і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Свійські тіарини

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегроване заняття з пріоритетом художньо-мовленнєвих

завдань у молодшій групі

Тема: Засніжена ялинка.

Програмовий зміст: формувати у дітей вміння орієнтуватись на площині аркуша (малювати на всій площині аркуша), малювати пальчиками, розрізняти кольори ( білий, синій, зелений); порівнювати пейзажні картини; давати відповіді на питання; збагачувати словник дітей прикметниками, іменниками, новими словами: снігопад, засніжена; уточнювати знання дітей про зимові явища природи, помічати її красу; формувати художньо-творчі здібності засобами нетрадиційного малювання; розвивати мислення, пам'ять, увагу, дрібну моторику пальців; виховувати цікавість до навколишнього світу.

Матеріал: ½ аркуша паперу зафарбованого у синій колір, гуашева фарба біла, серветки, картини зимового пейзажу, ялинка рукавичка, ялинка штучна, вата.

Хід заняття

  1. Вітання (діти стають у коло тримаючись за руки).

Сонечко засяяло:

    • Добрий день! – промовило.

Пташка за віконечком:

- Добрий день! – цвірінькнула.

Діточки в садочку:

    • Добрий день - сказали.

І веселі дітлахи

До пригод готові всі!

Сюрпризний момент ( ялинка-рукавичка).

- Діти, погляньте, хто до нас завітав у гості? (ялинка)

- Яка вона? (зелена, висока, струнка, красива, колюча…)

Вона хоче запросити нас до зимового лісу, але незвичайного, а намальованого художниками.

Бесіда: «Пора року – зима» (діти переходять на килимок і сідають на подушечки).

- На вулиці зараз яка пора року?( зима). З приходом зими стає холодно, морозно, падає сніг але дуже гарно. Погляньте, як прикрашений ліс (розгляд картин).

    • Що ви бачите на картині? Що лежить на верхівках дерев? Яким кольором намалював художник сніг? Яка частина доби зображена?

    • А на цій картині який колір неба зобразив художник? Яка це частина доби?

    • А, який настрій на цій картині: сумний чи веселий? Що за краплинки зобразив художник? (сніг)

Мовленнєва гра «Сніг який?» (білий, легкий, пухнастий, красивий, мокрий, холодний).

Коли сніг падає, він накриває все білим килимом. Давайте і ми з ялинкою погуляємо по сніжку.

Фізкультхвилинка.

По засніженій доріжці - гуп-гуп, гуп-гуп

Ми з малятами крокуємо - туп-туп, туп-туп.

Наберемо в руки снігу - скрип-скрип, скрип-скрип

Розпочнемо гру у сніжки - вжик-вжик, вжик-вжик.

Д/г «Якого кольору?»

- Діти, а ялинка хоче з вами пограти у гру «Якого кольору». Якщо сніг буде густо падати тобі, Соню, на шапочку, якого кольору вона стане? (білого);

    • на черевички? (білого);

    • на доріжку (білого);

    • на дахи будинків? (білого);

    • на ялинку? (білого).

- Ялинко, а діти сьогодні будуть прикрашати ялиночки білим, пухнастим снігом. Ти хочеш побачити? Працювати ми будемо пальчиками і виконаємо зараз пальчикову вправу.

Пальчикова вправа.

Сипле хмарка сніг біленький

І лягає він тихенько

На дерева, на кущі,

На будинки, на людей…

Пада, пада сніг тихенько

Навіть зайчик став біленький.

- Молодці! А зараз переходимо до нашої художньої студії. (Діти сідають за столи)

- Погляньте, що у вас зображено на папері? (ялинка). Якщо зараз зима, то чого ж не вистачає? (снігу). Я пропоную вам перетворитися на художників і прикрасити ялиночки білим сніжком. А наша гостя, Ялиночка, буде спостерігати за вашою роботою.

(Вихователь пояснює техніку малювання пальчиком).

(Самостійна робота дітей у художній студії)

- Діти, коли сніг падає густо, таке явище природи називають снігопад.

- Діти, що ви зараз малювали? (сніг).

- Як називають явище, коли сніг падає густо? (снігопад). Погляньте, якими засніженими стали ваші ялинки, як на полотнах справжніх художників.

- Якими стали ялинки? (засніженими).

- Діти, Ялиночка запрошує вас поглянути на ось цю ялинку(посеред кімнати стоїть ялинка) та прикрасити її сніжком. Але в нас сніжок незвичайний. Тож допоможіть мені засніжити ялинку. (Діти беруть шматочки вати і прикрашають ялинку).

- Ви справжні художники! Тепер і моя ялинка стала засніженою, навіть, закортіло поводити хоровод кругом ялинки.

Хоровод.

У ранковім лісі

Ялинковий сміх.

На зелений колір

Випав білий сніг.

Ха - ха - ха, хо – хо- хо

Випав білий сніг.

Падають сніжинки

Прямо на голки.

Шиють з них ялинки

Білі кожушки.

Ха - ха - ха, хо – хо- хо

Білі кожушки.

- Дякую вам за чудову роботу. І тобі, Ялинко, ми теж дякуємо! Приходь до нас у гості ми будемо тобі раді. Ялинка повертається до свого казкового лісу.

3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Інтегроване заняття з приорітетом мовленнєво- конструкторських завдань. Закріпити назви свійських тварин, іх спосіб життя, залежність від людини. Вчити любити тварин та піклуватися про них.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти