Свято-збори закінчення 1 класу "Перегортаючи сторінки навчального року"

Опис документу:
Сценарій свята дасть можливість вчителям організувати та провести незабутнє свято-збори закінчення 1 класу. Мета: підбити підсумки спільної діяльності вчителя, учнів і батьків за навчальний рік; сприяти розвитку ініціативи батьків і учнів, уміння спілкуватися і формуванню культури взаємодії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Свято-збори закінчення 1 класу

"Перегортаючи сторінки навчального року"

Мета: підбити підсумки спільної діяльності вчителя, учнів і батьків за нав-

             чальний рік; сприяти розвитку ініціативи батьків і учнів, уміння

             спілкуватися і формуванню культури взаємодії.

Форма проведення: збори – свято.

Підготовча робота: анкетування батьків, підготовка відеоматеріалів, орга-

             нізація виставки «Зошит посміхається», оформлення класної кімнати,

             виставка дитячих робіт з пластиліну, конструктора, природного

             матеріалу, написання характеристик, підготовка подяк для батьків,

             оформлення пам’яток «Пам’ятай, що і влітку ти учень», виготовлення

             медалей та нагород для дітей, оформлення папок-подарунків.

 

 

ХІД СВЯТА

Ведучий 1. Рік 2018. Сонячний травень настав. Веселе і щасливе свято нас усіх сьогодні зібрало.

 

Ведучий 2. Подивися, які гарні наші малюки!

 

Ведучий 1. Теж скажеш, малюки! Ти знаєш, у них уже рік трудового стажу, і вони вміють працювати.

 

Ведучий 2. Отже, вони заслужили право бути на цій сцені героями сьогоднішнього свята.

 

Ведучий 1. Надамо їм слово.

 

         (Звучить музика. Учні класу відрекомендовуються. Кожна дитина називає своє ім’я, прізвище, а вчитель характеризує цю дитину).

 

Ведучий 1. Які ви всі схожі, і водночас, які ви всі різні. Але, напевне, вчителька любить усіх вас однаково?

 

 - Запитайте у нашої вчительки.

 

Отакі у мене учні.

Є кмітливі й дуже мудрі,

Чуйні є, і небайдужі,

Танцюристи є й музики,

Є спортсмени і базіки,

Є плаксиві й веселенькі,

Галасливі і тихенькі.

Нетерплячі та активні,

Артистичні і співучі,-

Отакі у мене учні!

Де я кращих ще знайду?

Через те я їх люблю.

 

День чарівний – справжнє диво!

В класі посмішок багато.

Як тут людно і красиво,

Бо у нас сьогодні свято.

 

Вчитель. Незабаром продзвенить останній дзвоник і сповістить нам про закінчення навчального року. А сьогодні ми зібралися для того, щоб підбити підсумки першого року навчання, підсумок нашої спільної діяльності за весь навчальний рік.

 

Наші любі мами й тати!

Ми вам будем звітувати,

Чого за рік навчились в школі,

Щоб потішить вас доволі.

Ми концерт підготували

В нього ми всю душу вклали.

Як сподобається вам,

То плещіть завзято нам.

Вчитель. Позаду перші місяці навчання, перші радощі і невдачі, щасливий сміх і щирі сльози, перші і найважчі у житті перемоги.

         Весь цей рік я намагалася зрозуміти кожного з них, знайти стежину до серця, не погасити усмішок на обличчях. Прагнула навчити читати, писати, рахувати, відкрила їм двері у країну Знань. Взявши за руку, разом із ними робила перші несміливі кроки. Хвилювалася разом з вами, а хвилювання наші не були безпідставними.

         Згадайте, Як Назар Пришко не міг всидіти на уроці, і як довго не міг навчитися злито читати склади; як Ярославу важко було виводити перші літери; як Надійка не могла навчитись називати цифри в зворотньому порядку, і як довго плакала, бо не могла подружитися з новими друзями; як довго Аліна не могла розпрощатись з пальцями на уроках математики; як важко було Маргариті працювати на уроках трудового навчання з ножицями, бо зовсім не вміла витинати; а при першій розмові з Настею і Ярославом я зробила для себе висновок: потрібен перекладач, сама не впораюсь.

         Але все позаду. Діти повірили у власні сили, зберегли бажання бути розумними і добрими, сильними і сміливими завжди. Назар навчився читати, Ярослав вивчив букви і пише під диктовку, Аліна рахує без пальців, а Катя уже не плаче. Маргарита навчилася витинати, а мені тепер зовсім не потрібен перекладач, бо я з півслова розумію Ярослава і Настю.

         Тут є і ваші заслуги, шановні мами й тата. Адже в цей найважчий момент в житті дитини ви були поряд. Довіряли їй, підтримували, допомагали і терпеливо чекали, коли все ж таки вони виправдають ваші надії. Нашій класній родині поталанило тим, що складається вона з гарних сімей.

 

Рідні мами, рідні тата

Ми вітаєм вас на святі.

Ми вас любим щиро, щиро,

Вам бажаєм щастя й миру.

Ми батькам даруємо

Посмішки чудові.

Щоб були завжди веселі

І завжди здорові.

 

«Пісня про маму»

Слова М. Сингаївського         Музика О. Швеця 

 

Сонечко всміхнулось і проснувся я.

Вже напрацювалась матінка моя,

Вже напрацювалась, вже напрацювалась.

Вже напрацювалась матінка моя.

 

Певно, це про неї пісня солов’я,

      Бо найкраща в світі матінка моя.

Бо найкраща в світі, бо найкраща в світі,

Бо найкраща в світі матінка моя.

 

Попрацюю з нею – ми ж одна сімя,

І всміхнеться сонце – матінка моя.

І всміхнеться сонце, і всміхнеться сонце,

І всміхнеться сонце – матінка моя.

 

Ведучий 2. У кожної країни, у кожної родини є своя історія. Так і в цьому класі вже є невеличке минуле.

 

Ми мусим пригадати дні прожиті

І все спочатку перейти.

Сторінку за сторінкою гортати

Щоб пригадати давні і близькі часи.

 

Хто не знав ні літери, вміє вже читати.

 

Хто не знав чарівних слів, вміє розмовляти.

 

Нас постійно повчали: там не стукни, не штовхни.

 

На перервах ти не бігай, не сміти, за собою прибери.

 

Недавно -  дуже дивно –

Здавалося мені:

І як писати рівно

Ці літери складні?

 

І навіть з паличками

Я впоратись не міг –

Криві та з закарлючками

Ну, просто, як на сміх…

 

Пишу, виходить криво,

Неначе пада вбік.

А потім я на диво.

Писав, писав – і звик.

 

Стараюсь я, й не марно,

Кривуль ніде нема,

І ручка пише гарно,

Виписує сама.

 

Вчитель. І літеру, і коло

Він може написати.

Й не раз приніс додому

«Відмінно!», «Так тримати!»

 

Вчитель. Важко нашим діткам вдавалось письмо, тому не один раз вони благали:

За рядок не вилізайте!

Стійте прямо, не схиляйтесь.

Що ж ви стали, як попало?

Мені знову перепало!

І не знає мій учитель,

І не знає навіть мама,

Як вас тяжко научити,

Щоб ви всі стояли прямо.

 

Дали мені в школі новенький букварик

Я до школи ходжу, я уже школярик.

А мама купила зошити новенькі,

Я буду писати літери гарненькі.

У портфелі в мене олівці й лінійка

Їх подарувала сестричка Софійка.

Хочуть всі, щоб в школі я гарно учився,

Щоб вчительку слухав, і щоб не крутився.

 

         У школі ми не тільки вчимося читати і писати. На уроках музики ми вчимо гарні пісеньки. Послухайте.

 

«Ходить цап»

Слова О. Марунич           Музика Т. Шутенко

 

Ходить цап під вікном.

В школу заглядає.

Ох і цап, білий цап,

Вчитись заважає.

 

Математика у нас –

Кожен тут міркує.

Ну, а цап, білий цап,

Під вікном танцює.

 

Бородою трясе,

Свариться рогами,

Ратицею стукотить

У віконця рами.

 

До дітей дуже звик,

З ними не розлучний:

«Ме-ме-ме, і мене

Запишіть до учнів…»

 

Віру в усіх вчителька вселяла,

І заспокоювала мам,

А нас, було, розвеселяла

Чи витирала слізки нам.

 

Для нас були ви друга ненька,

Жаліли щиро нас, маленьких.

І нашим мамам завжди радо

Давали добрі ви поради.

 

Слава Богу, що скінчили

Перший клас нарешті!

Хай скуштує цього хліба

Ще хтось інший вперше.

 

-         Ми читати вже навчились!

-         Потрудились!

-         Ох стомились!

 

(Вбігає Буратіно).

Буратіно. Привіт! Привіт усім! Я теж вмію!

Вчитель. Добрий день, Буратіно! Що ти теж вмієш?

Буратіно. Книжки читати вмію! Я розумний!

Учитель. Ой, не знаю, наскільки ти розумний. А от те, що ти – хвалько, я вже бачу.

Буратіно. Ви мені не вірите? Я вам доведу.

(Дістає з-за пазухи дуже пошарпану книжку. Читає по одному реченню. Діти відразу заперечують).

-         Там на клумбі росте бак.

-         Ой не так, ой не так. Там на клумбі росте мак.

 

-         В морі плескається корж.

-         Все ж не корж, а швидше…(морж).

 

-    На дивані кіт гурчить.

-    Ні, неправда. Він мурчить.

 

-         В нірку враз сховалась тиша.

-         Та не тиша. Може, миша.

 

   -     В лісі виросла Галина.

   -     Не Галина, а малина.

 

Вчитель. Читати ти навчився, Буратіно, але допускаєш багато помилок. Залишися з нами. З нашими дітками ти краще навчишся читати.

Буратіно. Друзі! Я б з радістю, але мені ніколи. Я спішу. Бувайте!

Вчитель. Ну, цей Буратіно. Завжди він такий.

 

Ведучий 1. Подорож країною Знань починалась цікавими стежинами.

Ведучий 2. Перша стежина – це світ читанковий.

                    Чудовий і дивний – нема йому меж.

 

Вчитель. Пропонуємо вашій увазі фрагмент уроку читання.

(Демонструємо фрагмент уроку читання).

         Як бачите, на уроках читання ми відвідали місто Алфавіт, мешканці якого – букви, що живуть як одна дружна сімя.

 

«Одна сімя»

Зранку випав перший сніг.

Всюди чути гамір, сміх,

Та не видно щось ніде

Літер А, Б, В, Г,Д…

-         Мабуть, справи в них свої, -

Кажуть Е, Є, Ж, З, И, І, Ї, -

Доведеться, як не гірко,

Нам самим іти на гірку…

-         Ні, давайте заберем

Букви Й, К, Л, та М! –

Раптом Н, О, П, Р, С

Підстрибнули до небес:

-         Заберіть й на гірку нас,

Ми всі маєм вільний час!

-         Ми також! – слідом кричать

Т, У, Ф, Х, Ц та Ч.

Букви Ш, Щ, Ю, і Я

Мовлять: - Ми одна сімя,

І тому всі тридцять три

Покатаємось з гори!

-         Мусить бути саме так!

Їх підтримав М’який Знак.

Вчитель. Знаю, букви вам відомі,

З ними добре ви знайомі!

Але все ж я для порядку

Загадаю вам загадку:

Тридцять три богатирі –

Всі живуть у букварі. (Букви).

 

«Пісня про букви»

Слова М. Підгірянки             Музика А. Басової

А-а-а – а яблучка два.

Два яблучка червоненькі

Несе донечка для неньки.

А-а-а – а яблучка два.

Е-е-е – де ти, мамо, де?

Мама квіти поливає

Та й на діток поглядає.

Е-е-е – ось вже мама йде.

 

І-і-і – лошачки малі.

Є у них чотири ніжки,

Коло воза біжать пішки.

І-і-і – лошачки малі.

 

О-о-о – яєчко одно

Знесла курочка чорненька,

Знайшла дівчинка маленька

О-о-о – яєчко одно.

 

И-и-и – а хлопчики три.

У канавку троє впали

І голосно закричали.

И-и-и – плакали всі три.

Вчитель.  Настав час оголосити найкращого читача. Ним стала _______________________________, яка досягла швидкості читання – ____слів за хвилину. Нагороджується медаллю «Найкращий читач»._______, читай! Бо хто багато читає, той багато знає.

(Ведучий вручає медаль).

 Запитання для мами.

 - Ваша дитина – найкращий читач. Звичайно, без вашої допомоги ми б  не справилися. Як проходили уроки читання вдома?

 

Ведучий 1. Друга стежина – то цвіт калиновий,

                    Це мова вкраїнська, чудова, дзвінка.

                    Це мамине серце, це слово родинне,

                    Що в серці дитини бринить, як струна.

Ведучий 2. Хто навчився грамотно писати,

                    Тому всі відкриються путі.

                    Зможе він багато розказати

                    Й допоможе іншим у житті.

Вчитель. Освоєння української мови розпочинається з каліграфічного письма. Протягом року ми боролися за титул «Міс і Містер Каліграфія». Багато гарних зошитів у класі, які відзначені емблемою «Зразковий зошит», «Пишу тільки на відмінно», але звання «Міс і Містер Каліграфія» вибороли__________________________________. Їх письмо, з’єднання букв заслуговують на увагу. Вітаємо!

(Отримують емблеми з написом «Міс та Містер Каліграфія»).

     _______________не тільки гарно пише, вона ще й гарно співає. Послухайте пісеньку у її виконанні.

 

«Казала мені мати»

Казала мені мати

До школи вирушати.

І я часу не гаю

До школи поспішаю.

 

За парту я сідаю

Швидесенько читаю.

Рахую я моментом.

Бо буду президентом.

Запитання.

-         Чи задоволені ви успіхами дитини в школі?

-          Чи насправді все так просто і легко?

 

Ведучий 1. А ось математика – третя стежина,

                    Яка вона довга, мабуть нелегка.

                    Ви шляху цього не пройшли й половини,

                    А вже зустрічали загадки й дива.

(Пропонуємо переглянути фрагмент уроку математики)

Вчитель. Ось так. Урок за уроком, крок за кроком ми подолали цю складну науку. Всі дітки гарно рахують, розв’язують задачі. Молодці!

Математика – наука найточніша!

Її треба наполегливо учить.

А чим далі – тим вона складніша,

А без неї людям не прожить.

Вчитель. Ці слова говорить найкращий математик –…-----------.--------

(Вручається емблема «Юний математик»).

Запитання.

-         Як у вас вдома проходили перші вечори навчання?

 

 Ведучий 1. Кожна людина має прагнути в житті найбільшого. Для цього треба розвивати свої здібності і таланти. А для цього потрібна наполегливість, старанність.

Ведучий 2. Як будеш ти активним в школі, друже,

                    То з легкістю підеш в своє життя.

                     За все берися і старайся дуже,

                     То цікавішим буде майбуття.

Вчитель. Саме такою старанною і наполегливою є_____________. Важким був для неї перший рік навчання в школі. Важкі випробовування випали на її долю, оскільки багато часу змушений був провести вдома на лікарняному. Але все позаду. За короткий час дитина опанувала читання, всього за кілька тижнів навчилась писати. Для неї особлива медаль «За старанність і наполегливість».

(Вручається медаль «За старанність і наполегливість»).

 

Запитання.

-         Чи справді наполегливість і старанність допомогли ______?

-         Як ви думаєте?

 

Ведучий 1. Головне завдання – всім здоровим бути!

                    Мусиш сам подбати – і не вередуй!

                    То ж про фізкультуру як же нам забути?

                     Дух і волю й тіло вправами гартуй.

 

І зарядку треба нам щодня робити,

Й бігати, стрибати – всім потрібен рух.

А без цього, діти, в світі не прожити –

Лиш в здоровім тілі є здоровий дух.

Вчитель. Справжнім спортсменом показав себе______________________. Для нього медаль «Фізкульт-ура».

(Вручається медаль «Фізкульт-ура»).

Запитання.

-         Хто привив любов до спорту?

-         Хто з батьків займається спортом?

 

Вчитель. Цікавим, спостережливим, винахідливим показав себе________. Він на малюнку побачить те, чого не бачать інші діти. Це він доклав багато зусиль, щоб з цих пазлів утворити такі гарні картини. Для нього медаль – «Малий фантазер». Вітаємо!

(Вручається медаль «Малий фантазер»).

Запитання.

-         Чи ділиться з вами своїми секретами______________?

-         Розкажіть щось цікаве.

 

Час настав нам відпочити,

Посміятись, порадіти.

Ще й розважити гостей:

І дорослих, і дітей.

