиблення, отримувані за кернення (керни), направляють свердло точно по осі майбутнього отвору. Під час свердління, щоб не зламати свердла, потрібно строго зберігати заданий напрямок.

Запитання:- Які бувають отворі? Поясніть?

Відповідь учнів. Слайд 2.

Запитання:- Що таке свердло?

Відповідь учнів. Слайд 3,4.

І так , ми розглянули поняття свердління, но ми не зможемо просвердлити отвір за допомогою рук. Як ви думаєте , що потрібно для свердління?

Відповідь учнів. Слайд 5.

5.ПРАКТИЧНА РОБОТА (СВЕРДЛІННЯ ОТВОРІВ. ЗБИРАННЯ ВИРОБУ)

При збиранні виробу ми будемо працювати з інструментами і матеріалами , які знаходяться на робочому містці, це: викрутка ,рисувалка , шліфувальний папір , керн, напилок, саморізи , слюсарні лещата, дриль,захисні окуляри.

- Вступний інструктаж.

- Визначення мети практичної роботи.

- Послідовність виконання роботи згідно технологічної карти.

- Самостійна робота учнів.

6.ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

С

Я

Р

И

Л

Ь

В

К

О

Р

Т

К

Е

О

Т

В

А

Е

Р

Н

К

Е

Т

Р

Д

Д

У

Р

С

Н

Л

С

В

Е

Р

О

І

Н

Н

Я

Д

Л

Прийом «Лінійний кросворд»

7.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.РЕФЛЕКСІЯ.МОТИВАЦІЯ ОЦІНОК

Анкета самоаналізу.

На уроці я працював

активно

пасивно

Власною діяльністю на уроці я

задоволений

незадоволений

За урок я

Не втомився

втомився

Урок здався мені

тривалим

коротким

Матеріал уроку був для мене

зрозумілим

незрозумілим

Мету практичної роботи на уроці

досягнено

Не досягнено

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
2
міс.
2
8
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!