Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Технологія проблемного навчання на уроках географії

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №PI951739
За публікацію цієї методичної розробки Лесів Інна Олегівна отримав(ла) свідоцтво №PI951739
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Технологія проблемного навчання на уроках географії
Слайд № 1

Технологія проблемного навчання на уроках географії

Лесів Інна Олегівна вчитель географії Новогродівського ЗЗСО І-ІІ ст.№9 Життєве кредо: "Роби добро! Знай: воно повернеться тобі сторицею" Педагогічн...
Слайд № 2

Лесів Інна Олегівна вчитель географії Новогродівського ЗЗСО І-ІІ ст.№9 Життєве кредо: "Роби добро! Знай: воно повернеться тобі сторицею" Педагогічне кредо: "Вчитель - не той хто вчить, а той у якого вчаться"

Проблемне навчання — така організація навчання, яка передбачає створення під керівництвом вчителя проблемної ситуації та активну самостійну діяльні...
Слайд № 3

Проблемне навчання — така організація навчання, яка передбачає створення під керівництвом вчителя проблемної ситуації та активну самостійну діяльність здобувачів освіти, щодо вирішення і розв'язання проблем. Внаслідок чого відбувається збагачення професійними знаннями, уміннями, навичками, розвитком розумових здібностей. В результаті у здобувачів освіти виробляються навики розумових операцій і дій, навики перенесення знань, розвивається увага, творча уява

Технологія проблемного навчання
Слайд № 4

Технологія проблемного навчання

Головні цілі проблемного навчання
Слайд № 5

Головні цілі проблемного навчання

Функції проблемного навчання
Слайд № 6

Функції проблемного навчання

Використовую способи організації проблемного навчання:
Слайд № 7

Використовую способи організації проблемного навчання:

У розв’язанні проблем виокремлюю такі етапи:
Слайд № 8

У розв’язанні проблем виокремлюю такі етапи:

Використовую методи проблемного навчання за методикою Топузова О.М.
Слайд № 9

Використовую методи проблемного навчання за методикою Топузова О.М.

Метод проблемного викладання
Слайд № 10

Метод проблемного викладання

Частково – пошуковий метод
Слайд № 11

Частково – пошуковий метод

Дослідницький метод
Слайд № 12

Дослідницький метод

Монологічний метод
Слайд № 13

Монологічний метод

Розсудливий метод
Слайд № 14

Розсудливий метод

Діалогічний метод
Слайд № 15

Діалогічний метод

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Проблемне навчання — така організація навчання, яка передбачає створення під керівництвом вчителя проблемної ситуації та активну самостійну діяльність здобувачів освіти, щодо вирішення і розв'язання проблем. Внаслідок чого відбувається збагачення професійними знаннями, уміннями, навичками, розвитком розумових здібностей.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Географія
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    220
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    PI951739
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №PI951739
За публікацію цієї методичної розробки Лесів Інна Олегівна отримав(ла) свідоцтво №PI951739
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти