• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Табличне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання і розв’язування задач за коротким записом

Табличне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання і розв’язування задач за коротким записом

Опис документу:
Дана презентація допоможе повторити прийоми табличного додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток; формувати вміння порівнювати довжину відрізків, розв’язувати задачі за коротким записом; розвивати логічне мислення, просторове уявлення, математичне мовлення; виховувати старанність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» Табличне додавання і віднімання двоцифрових чис...
Слайд № 1

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» Табличне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.Складання і розв’язування задач за коротким записом.

Запишіть число, в якому 7 десятків і 8 одиниці; 4 десятки і 5 одиниць. Запишіть найменше двоцифрове число. Запишіть «сусідів» числа 39. Запишіть чи...
Слайд № 2

Запишіть число, в якому 7 десятків і 8 одиниці; 4 десятки і 5 одиниць. Запишіть найменше двоцифрове число. Запишіть «сусідів» числа 39. Запишіть число, попереднє до числа 80. Запишіть число, наступне до числа 49. Запишіть число 73 у вигляді суми розрядних доданків. Запишіть у вигляді прикладу: як утворити число 69 з попереднього числа? Запишіть у вигляді прикладу: як утворити число 90 з наступного за ним числа? Запишіть у вигляді прикладу: скільки дістанемо, якщо від числа 24 відняти кількість його одиниць? МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

Прочитайте правило в підручнику на с. 6 Користуючись цим твердженням, обчисліть та випишіть парами вирази, числові значення яких рівні. Робота за п...
Слайд № 3

Прочитайте правило в підручнику на с. 6 Користуючись цим твердженням, обчисліть та випишіть парами вирази, числові значення яких рівні. Робота за підручником

ПЕРЕВІРИМО 14-6=14-4-2 8+9=8+2+7 60+31=60+30+1 68-28=68-20-8 14-8=14-4-4 77+4=77+3+1
Слайд № 4

ПЕРЕВІРИМО 14-6=14-4-2 8+9=8+2+7 60+31=60+30+1 68-28=68-20-8 14-8=14-4-4 77+4=77+3+1

ПРИ ДОДАВАННІ І ВІДНІМАННІ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСМЯТОК МИ КОРИСТУЄМОСЯ ПРИЙОМОМ РОЗКЛАДАННЯ ЧИСЕЛ НА ДВА ЗРУЧНІ ДОДАНКИ: 4+9=13 6 ...
Слайд № 5

ПРИ ДОДАВАННІ І ВІДНІМАННІ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСМЯТОК МИ КОРИСТУЄМОСЯ ПРИЙОМОМ РОЗКЛАДАННЯ ЧИСЕЛ НА ДВА ЗРУЧНІ ДОДАНКИ: 4+9=13 6 3 15-8=7 5 3

1-й спосіб 46-4-7=35(м) 2-й спосіб 46-(4+7)= 35(м) РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ І варіант
Слайд № 6

1-й спосіб 46-4-7=35(м) 2-й спосіб 46-(4+7)= 35(м) РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ І варіант

1-й спосіб 24-(6+7)=11(ігр.) 2-й спосіб 24-6-7=11(ігр.) РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ ІІ варіант
Слайд № 7

1-й спосіб 24-(6+7)=11(ігр.) 2-й спосіб 24-6-7=11(ігр.) РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ ІІ варіант

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ ЗАДАЧ Треба перевезти 11 шаф. На автомобіль можна навантажити не більше 3 шаф. Скільки рейсів доведеться зробити автомобілю?
Слайд № 8

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ ЗАДАЧ Треба перевезти 11 шаф. На автомобіль можна навантажити не більше 3 шаф. Скільки рейсів доведеться зробити автомобілю?

У Петрика було 7 грн, а у Михайлика – 5 грн. Петрик купив олівець. Скільки коштує олівець, якщо у хлопчиків грошей стало порівну?
Слайд № 9

У Петрика було 7 грн, а у Михайлика – 5 грн. Петрик купив олівець. Скільки коштує олівець, якщо у хлопчиків грошей стало порівну?

У Люсі 3 цукерки, у Валі – стільки ж. Люся віддала Валі 1 цукерку. На скільки цукерок стало більше у Валі?
Слайд № 10

У Люсі 3 цукерки, у Валі – стільки ж. Люся віддала Валі 1 цукерку. На скільки цукерок стало більше у Валі?

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2014 Джерела:...
Слайд № 11

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2014 Джерела: 1. Володарська М. О. Математика. 2 клас. IІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка) / М. О. Володарська. — Х. : Вид. група «Основа», 2013. — 158, [2] с. — (Серія «Початкова школа. Мій конспект»).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн