Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Світле Христове Воскресіння.

Етика

Для кого: 1 Клас

22.08.2018

481

2

0

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Світле Христове Воскресіння.

Мета. Відчути велич події Воскресіння Ісуса Христа, багатство і красу Великодніх звичаїв; плекати почуття християнської радості у святкові дні.

Ключовий вірш: «Чого ви шукаєте Живого між мертвими? Нема Його тут, бо Воскрес!» (Лк. 24:5-6).

Навчальні засоби. Великодній кошик, вишитий рушник, писанки, записи гаївок, вирізаний кошик і картки із малюнками Великодніх страв, робочі зошити Г.Добош, Л.Кучми, О.Пацерковської, О.Шумської.

Перебіг уроку

І. Вступна частина.

1. Християнське вітання.

2. Молитва «Отче наш».

ІІ. Актуалізація особистісного досвіду.

Виконання впр.1 з посібника О.Шумської (с.30).

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Фронтальна бесіда.

    • Яке свято ми відзначали минулої неділі?

    • Чому ми по-іншому віталися сьогодні?

2. Виконання впр.5 з посібника О.Шумської (с.31).

3. Зачитування вчителем Біблійного вірша.

4. Висловлення учнями припущень, з якою подією він пов’язаний.

5. Висновки вчителя.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

Спільне визначення теми і мети уроку.

V. Засвоєння нових знань, формування опорних умінь і навичок.

1. Розповідь учителя.

    • Воскресіння – одне з найважливіших і найбільших свят християн усього світу.

    • Ми вшановуємо подвиг Христос, який пожертвував Собою заради нас і задля нашого спасіння від гріха, недобрих учинків.

    • «Христос Воскрес із мертвих, смертю смерть подолав», - раз у раз звучить цього дня у Церкві.

    • На Великдень ми йдемо до Церкви, на Літургію – величну Службу Божу.

    • Повернувшись додому, сідаємо до святкового сніданку. На стіл кладемо страви з Великоднього кошика: паску, яйця, шинку, ковбасу, сир, масло, хрін, сіль.

    • Найперше батько бере свячене яйце, розділяє його на стільки частин, скільки членів родини, подає кожному, говорить: «Христос Воскрес!». Ті, хто бере, відповідають: «Воістину Воскрес!» Кожен, хто взяв свячене яйце, хреститься і споживає його.

    • Потім мати розрізає паску, всі смакують її, після чого куштують інші Великодні страви.

    • Після обіду молодь збирається біля церкви і водить гаївки.

2. Виконання впр.1 з посібника О.Пацерковської (с.54), впр.2 з посібника О.Шумської (с.30), конкурс на кращий малюнок Великоднього кошика.

VІ. Закріплення навчальних досягнень, поглиблення знань.

  1. Виконання впр.3 з посібника Л.Кучми (с.29).

  2. Гра «Я складаю Великодній кошик».

Учитель заздалегідь виготовляє кошик з паперу, показує дітям продукти, солодощі, іграшки і запитуємо, що з них кладемо у кошик для посвячення. Відтак кожна дитина, склавши свій кошичок, несе його додому.

  1. Виконання впр.3 з посібника О.Шумської (с.31), впр.2,3 з посібника О.Пацерковської (с.55).

  2. Руханкова пауза – впр.5 з посібника Л.Кучми (с.30).

  3. Виконання впр.4 з посібника О.Шумської (с.31), впр.4 з посібника Л.Кучми (с.30), впр.6 з посібника О.Шумської (с.31).

VІІ. Узагальнення та систематизація набутих компетентностей.

  1. Розповіді дітей про святкування Великодня і Великодні звичаї в їхній сім’ї, родині.

  2. Розмальовка (посібник Г.Добош, с.29).

3. Виконання впр.4 з посібника О.Пацерковської (с.55).

4. Підсумкова бесіда.

  • Як по-іншому називають Свято Христового Воскресіння?

  • Як жінки-мироносиці дізналися про Воскресіння Ісуса Христа?

  • Яке значення для нас має Воскресіння Ісуса Христа?

VІІІ. Підсумкова частина.

1. Словесне цінування роботи учнів.

2. Подячна молитва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.