і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • : Таблиці додавання і віднімання числа 4. Додавання і віднімання за допомогою числового відрізка. Складання і розв’язування задач за коротким записом.

: Таблиці додавання і віднімання числа 4. Додавання і віднімання за допомогою числового відрізка. Складання і розв’язування задач за коротким записом.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема : Таблиці додавання і віднімання числа 4. Додавання і віднімання за допомогою числового відрізка. Складання і розв’язування задач за коротким записом.

Мета : Скласти таблицю додавання і віднімання 4; вправляти учнів у розв’язуванні прикладів на додавання й віднімання чисел 3 і 4; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати мислення.

Обладнання: таблиця «Додавання і віднімання числа 4»; предметні малюнки; картки для роботи в парах; малюнки із зображенням тварин(заєць, їжак, сова, ведмідь, вовк, лисиця); набір цифр; дидактичний матеріал.

Хід уроку.

І. Діти, у нас на уроці гості! Привітайтесь!

Сядьте зручно, посміхніться,

І на мене подивіться

Зробимо в науку крок,

Починаємо урок!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

До нас на урок завітали звірята з лісової школи. Вони принесли для нас завдання. Якщо успішно виконаємо – отримаємо від них подарунки.

ІІІ. Актуалізація знань.

Опитування:

  • Хто навчається в лісовій школі?

  • Що їх об’єднує?( вушка, хвостики, живуть у лісі, самі собі добувають їжу)

  • Що таке множина? (об’єднання предметів за якоюсь ознакою)

  • Чи можна учнів лісової школи назвати множиною?

  • Чи може множина збільшуватись чи зменшуватись?

  • Наведіть приклади множини?(тюльпани, дерева, учні)

  1. Довгі вуха, куций хвіст

Невеличкий він на зріст

На городі побував –

Нам капусту пожував

(зайчик)

Робота біля дошки.

8+1 3+4 6+1 8–1 10–8

4+4 2+7 10–3 6+2 (із зайчиками)

  1. Цілий день працюю в гаї,

Діловито цвях б’ю.

Я не цвяхи забиваю,

Я комашок дістаю.

Математичний диктант.

  • Попереднє до 5 4

  • Наступне за 7 8

  • Між 8 і 10 9

  • Найменше натуральне 1

  • Сума чисел 2+3 5

  • Різниця чисел 10–2 8

Продовжимо урок без зупинки

Каліграфічною хвилинкою.

  1. Гостроносий і малий,

Сірий, тихий і не злий.

Весь із тонких голочок.

Як зветься він?

(їжачок)

Весела задача

Ох, було ж нас мороки.

Посварились дві сороки.

На їх шум ще дві примчало.

Скільки разом пташок стало?

Ось 4 жартівливо, 4 4 4 4 4

Вигинає лікоть вліво

ІV. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ми будемо розв’язувати приклади, додаючи і віднімаючи 4. А також розв’яжемо цікаві задачі.

  1. Повторення складу 4. 4

4 = 3 + 1

4 = 1 + 3

  1. Робота з геометричними матеріалом.

Фізкульт хвилинка( про сонечко)

  • Що означає +1 (наступне)

  • Що означає – 1 (попереднє)

  • Що означає «збільшити на 2»

  • Що означає «зменшити на 3»

  • Що означає «збільшити на 3; зменшити на 3»

  • Що означає збільшити на 4.

  1. Робота з підручником.(Рівкінд Ф.М, Оляницька Л.В.)

(с. 67) – хором.

  1. По полю гасає,

Овечок хапає та

всіх лякає?

(вовк)

  1. Колективне розв’язування прикладів.

Не стулить і мить очей,

Вночі полює на мишок,

Зате удень відпочива.

Ні, це не кішка, це …(сова)

4+4= 1+4= 9–4=

2+4= 7–2= 10–4=

3+4= 5–4= 6+4=

пальчикова гімнастика

  1. Хоч у нього й шуба є,

Та як холод настає,

Він не їсть тоді, не п’є

І не ходить, не гуляє,

А у лігво спать лягає.

Задача

На столі лежало 5 книг, поклали ще 4. Скільки книг стало?

Було – 5 к.

Поклали – 4 к.

Стало – ?

Було – 8 апельсинів

З’їли – 4 апельсини

Залишилось – ?

V. Узагальнення знань.

  1. Є в зайчихи 5 малят,

Неслухняних зайчат, 5–3=2

На обід їх мама жде.

Три прийшли, а скільки йде?

  1. Горобець і три синиці он летять до годівниці. 1+3=4

Скільки птахів, підкажіть будуть вдячні за обід.

VІ. Підсумок уроку.

  • Ось і пролунав дзвінок,

Закінчився наш урок.

За роботу, по заслузі,

Щиро дякую Вам друзі!

  • Чиє завдання було найлегшим?

  • А найцікавішим?

  • Подарунки!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета : Скласти таблицю додавання і віднімання 4; вправляти учнів у розв’язуванні прикладів на додавання й віднімання чисел 3 і 4; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати мислення.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    411
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    18
  • Номер матеріала
    KX807924
  • Вподобань
    0
Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь