! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Світ української поезії. Народна драма

Опис документу:
Тематичний контроль знань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська література. 8 клас

Світ української поезії. Народна драма

І варіант

  1. Проблема захисту рідної мови порушується у вірші :

а) В. Підпалого «Запросини»;

б) І. Малковича «Музика, що пішла»;

в) І. Малковича «Свічечка букви «Ї».

  1. Першозасновником театру корифеїв вважається актор, драматург, режисер:

а) Іван Карпенко-Карий;

б) Марія Заньковецька;

в) Михайло Старицький.

  1. Символічним образом саду в однойменному вірші В. Сосюри постає:

а) військо;

б) малюки в дитячому садочку;

в) український народ.

  1. У вірші Б. Олійника «Ринг» ідеться про такий вид спорту, як:

а) футбол;

б) художня гімнастика;

в) бокс.

  1. Ліричного героя вірша І. Малковича оберігає :

а) янгол-охоронець;

б) Берегиня;

в) кохана.

  1. Вірш В. Підпалого «Тиха елегія» належить до:

а) патріотичної лірики;

б) пейзажної лірики;

в) філософської лірики.

1-6 питання – по 1 балу

  1. Справжнє прізвище І. Карпенка – Карого … , а його родина дала українській культурі таких видатних людей… (1 бал)

  1. Схарактеризуйте образ Герасима Калитки – головного героя п’єси І. Карпенка-Карого «Сто тисяч». (2 бали)

  1. Визначте віршовий розмір поезії І. Малковича «З янголом на плечі», строфу з якої подано для виконання вами графічної схеми(3 бали):

Краєм світу , уночі,

при Господній при свічі

хтось бреде собі самотньо

із янголом на плечі.

Українська література. 8 клас

Світ української поезії. Народна драма

ІІ варіант

  1. Проблема необхідності наполегливо йти до своєї мети не порушується у вірші :

а) В. Підпалого «Запросини»;

б) І. Малковича «З янголом на плечі»;

в) І. Малковича «Свічечка букви «Ї».

  1. За жанром «Сто тисяч» І. Карпенка-Карого – це:

а) казка;

б) трагедія;

в) трагікомедія.

  1. Ліричний герой вірша В. Сосюри «Васильки» порівнює очі коханої з:

а) стиглими вишнями;

б) волошками;

в) фіалками.

  1. Вірш «Любіть Україну» написав:

а) Б. Олійник;

б) В. Сосюра;

в) В. Підпалий.

  1. У поезії І. Малковича «Свічечка букви «Ї» звучить заклик оберігати букви:

а) ч,щ;

б)ю,я;

в) є,ї.

  1. У поезії Б. Олійника «Вибір» згадуються птахи:

а) соловї та зозулі;

б) лебеді й журавлі;

в) журавлі й чайки.

1-6 питання – по 1 балу

  1. І. Карпенко – Карий обрав свій псевдонім і назвав своїх дітей під впливом… (1 бал)

  1. Коротко схарактеризуйте другорядні образи трагікомедії І. Карпенка-Карого, які допомагають розкрити образ головного героя, відтінюють його риси характеру. (2 бали)

  1. Визначте віршовий розмір поезії І. Малковича «Музика, що пішла», строфу з якої подано для виконання вами графічної схеми(3 бали):

Візьму собі землі окраєць,

піду блукати по світах, -

хай тільки вітер завиває

в моїх розхристаних слідах…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись