і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Техніка пішохідного туризму

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Техніка пішохідного туризму

Мета: Навчити техніці руху і подолання природних перешкод;

Розвивати навики в'язання вузлів.

Місце проведення: спортивний зал; натягнута основна мотузка 10-12мм та 6 мотузок по 2 м діаметром 6-8 мм

Інвентар: 100 м основної мотузки, 48 карабінів, 6 систем, 6 вісімок, 6 прусиків, 6 жердин, 1 канат, 1 колода, 1 секундомір

Картки: „ Прийоми в'язання вузлів"

Хід заняття.

Організаційний момент.

  1. Перевірка наявності членів гуртка.

  2. Оголошення теми і мети заняття: Техніка пішохідного туризму
    Навчити техніці руху і подолання природних перешкод; Розвивати

навики в'язання вузлів.

  1. Попередження техніки безпеки.

  2. Різноманітні вправи ходьби та бігу.

5. Навчально-розвивальні вправи та вправи на гімнастичній
драбині.

6. Отримання спорядження і індивідуальних карток.

7. Бесіда: а) Ми щодня в’яжемо вузли у побуті.

б)Спритність в’язання вузлів. Книга рекордів світу.

в) Застосування вузлів у туризмі, альпінізмі, спелеології, скелелазінні і при висотних роботах.

8. Класифікація вузлів.

1. Для зв'язування кінців мотузок застосовують наступні вузли:
прямий, академічний, зустрічний, зустрічна вісімка, ткацький, грейпвайн,
булинь.

2. Для прикріплення мотузки до опори (об'єкту) використовуються
наступні вузли: зашморг, карабінний зашморг, багнет, булинь.

3. Для створення на мотузці петлі використовують наступні вузли:
провідник, вісімка, австрійський провідник, подвійний провідник.

4. Для втримання мотузки використовують вузли: що схоплює
(прусик), австрійський, що схоплює, Бахмана.

  1. До вузлів спеціального призначення відносяться: вузол Гарда, стреми.
    6. Контрольні вузли - простий, вісімка. Застосовуються для
    підстрахування основних вузлів.

Основна частина.

1. Об'єднання дітей по групах і розподіл завдань.

Завдання для груп:

  1. в'язання вузлів: провідник, подвійний провідник, вісімка, булінь,
    брамшкотовий, прямий, академічний, зустрічний, схоплюючий,
    стремено;

  2. техніка руху по купинах, жердинах та подолання уявного рову за
    допомогою маятника;

3) траверс схилу: підйом, паралель, спуск. Подолання навісної
переправи та колоди;

4) підйом по схилу, подолання паралельних мотузок, спуск по схилу.

Звернути увагу на помилки:

  • накладання мотузок, відсутність контрольних вузлів;

  • схід з жердини: повністю, частково.

  • Схоплюючий вузол без перекручень, не зафіксовані карабіни, не
    став на страховочну судійську петлю;

  • Схоплюючий вузол не попереду рук;

  • Карабін не посередині між руками на страховочній мотузці.

1. Зміна місць занять між 1 та 2 і 3 та 4 групами.

  1. Зміна місць занять між 1, 2 і 3, 4 групами в цілому.

  2. Зміна місць занять між 3, 4 і 1, 2 групами.

  3. Змагання між групами на швидкість в’язання вузлів.

Заключна частина.

  1. Підсумок. Обговорення виконання завдань кожною групою.

  2. Відзначення найбільш активних учнів.

  3. Завдання додому: повторити в'язання вузлів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Заняття гуртка "Пішохідний туризм"
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Позашкільна освіта
  • Клас
    9 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    104
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    CJ357883
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь