Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Свідоцтво досягнень. 1 клас (в форматі WORD) НУШ

НУШ

Для кого: 1 Клас

21.08.2020

3077

537

0

Опис документу:
1 клас. Свідоцтво досягнень, НУШ (в форматі WORD), для класних керівників. 1 клас. Свідоцтво досягнень, НУШ (в форматі WORD), для класних керівників. 1 клас. Свідоцтво досягнень 1 кл. (в форматі WORD)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

СВІДОЦТВО

ДОСЯГНЕНЬ

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

назва закладу освіти

__________________________________________________________________________________________________

Ім’я та прізвище учня / учениці

___________________

______________________________

______________________

навчальний рік

Звіт (проміжний) підсумковий

клас

має

демонструє

досягає

потребує

Характеристика

результату з

значної

значні

помітний

особистих досягнень

допомогою

уваги і

успіхи

прогрес

вчителя

допомоги

Виявляє інтерес до навчання

Активно працює на уроці

Ставить запитання про нове, незрозуміле

Виявляє старанність у навчанні

Працює зосереджено

Виявляє самостійність у роботі

Доброзичливо ставиться до оточуючих

Співпрацює з іншими дітьми

Вирішує конфлікти мирним шляхом

Знаходить успішні шляхи вирішення проблем

Дотримується правил поведінки

під час уроку, гри, відпочинку

Бере відповідальність за свої дії

має

демонструє

досягає

потребує

Характеристика

результату з

значної

значні

помітний

особистих досягнень

допомогою

уваги і

успіхи

прогрес

вчителя

допомоги

Українська мова, мова корінних народів та національних меншин (мова навчання)

Уважно слухає і розуміє коротке висловлення

Вступає в діалог на теми, які викликають

зацікавлення

Дотримується правил спілкування: привітання,

прощання, подяка, прохання, запитання

Зрозуміло висловлює власні потреби,

відчуття, спостереження

Знає всі літери абетки, читає з відповідною

інтонацією і розуміє зміст простих коротких текстів

Висловлює власне ставлення до прочитаного

Виявляє інтерес до читання, відповідає на

запитання, про що (про кого) любить читати

Називає і розбірливо пише всі рукописні

малі й великі літери алфавіту

Списує слова і речення з друкованого

і рукописного тексту

Пише прості короткі висловлювання-переписує,

пише з памʹяті, під диктування слова

(в яких написання збігається зі звучанням),

речення з 3-4 слів

Математика

Орієнтується у просторі, пояснює

розташування предметів

Додає і віднімає числа у межах 10 (навичка)

Лічить об’єкти і записує числа у межах

10/100 (ознайомлення)

Записує і виконує дії з числами у межах 10/100

Порівнює числа у межах 10

Розв’язує прості задачі

Розрізняє геометричні форми предметів між собою

Вимірює довжини об’єктів за допомогою

підручних засобів, лінійки

має

демонструє

досягає

потребує

результату з

значної

Характеристика

значні

помітний

особистих досягнень

допомогою

уваги і

успіхи

прогрес

вчителя

допомоги

Я досліджую світ

Цікавиться темами, що вивчаються, виявляє

допитливість до навколишнього світу

Розповідає про себе, свою сім’ю, місце проживання

Дотримується правил поведінки

в громадських місцях, на природі

Дотримується правил безпеки

під час різних видів діяльності

Встановлює найпростіші взаємозв’язки

в живій і неживій природі

Проводить найпростіші спостереження і

дослідження у навколишньому світі

Технології

Пропонує і втілює власні творчі ідеї

Належним чином користується матеріалами та

інструментами

Планує дії та виготовляє власний виріб

Мистецтво

Висловлює своє ставлення до мистецьких творів

Охоче бере участь у спільних співах

Відтворює прості ритми

Втілює власні ідеї в художні образи

Створює художні образи різними засобами

Фізична культура

Виявляє інтерес до рухових видів діяльності, ігор

Дотримується встановлених умов та правил гри

має

демонструє

досягає

потребує

Характеристика

значні

помітний

результату з

значної

особистих досягнень

допомогою

уваги і

успіхи

прогрес

вчителя

допомоги

Іншомовна освіта

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків,

наприклад, у книжці з малюнками, де

використовується знайома лексика

Розуміє просту особисту інформацію

( ім’я, вік, місце проживання, країна походження),

  • також розуміє запитання на цю тему, спрямовані безпосередньо та особисто

Продукує короткі фрази про себе,

надаючи базову персональну інформацію

(ім’я, адреса, родина)

Пише короткі фрази для надання базової

інформації (ім’я, адреса, родина), в анкеті

або записці, використовуючи словник

Вживає найпростіші ввічливі форми вітання,

прощання, подяки, прохання

Рекомендації вчителя ______________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

Пропущених днів _________________ Учитель_____________________________________

Побажання батьків або осіб, що їх замінюють _______________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

(будь ласка, заповніть та поверніть один примірник до школи)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.