Таблиці додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Задачі на знаходження зменшуваного.

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Задачі на знаходження зменшуваного.

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Гра «Доповни до 10»

— Кожне з чисел доповніть до 10.

10

6

 

9

5

 

1

 

2

3

 

8

 

 

7

 

4

 

 

2. Робота над задачею

У десятилітрове відро налили 9 л води. Скільки літрів води треба долити, щоб відро стало повним?

3. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

1; 3; 5; ...; ...; 11; ...; ...; ...; ....

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомами додавання і віднімання одноцифрових чисел, складемо таблиці додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток, будемо розв’язувати задачі і приклади.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 16-17)

Завдання 3. Колективне опрацювання матеріалу

— Поясніть прийоми додавання і віднімання чисел з переходом через розряд.

— Перевірте результати обчислень за таблицями.

— Прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 2, починаючи від найбільшого результату.

— Прочитайте тільки результати таблиці.

— Прочитайте результати від найбільшого числа до найменшого.

— Затуліть лінійкою відповіді таблиці та розкажіть їх по пам’яті.

Завдання на дошці

12-3

15-6

14-5

13-4

Учні «ланцюжком» розв’язують приклади. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Задача 4. Фронтальне вивчення змісту задачі

2. Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над задачами (усно)

— Розв’яжіть пряму і обернену задачі.

• На озері плавають білі та чорні лебеді. Чорних 9, а білих — на 2 більше. Скільки білих лебедів на озері?

• На озері плавають білі та чорні лебеді. Білих 11, а чорних — на 2 менше. Скільки чорних лебедів на озері?

— Визначте вираз, що є розв’язанням кожної задачі.

9 + 2   

9 - 2    

11 - 2  

11 + 2 

11 - 9

4. Розв'язування задачі 6

 VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 12, № 5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.