- Чому це ти подряпаний?

- Та я купав кота.

- А я от не подряпаний,

Хоч теж купав свого.

-         Еге, ти не викручував,

-         І не сушив його.

 

 - Не піду більше до школи.

 - Це ж чому, Володю?

 - Читати я не хочу, писати я не хочу, а на уроках розмовляти мені не дозволяють.

Я весь аркуш змалював.

Неля каже: «Це гав-гав!»

Мама каже: «Лошачок!»

Тато: «Ні, це віслючок!»

Ой не можу! Сміхота!

Не впізнав ніхто кота!

Ведучий 2. Цей рік непомітно для вас пролетів,

                    І всі підросли ви, дорослими стали.

                   А попереду ще стільки світлих днів,

                   Відкриття і нові п’єдестали.

 

Один одного ми любим,

Станем всі за одного.

Вчитись в другім класі будем

Всі ми хочемо цього.

-         Як з учителькою бути? Хіба кине усіх нас?

-         Ні, ми свою вчительку переводим в другий клас.

Хай пісня тут лине.

Хай сміх скрізь лунає.

У кожного радісна усмішка сяє.

Всі дружні, веселі, радійте за нас:

Ми всі перейшли в другий клас.

 

«Гей, чули, чули, чули…»

Надворі місяць травень

Прощай наш перший клас.

Ми вивчили всі букви

І нині свято в нас.

 

Гей, чули, чули, чули,

Чи чуєте, ви, нас.

Відкриті нам дороги

До знань у другий клас.

 

Ведучий 1. Канікули! Канікули!

                    Співає все навколо.

                    Канікули! Канікули!

                    Канікули у школі!

 - А що таке канікули?

 Ведучий 2. Це літні дні барвисті,

                     Це час, коли нам ніколи

                     Хоча б на мить присісти.

                     Це час, коли за друзями

                     Ми скучим, як ніколи.

                     І нам страшенно хочеться

                    Скоріше знов до школи!

Вчитель. Не можу залишити поза увагою наших батьків, які були поряд з дитиною протягом усього часу навчання. Я рада, що на усіх батьківських зборах (а їх було у першому класі чимало), завжди були присутні всі батьки. Разом з ними провели багато бесід, розмов, диспутів, анкетувань, розуміли і підтримували мене. У нас уже є своєрідна скарбничка з пам’ятками, порадами. А сьогодні я хочу вручити усім мамам Подяки за співпрацю. Спасибі за допомогу і підтримку.

-Шановні батьки! Висловлюю вам щиру подяку за вашу працю з виховання дітей.

Вручення батькам Подяк « За розуміння, співпрацю та підтримку під час навчання у першому класі».

         Знання першокласників не оцінюються балами. З жовтня у нашому класі введено незвичайне оцінювання (про це знали усі батьки).

Цілий рік тривало змагання за звання «Зірки класу». Його отримує учень, який зібрав найбільшу к-ть смайлів. І так за підсумками змагання найбільшу к-ть смайлів-____ отримав(ла)…… Привітайте її.

         На сьогоднішнє свято діти підготували для батьків папки-подарунки. Там ми помістили перші зошити з математики і письма, аплікації і малюнки дитини, письмові самостійні роботи, результати перевірки техніки читання, характеристика дитини. Ознайомившись з дитячими роботами, ви зможете уявити, як жили діти в школі, що робили, як розвивались, чого навчились, у чому просунулись вперед.

         Раджу, щоб свято, розпочате в школі, продовжилось вдома. Знайдіть час сьогодні ввечері зібратись всією сім’єю за круглим столом, уважно перегляньте дитячі роботи, прочитайте вголос характеристику, похваліть дитину, поговоріть, якою вона стала дорослою. Ні в якому разі не насміхайтеся, не вказуйте на недоліки. Пам’ятайте, що все це дитина робила з великою любов’ю і відповідальністю, а цими зразками дитина продемонструвала ті можливості, яких досягла на даному етапі свого розвитку.

В день цей святковий і чудовий

Нехай Вам сонце ллє тепло до ніг.

Радості Вам, щастя і здоров’я

На роки, на довгий, довгий вік.

 

Добро хай панує у вашому домі

І мир нехай буде завжди.

Здоров’я міцного і щедрої долі

На довгі, довгі роки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн