Світ української поезії

Опис документу:
Тематичний контроль знань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська література. 8 клас

Світ української поезії

І варіант

  1. Лицаря з «Давньої казки» Лесі Українки звали:

а) Асмундо;

б) Рональдо;

в) Бертольдо.

  1. З якого вірша Лесі Українки рядки:

Моя душа ніколи не забуде

Того дарунку, що весна дала;

Весни такої не було й не буде,

Як та була, що за вікном цвіла.

а) «Хотіла б я піснею стати»;

б) «Давня весна»;

в) «Ви щасливі, пречистії зорі».

  1. Іван Вишенський – це:

а) мовознавець і фольклорист;

б) письменник і чернець-аскет;

в) художник і скульптор.

  1. Визначте «третє зайве, поясніть чому ви обрали цей твір. (1 бал)

«Мені однаково»;

«Минають дні, минають ночі»;

«Іван Вишенський».

  1. Лірична героїня поезії Лесі Українки «Ви щасливі, пречистії зорі» звертається до:

а) птахів;

б) зірок;

в) хмар.

1-5 завдання – по 1 балу

  1. Дайте визначення рими, назвіть види рим. (2 бали)

  1. Назвіть та схематично зобразіть двоскладові віршові розміри. (2 бали)

  1. Визначте риму, римування та віршовий розмір поезії Лесі Українки «Ви щасливі, пречистії зорі». (3 бали)

Українська література. 8 клас

Світ української поезії

ІІ варіант

  1. Історичною є поема:

а) «Давня казка»;

б) «Іван Вишенський»;

в) «Давня весна».

  1. З якого вірша Т. Шевченка рядки:

В неволі виріс між чужими

І, неоплаканий своїми,

В неволі плачучи, умру

І все з собою заберу.

а) «Мені однаково»;

б) «Думи мої, думи мої»;

в) «Ой три шляхи широкії».

  1. У поемі «Давня казка» стати придворним поетом запропоновано:

а) Лесі Українці;

б) безіменному співцеві;

в)читачеві цього твору.

  1. Визначте «третє зайве, поясніть чому ви обрали цей твір.

«Мені однаково»;

«Давня весна»;

«Хотіла б я піснею стати».

  1. Батько якого українського поета в заповіті не визначив йому ніякої спадщини, заявивши, що з сина «буде або велика людина, або велике ледащо»:

а) Лесі Українки;

б) Тараса Шевченка;

в) Івана Франка.

1-5 завдання – по 1 балу

  1. Дайте визначення стопи, зазвіть види римування. (2 бали)

  1. Назвіть та схематично зобразіть трискладові віршові розміри. (2 бали)

  1. Визначте риму, римування та віршовий розмір поезії Лесі Українки «Хотіла б я піснею стати». (3 бали)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!