Свято здоров’я для учнів початкових класів на тему «В гостях у Мийдодіра».

Опис документу:
Діти поринають у казку, де зустрічаються з хлопчиком Замазуркою та гидкими бридкими мікробами. Проблему допоміг вирішити Мийдодір зі своїми помічниками: милом, рушничком, зубною щіткою та пастою, гребінцем, мочалкою.Разом вони прогнали Мікробів і врятували Замазурка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА: Свято здоровя «В гостях у Мийдодіра».

МЕТА: формувати потребу, бути завжди охайним, здоровим, уточнити і закріпити найпростіші навички особистої гігієни. Познайомити з історією виникнення зубної щітки, вчити правильно чистити зуби, використовувати зубну щітку і пасту: розвивати акторські здібності, увага, пам'ять, фантазію, мислення, координацію рухів, музичні нахили, творчість, спостережливість;

Виховувати бажання берегти своє здоров’я, скрізь і завжди бути чистим і охайним.

ОБЛАДНАННЯ: засоби особистої гігієни, малюнки, техзасоби.

ХІД СВЯТА

Стук у двері! Заходить хлопчик і дівчинка. (здоров’я і хвороба)

Вчитель: А хто це до нас прийшов? А подивіться уважно який хлопчик? Що можна про нього сказати? Це діти прийшло до нас здоров’я. А подивіться на дівчинку. Яка вона? (сумна, квола, синці під очима, закутана хустиною). А це завітала хвороба. Коли ми говоримо, що людина здорова? А коли говоримо, що людина хвора? Хто хоче бути здоровим? А хто хоче бути хворим? То залишимо здоров’я собі, а хвороба нехай покине нас і ніколи не приходить (хвороба виходить). Так, діти, здоров’я – найголовніше. – Тому і держава проголосила 2002 рік роком здоров’я і свято наше про здоровя. А проходитиме воно під девізом «В здоровому тілі здоровий дух». А щоб дізнатися, що треба для того, щоб тіло було здоровим, ми з вами і помандруємо до казки.

Ведуча: Жило - було собі хлоп’ятко

Брудне, неначе поросятко.

Мов сажа – руки, вакса – ніс,

Волосся – то соломи віз.

Ні разу не помиється,

У люстерко не дивиться

До нього сором підійти,

Не терпить хлопчик чистоти

(якби трапилась нагода,

Кинула б його у воду)

Недаремно всі в провулку

Кличуть його –

Діти разом: Замазуро!

Замазурко (співає): Я веселий Замазуро,

у грязюці вся фігурка (2 р.)

Там-тарам, - тарарам,

Я сто літ вже не вмивався

За зубну щітку не брався

Жоден раз не причесався (тричі)

Бо ніколи й не бажав.

Хто зі мною товаришує,

Час даремно не марнує!

(Чути голос із залу)

1-й мікроб : Привіт, Замазуро,

Товариш наш, бруднулько!

Замазурко : Оце на тобі, задача!

Хто говорить? Я не бачу.

(З’являються мікроби)

2-й мікроб : Ми – мікроби, твої друзі,

Гидкі, бридкі, товстопузі.

1-й мікроб : Живемо в тебе на тілі,

У грязюці,бруді, пилу.

2-й мікроб : Збільш нас, допоможи і

Слово чарівне скажи!

Замазурко : Слово мовить - не робити

Що там, братці, говорити?

1-й мікроб : Говори: один, два, три (плеще в долоні)

Нумо, виростай мікроб!

(Хлопчик так і робить. Мікроби радіють и співають.)

Мікроби : Ми – мікроби, ми – злодії,

Любимо, коли смердить,

Ви пилиночки тернулись,

А мікроб вже там сидить.

Нас багато, нас багато

Ми в дорозі кожну мить,

Якщо ви бридкі бруднулі,

Тоді нам допоможіть.

2-й мікроб : Замазурко! Ось поглянь!

Стіл який, скоріш сідай!

1-й мікроб : Он морозиво, ватрушки.

Ось цукерки і пампушки.

Пошепки: Ласуй смачненько,

Хлоп’я дурненьке.

( Хлопчик ласує, а мікроби тікають)

2-й мікроб : Зробив діло…

1-й мікроб : Гуляй сміло! Ура-а-а-а!

Замазурко : Ой, яке ж усе брудненьке,

Солоденьке та смачненьке

Ух! Набив я шлунок свій,

Братці, ледве я живий.

Ей, мікроби! Де ви друзі!

Гидкі, брудні, товстопузі?

Щось не чути. От так лихо!

Я гукаю, а так тихо (Зупинився)

Що ж зі мною? Що це ненько?

Все ж було таким добреньким.

Голова болить, живіт –

Швидше лікар!

Ай! Болить!

Айболить: Я відомий Айболить,

Хворий, що у вас болить?

А живіт. Передбачаю.

Що ж, від цього ліки маю

Потрібні ліки припишу,

Усім в біді допоможу.

Замазурко : Ой, чекаю допомоги,

Все болить, ледь стоять ноги.

Айболить: Ось рецепт тобі мікстури,

Круглі та гіркі пігулки

Та найперше лікування:

Щоденне вмивання.

Тари-бари, хвороба - трісь!

Умивальнику з’явись!

(Входить Мийдодір)

Мийдодір: Я великий умивальник,

Я відомий Мийдодір.

Умивальників начальник

І мочалок командир.

Почув я, що в моєму царстві,

Мийдодіра государстві,

Замазурко об’явився,

Разу жодного не вмився.

(Виходять по черзі предмети особистої гігієни)

Мило: Мною й разу він не вмився,

Що я є, уже й забувся.

Мочалка: свої чорні ручки й ніжки

Не потер він мною й трішки.

Рушничок: Не обтерся рушничком.

Гребінець: Не чесався гребінцем.

Зубна щітка: Зубну щітку не тримав,

Порошок зубний не мав.

Умивальник: Щоб не натерпітись бід,

Ми відправились в похід.

Бруд хвороби нам приносить.

Ану, водичко, умий його личко.

(Стають усі навколо хлопця, кружляють. Стають у ряд, а Мило підходить до Замазурка)

Мило: Я маленьке, та гладеньке,

Пінюсь у воді гарненько

Бруд відмию, геть мікроби,

Збудники лихі хвороби.

(Хлопчик затуляється руками. З’являються мікроби – бігають взад вперед)

1-й мікроб : Ой рятуйте ! Ой не треба !

2-й мікроб : Що це ? В хід пішла мочалка .

1-й мікроб : Я боюсь її , як палку

Замазурко: Ой вона мене кусає !

Мікроби : То нас з квартири проганяє .(тікають )

Мочалка : Поросятко це я вмию ,

Тру я , наче б то аж вию .

Рушничок : Я пухнастий рушничок ,

Обітру йому бічок .

( заходить зубна паста )

Бленд – а – мед :Я зубна паста Бленд – а – мед ,

Для зубів я просто мед !

Сірий наліт я з них вбираю ,

Разом з щіткою про вас дбаю .

Розпочну свою роботу .

Відкривай – но швидше рота .

Замазурко : Ой , не три мені наліт ,

Так ходжу багато літ !

Бленд – а – мед : Пройде час – беззубим станеш ,

Якщо в рота не заглянеш.

( чистить зуби)

Гребінець : Я зубастий гребінець

Візьми мене ( бере) Молодець!

Причеши своє волосся ( чеше)

Хай росте , наче колосся .

(предмети стають у ряд , а хлопчик себе роздивляється у дзеркало)

Замазурко: Не вже це я?

Ото ж бо диво!

Здається гарно і красиво.

Умивальник:(бере хлопчика за руку)

Ось тепер тебе люблю я,

Ось тепер тебе звалю я,

Нарешті ти , бруднуля,

Мойдодіру догодив.

Замазурко : Буду я щоденно митись ,

Зуби чистить не лінитись.

Мойдодір , ти чарівник,

Вірний друг і чарівник.

Умивальник : Якщо є бруднуля серед Вас ,

То одумайтесь іще є час .

Ведуча :Нехай бруд нулям це уроком буде

І як засвоїти його ,

Залежати здоров’я ваше буде,

Не забувайте, друзі, ви того.

( беруться за руки, кланяються сідають )

Вчитель: Якщо хочеш бути здоровим –

Діти: Умивайтесь.

Вчитель: Якщо хочеш бути здоровим –

Діти: Загартовуйся.

Вчитель: Якщо хочеш бути здоровим –

Діти: Обливайся. ( читають з дошки )

Стук у двері! : Заходить Шапокляк.

Шапокляк: Привіт! Ви мене не впізнали? Я пані Шапокляк. Чую, ви тут здоров’я говорите? Яке здоров’я? Нащо вам здоровим жити?

Як дитина занедужа,

Це чудово дуже, дуже!

Бо не треба в школу йти,

Можна в ліжечку лягти,

День і ніч у нім лежати

І тихесенько вмирати.

Нащо сонце променисте,

Нащо вам повітря чисте?

Бути хворим так приємно,

Всі тоді говорять чемно.

На твою велику втіху,

Твоїм рідним не до сміху.

А тебе ніхто не вчить

Як на білім світі жить.

Знайте, пані Шапокляк

Радить всім робити так!

Вчитель: Діти, які поради дала Шапокляк? Кому вони сподобалися? Чому ми їх не будемо виконувати?

( до Шапокляк ) Бачиш, ніхто не хоче тебе слухати.

Шапокляк: Нічого, піду шукати інших дітей. ( виходить )

Вчитель: А з ким ви хочете дружити? ( до дітей )

Частокіл біленький чищу, тру і мию,

Більше я нічого у житті не вмію. ( Зубна щітка )

А як давно люди чистять і користуються зубною щіткою?

(Розповідь дітей про зубну щітку )

1) Люди чистили зуби завжди, навіть 5000 років тому. Тоді вони використовували маленькі гілочки, розплющені з одного кінця, щоб краще чистити.

2) Давні римляни користувалися для чищення зубів спеціальними мазями та дерев’яними паличками, а також порошками виготовленими із спаленого оленячого рога.

3) В Індії з давніх часів і до наших днів користуються для чищення зубів гілочками дерев «нім».

4) На Русі за часів царювання Івана Грозного після їжі пускали в хід зубну мітлу або віник – паличку з пучком щетини.

5) А в селах зуби відбілювали дрібно розтертим попелом, сіллю, порошком пемзи чи липового вугілля.

  1. А перша зубна щітка, схожа на нашу, з′ явилася у 18 ст. в Німеччині.

Вона була із щетини дикого кабана.

Вчитель: В кого із вас є зубні щіточки ? Які вони ?

- Хто ще користується вашою щіточкою ?

- Де ви зберігаєте свою зубну щітку ?

Запам′ятайте, що через кожні 4-5 місяців зубну щітку треба заміняти новою.

Маю вигляд я і смак -

Можеш подивиться.

І без мене вам ніяк

Всім не обійтися.

Я- не страва, не напій,

Та в роботі часто

З милом, з щіткою дружу

Ім′ я моє – (паста).

Якими зубними пастами ви чистите зуби ?

(відповідь дітей)

Користуватися довгий час однією пастою не рекомендується. Її треба заміняти на іншу. Дітки, а коли ж ваш зубик захворіє, хто ж його лікує ?

(відповіді дітей)

Лікар який лікує зуби називається дантист.

(записує вчитель на дошці, учні повторюють).

Вчитель: Що потрібно, щоб почистити зуби ?

(зубну щітку, пасту, воду)

Відгадування ребуса: (вода)

А які прислів′я чи приказки ви знаєте про воду ?

- Водичка – найстарша сестричка.

- Де вода, там життя.

- Чиста вода – для хвороби біда.

- Сонце батько, вода – наша мати.

- Земля найбагатша – вода найсильніша.

Вода – це здоров′я, вода – це краса,

Вода – це цілюща ранкова роса.

Вчитель: Друзі, а чи можна почути воду ?

А покажіть як вона хлюпоче, дзюркоче. А яка вона вода ?

А скільки днів людина може прожити без води ?

Висновок: без води неможливо прожити жодного дня.

А зараз давайте попросимо лікаря Айболита показати нам, як треба правильно чистити зуби. Взяли всі щіточки в руки і слухаємо.

Лікар Айболить ( демонструє малюнки з правильним чищенням зубів)

Вчитель: Давайте подякуємо лікареві.

Діти: Дякуємо за пораду, чистить зуби завжди раді.

Вчитель: А коли ж треба чистити зуби ?

( вранці, після сніданку, ввечері, перед сном )

Які ви всі в мене чистенькі, зубки біленькі. А тепер перевіримо чи можете ви бути охайними.

( проведення конкурсів )

Підведення підсумків:

Ми переконалися, що ви охайні, зовсім дорослі дітки. Про це свідчать і майстерно виконанні малюнки, які ви намалювали до свята.

( Показ малюнків на дошці )

  • А це що за тварина? ( малюнок бобра )

  • Що трапилось з його зубами ? (Вони у нього дуже білі ). Чому ?

( Він чистить завжди пастою бленд - а - мед) .

А що для цього треба робити ? Хто хоче мати такі гарні білі зуби ?

Наше свято підходить до завершення.

А закінчимо його піснею.

Чистить зуби крокодил,

Хоч бурчить: ” Нема вже сил „

Гігієну в лісі дуже поважають

Чеше гриву лев у хащі

Щоб вона блищала краще

З гігієною у лісі всі знайомі.

Чапля дзьоб в болоті миє,

Кріт ніс чистить – землю риє.

Гігієну в лісі дуже добре знають

Нігті в котика лише є –

Бо без них не проживе.

Та зате він лапки й вуха вимиває

Гігієну добре знать,

Хочемо вам побажать

І дорослим, і середнім, і маленьким.

Ти хворобам ” Ні „ скажи,

З чистотою подружи.

З милом, з щіткою і рушником м′якеньким.

(Всі виконують пісню на мотив „ Чему учат в школе ”).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!