Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

ТАРАС ШЕВЧЕНКО. ВІТЕР ВІЄ-ПОВІВАЄ... ВІТЕР З ГАЄМ РОЗМОВЛЯЄ...

Літературне читання

Для кого: 4 Клас

10.01.2021

453

7

0

Опис документу:
поглиблювати знання учнів про творчість Т. Г. Шевченка; вдосконалювати на¬вички свідомого виразного читання поетичних творів, уміння добирати потрібну інтонацію під час читання; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ВІТЕР ВІЄ-ПОВІВАЄ... ВІТЕР З ГАЄМ РОЗМОВЛЯЄ... ТАРАС ШЕВЧЕНКО
Слайд № 1

ВІТЕР ВІЄ-ПОВІВАЄ... ВІТЕР З ГАЄМ РОЗМОВЛЯЄ... ТАРАС ШЕВЧЕНКО

Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з творчістю Т. Г. Шевченка
Слайд № 2

Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з творчістю Т. Г. Шевченка

«Вітер віє-повіває...» Т. Г. Шевченко
Слайд № 3

«Вітер віє-повіває...» Т. Г. Шевченко

Гра «Рибки»
Слайд № 4

Гра «Рибки»

— Що автор говорить про вітер? — Які уособлення використовує? — З чим порівнює степ? — Якими словами поет описує кобзаря? — Як ви розумієте зміст в...
Слайд № 5

— Що автор говорить про вітер? — Які уособлення використовує? — З чим порівнює степ? — Якими словами поет описує кобзаря? — Як ви розумієте зміст виділеного вислову?

Слайд № 6

Колись у сиву давнину, ходили по Україні старі люди (часто вони були сліпі), співали про тяжке життя, про героїчні подвиги козаків
Слайд № 7

Колись у сиву давнину, ходили по Україні старі люди (часто вони були сліпі), співали про тяжке життя, про героїчні подвиги козаків

Співаючи, вони грали на музичному інструменті — кобзі (бандурі)
Слайд № 8

Співаючи, вони грали на музичному інструменті — кобзі (бандурі)

Свою першу збірку творів (1840 р.) Шевченко назвав «Кобзар»
Слайд № 9

Свою першу збірку творів (1840 р.) Шевченко назвав «Кобзар»

«Кобзар» Василь Касіян — Кого художник зобразив на картині? Які кольори він використав? — Який настрій вони створюють? Як передають характер героя?...
Слайд № 10

«Кобзар» Василь Касіян — Кого художник зобразив на картині? Які кольори він використав? — Який настрій вони створюють? Як передають характер героя? — Що можна сказати про кобзаря? — Що зображено на другому плані картини? — Які відчуття викликає картина?

«Вітер з гаєм розмовляє...» Т. Г. Шевченко
Слайд № 11

«Вітер з гаєм розмовляє...» Т. Г. Шевченко

— Що поет описує у вірші? — Які уособлення вживає? — Де плив човен? — Чому його ніхто не спиняє? — Куди поплив човен? — Що з ним сталося? — Як поет...
Слайд № 12

— Що поет описує у вірші? — Які уособлення вживає? — Де плив човен? — Чому його ніхто не спиняє? — Куди поплив човен? — Що з ним сталося? — Як поет передав картини тиші і неспокою в природі?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Вивчити напам’ять вірш «Вітер віє-повіває...» (с. 84-85)
Слайд № 13

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Вивчити напам’ять вірш «Вітер віє-повіває...» (с. 84-85)

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група Основа», 2016 Джерела: 1...
Слайд № 14

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група Основа», 2016 Джерела: 1. Ковальчук Н. О., Настенко А. І. Літературне читання. 4 клас. ІІ семестр (за підручником О. Я. Савченко) / Н. О. Ковальчук, А. І. Настенко. — 166, [2] с. — (Серія «Початкова школа. Мій конспект»).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.