Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Таблиця ділення числа 3. Креслення ламаної лінії. 2 клас

Математика

13.01.2021

311

4

0

Опис документу:
Працювати над засвоєнням таблиці ділення числа 3, взаємозв'язком між множення і ділення; формувати вміння практично застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв'язування прикладів і задач; розвивати мислення, пам'ять.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Таблиця ділення числа 3. Креслення ламаної лінії 2 клас
Слайд № 1

Таблиця ділення числа 3. Креслення ламаної лінії 2 клас

Йшла до зайця в гості Лиска, Несла 3 пучки редиски. кожному редисок — п'ять. Як усі порахувать? 6 метеликів летіли, Парами спочити сіли. На скілько...
Слайд № 2

Йшла до зайця в гості Лиска, Несла 3 пучки редиски. кожному редисок — п'ять. Як усі порахувать? 6 метеликів летіли, Парами спочити сіли. На скількох, скажіть, ромашках Сплять гарненькі ці комашки Біля липи бджіл багато, Мед збирають волохаті! 6 джмелів між них кружляють, Теж медок вони шукають. Менше їх, ніж бджіл, в 3 рази. Порахуйте бджіл одразу. На трьох гілках по сім груш Вітер до землі схиляє. Поміркуйте, не спішіть, Груші правильно лічіть. 12 бджіл у квітах мед смачний збирали. А бджоляток в 3 раз менше у вуликах чекали. Скільки бджілок-діток всіх? Полічіть швиденько їх. Літнє сонце припікає, Соком груші наливає. На трьох гілках по сім груш Вітер до землі схиляє. Поміркуйте, не спішіть, Груші правильно лічіть. Літо садом мандрувало, Дітям груші дарувало. -Ось вам грушок 15, А вас, діток, всього п’ять. Кожен груші може взяти, Від душі посмакувати. Треба дітям відгадати, Скільки кожному узяти?

4 12 : 3 + 4 = 8 4 12 : 3 - 4 = 0 9 27 : 3 - 6 = 3 21 : 3 = 7 15 : 3 = 5 9 27 : 3 + 16 = 25 8 24 : 3 + 24 = 32 6 18 : 3 - 0 = 6
Слайд № 3

4 12 : 3 + 4 = 8 4 12 : 3 - 4 = 0 9 27 : 3 - 6 = 3 21 : 3 = 7 15 : 3 = 5 9 27 : 3 + 16 = 25 8 24 : 3 + 24 = 32 6 18 : 3 - 0 = 6

Серед поданих чисел виписати тільки ті числа, які є результами таблиці множення числа 3. 6, 10, 9, 19, 12, 14, 15, 16, 18, 24, 27. 6, 9, 12, 15, 18...
Слайд № 4

Серед поданих чисел виписати тільки ті числа, які є результами таблиці множення числа 3. 6, 10, 9, 19, 12, 14, 15, 16, 18, 24, 27. 6, 9, 12, 15, 18, 24, 27. Каліграфічна хвилинка

Кухар ресторану зліпив на замовлення 30 вареників. Троє відвідувачів з'їли три однакові порції вареників. Залишилося 12 вареників. Скільки вареникі...
Слайд № 5

Кухар ресторану зліпив на замовлення 30 вареників. Троє відвідувачів з'їли три однакові порції вареників. Залишилося 12 вареників. Скільки вареників з'їв кожен з трьох відвідувачів ресторану? 1) 30 - 12 = 18 (в.) – з’їли відвідувачі 2) 18 : 3 = 6 (в.) Відповідь: кожен з відвідувачів з'їв по 6 вареників

У кафе Було 18 шматочків торта. Відвідувачі замовили по 3 шматочки торта кожен. Залишилося 12 шматочків. Скільки відвідувачів замовляти шматочки то...
Слайд № 6

У кафе Було 18 шматочків торта. Відвідувачі замовили по 3 шматочки торта кожен. Залишилося 12 шматочків. Скільки відвідувачів замовляти шматочки торту? 1) 18 - 12 = 6 (шм.) - замовили 2) 6 : 3 = 2 (в.) Відповідь: 2 відвідувачі замовили шматочки торту.

Кондитер прикрасив торт лініями ламаної. ламана завдовжки 12 см з ланками по 3 см. Чи є правильний малюнок ламаної? 3 + 3 + 3 + 3 = 12 (см) – одна ...
Слайд № 7

Кондитер прикрасив торт лініями ламаної. ламана завдовжки 12 см з ланками по 3 см. Чи є правильний малюнок ламаної? 3 + 3 + 3 + 3 = 12 (см) – одна ланка ламаної

Дякую за увагу!
Слайд № 8

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.